Visi komentāri - Bez ABS, ESP un gaisa spilveniem: Krievijā drīkstēs ražot "vienkāršotas" automašīnas

Bez ABS, ESP un gaisa spilveniem: Krievijā drīkstēs ražot "vienkāršotas" automašīnas 30

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 21.aprīlis 2022 7:28

Krievijā drīkstēs izlaist vienkāršotas konstrukcijas automašīnas, kas iztiks bez ABS, ESP un drošības spilveniem, bet kravas auto varēs izmantot 70.gadu iestrādes.

Kā raksta krievu izdevums Motor.ru, līdz 2023. gada februārim Krievija varēs noteikt savas prasības tās teritorijā ražotajām automašīnām. Tas pats attiecas uz citām valstīm, kas ir Eirāzijas Ekonomikas savienības (EAEU) dalībvalstis. Šādas izmaiņas tehniskajos noteikumos "Par riteņu transportlīdzekļu drošību" jau esot pieņemtas un stāsies spēkā 25.aprīlī. Tas nozīmē, ka ražotāji ir oficiāli devuši atļauju "vienkāršotu" mašīnu ražošanai.

Šādu automašīnu tirdzniecība būs atļauta tikai valsts iekšienē, un tās varēs eksportēt uz citām EAEU valstīm - Kirgizstānu, Armēniju, Baltkrieviju un Kazahstānu - tikai tad, ja būs noslēgts divpusējs līgums. Fakts, ka automašīna radīta "vienkāršotā" veidā, tiks norādīts reģistrācijas apliecībā. Par šādiem transportlīdzekļiem tiks veikta arī muitas un robeždienestu uzskaite.

Grozījumi tehniskajos noteikumos tika pieņemti, lai atbalstītu AvtoVAZ, UAZ, KamAZ un GAZ uzņēmumus komponentu trūkuma apstākļos. Konkrētas prasības nosaka katra valsts atsevišķi, taču, visticamāk, tiks atļauts samazināt dzinēju eko klasi, kā arī ražot automašīnas bez ABS un ESP sistēmām, kā arī bez gaisa spilveniem.

AvtoVAZ jau sācis ražot vienkāršotas konstrukcijas automobiļus, negaidot noteikumu korekcijas. Kā vēsta avoti, vasarā ražotājs piedāvās Lada Granta bez vienīgā gaisa spilvena, ERA-GLONASS, ABS un ESP sistēmām. Tam sekos vienkāršotas konstrukcijas Niva Legend, savukārt rudenī ieradīsies līdzīgi “apdalīta” Lada Vesta. Šādu Lada dzinēji tiks pielāgoti Euro-2 ekostandartam, bet izplūdes sistēmā netiks uzstādīts skābekļa masas sensors.

Kravas automobiļu ražotājs KamAZ var pārslēgties uz vienkāršotiem dīzeļdzinējiem bez modernām iesmidzināšanas un atgāzu attīrīšanas sistēmām. Modernos dzinējus aizstās ar  Tibetas projekta P6 agregāta rūpniecisko versiju, kā arī V8 KamAZ-740 motoru, kas izstrādāts tālajos 70. gados.

Tehnisko noteikumu izmaiņas stājas spēkā 25.aprīlī.

 
Visi komentāri
 
mnde 21.aprīlis 2022 8:39
4 0 Atbildēt

galvenais padarīt tās lamatas labi atpazīstamas, lai tās netiktu pielaistas lietošanai pa ārpus tā "sovoka" koplietošanas ceļiem...

Jaunais 21.aprīlis 2022 8:42
10 9 Atbildēt

Patiesībā parastais lietotājs būs ieguvējs. Būs vienkāršāki auto. mazāk elektronika (gandrīz nemaz), līdz ar to mazāk kam salūzt.

Ja nebūs skābekļa sensors, tad izskatās, ka būs parasts karburators - viss maksimāli vienkāršs.

Vecais 21.aprīlis 2022 8:47
11 4 Atbildēt

vai esi redzējis video, kā bremzē žigulis bez ABS, cik tas bīstams savam un pats galvenais citie satiksmes dalībniekiem?, vai esi redzējis kā brauc smagi piekrauts 80.gadu Kamaz? - ko tas nozīmē citiem satiksmes dalībniekiem?

es -> Vecais 21.aprīlis 2022 10:24
1 0 Atbildēt

Šim faktam nevajadzētu Tevi uztraukt, ja attiecīgais Kamazs neizbrauks ārpus Krievijas (jeb NVS teritorijas), vai ja Tu pats nebrauksi uz Krieviju (un NVS teritoriju).

msh 21.aprīlis 2022 12:30
0 4 Atbildēt

Neraksti pilnīgas muļķības. Jā nu šausmas, vai vai, nebūs ABS - nu jā, apmēram kā pie mums jebkurai mašīnai kas vecāka par 20 gadiem [tām kurām no fabrīķa bija, ļoti bieži beigtu devēju dēļ tie ir atslēgti]. Kā tu vispār pats esi izdzīvojis to periodu kad pilnīgi visi brauca bez ABSiem un neesi ticis nogalināts...

Nu un kā tad brauc smagi piekrauts kamazs? Tas par ko tev te vajadzētu uztraukties ir nevis kā brauc, bet kā kūp, jo tas būs tas, kas te atgriezīsies...

Pļurkt 21.aprīlis 2022 12:45
0 0 Atbildēt

Ja veco Kamazu pietiekami labi noregulē, tad nekādi tur melni dūmu mutuļi ārā nenāk!! Bet tur vajag rokas no pareizās vietas, galvu un pacietību.

Pļakt 21.aprīlis 2022 13:56
1 0 Atbildēt

poh tie dūmi, bet vecais Kamaz tev vilks 25-30 t jūras konteineru? un iekļausies satiksmē nevienam netraucējot?

Pļakt 21.aprīlis 2022 18:28
0 0 Atbildēt

šoreiz bez ironijas - lasi, ko saka "šoferis" un apskaties 70.gadu motora iespējas, tak pat skatīt nevajag - atceries, kā tie "tatāri" mocījās

msh 22.aprīlis 2022 1:00
0 0 Atbildēt

Lasu, smejos. Vai mūsdienu fūres to konteineru velkot iekļaujas satiksmē un to nekavē? Pat ja tiešām būtu vēl sliktāk - priecājies, būs vieglāk apdzīt - bet septiņdesmito gadu tehnoloģijas jau nenozīmē to pašu ko konfigurācija kas bija pieejama septiņdesmitajos gados. Ja neesi pamanījis - tur austrumos pēdējās desmitgades rūpnīcu inženieri ir pakāpeniski darījuši visu kas iespējams lai dažādus vecus dzelžus padarītu jaudīgākus, un galvenais šķērslis tam lai tas pasāciens būtu turpinājies joprojām bija mūsdienu atgāzu normas. Palasījos wikipēdiju - jā, pagājušā gadsimta mašīnās lika diezgan nožēlojamus motorus - bet nebaidies, pats KaMAZs pārdesmit gadus atpakaļ priekš militāristu mašīnām sāka ražot motoru ar 360 zs un 1400 nm - nu, liks tādu arī civilajiem...

Šoferis 21.aprīlis 2022 16:48
1 0 Atbildēt

Vēl būs jāatrod muļķi, kas ar to Kamazu brauks. Visi kas pieraduši braukt uz mūsdienu fūres sūtīs ratā darba devēju, kurš liks braukt ar 70to gadu tarataiku!

Elgavskij 27.aprīlis 2022 20:21
0 0 Atbildēt

Tikai mieru, tikai mieru... Nepaniko...

Nav tik traki kā esi iedomājies... Varētu padomāt, ka tiem Žiguļiem un Kamaziem visu laiku būs vienas avārijas situācijas... Ļoti daudz kas ir atkarīgs no paša šofera... Ļoti pieļauju, ka Tu nemaz nevarētu pabraukt ar kādu vecu žiguli, bet ir VEČI, kam vienalga ar ko braukt... Ir vienkārši jābrauc piesardzīgāk... Nevarēs tie sīkie Mogo pediņbembisti braukt, kā viņi brauc guļus pie stūres un jūtās baigi kruts, tas gan...

msh 21.aprīlis 2022 12:26
0 0 Atbildēt

Pēdējais teikums - muļķības. Notiek atgriešanās 15 gadus senā pagātnē ar pašu ražoto programmējamo vadības bloku "Janvāris" - lambda netiks izmantota jo to ražo Bošs.

GTD2 21.aprīlis 2022 13:38
4 0 Atbildēt

Tici man ,krievu auito vienmēr būs kam lūzt, domāju ka tagad kvalitāte vēl pasliktināsies,

WALA 21.aprīlis 2022 8:46
2 0 Atbildēt

Baigie "ieguvēji" būs tie kam būs jāliek karburators

karbūzis 21.aprīlis 2022 10:17
2 2 Atbildēt

Nekas, atdzims paaudze, kas atkal mācēs tos saregulēt.

WALA 21.aprīlis 2022 11:06
3 0 Atbildēt

Krievu karburators ir štelle ko es acīs redzēt vairs negribētu ...bet braukt jau protams var ...

viencexperc 21.aprīlis 2022 9:17
11 1 Atbildēt

krievam neko vairāk nevajag - auto bez elektronikas, dirstuve ārā, ūdens - pagalmā un zārks priekš gruz 200 bēniņos.

Galvenais, lai kijevu iekarotu. Lai gan, tikko vadonis pieminēja, ka izrādās, Kijeva nemaz nebija mērķis.

xperc 21.aprīlis 2022 10:37
2 1 Atbildēt

tu tā ķeizariņa ambīcijas par zemu novērtē - viņš nekad nav teicis, ka pietiks tikai ar Kijevu - savā runā viņš skaidri un gaiši pateica, ka NATO jāaizvācas līdz 1997.gada robežām, tas ir bez Polijas, Čehijas, Slovākijas, Bulgārijas, Ungārijas, Rumānijas, bijušās Dienvidslāvijas un Baltijas valstīm. Ja nē, tad Krievija veiks "speciālo operāciju". Kāda tā ir, to redzam Ukrainā.

c 21.aprīlis 2022 11:06
5 0 Atbildēt

Ja tiek prasīta NATO atgriešanās 1997. gada robežās, tad arī Krievijai jāatgriežas tajās pašās - jāpārtrauc Ukrainai piederošās Krimas un Luganskas un Doņeckas apgabala okupāciju, jāpārtrauc Gruzijai piederošās Abhāzijas un Dienvidosetijas okupācija.

Es domāju, ka viss beigsies ar to, ka Krievija tiks izmesta no Krimas un Donbasa uz visiem laikiem plus vēl dabūs maksāt reparācijas par Ukrainas infrastruktūras atjaunošanu.

Krotow 21.aprīlis 2022 11:57
2 0 Atbildēt

Bunkura rūķis jau skaidri izteicās par PSRS atjaunošanu. Tālākos plānus vardos apzīmēja neļaiķa Žirinovskis - no Indijas līdz Portugālei.

Hmm 21.aprīlis 2022 12:36
1 1 Atbildēt

Vakar nejauši trāpījās Žirinovska pēdējais video - 2500 komenti par to, cik on dobrij čelovek, kakije soveti daval, kak ļjuģej i mir ļubil... secinājumus izdariet paši

Kanibaals 21.aprīlis 2022 23:17
1 0 Atbildēt

Uz dirstuvi ārā ceļu apgaismo jaunākais iPhone. Tās ir vatņiku prioritāres.

Golfs 21.aprīlis 2022 11:39
1 0 Atbildēt

Atgādina manu pirmo auto - pliks otrais golps ar karburatoru, ebz ABS un citām sistēmām.

Bibī 21.aprīlis 2022 13:01
1 0 Atbildēt

No visa šitā visvairāk cietīs vidusšķira, tiek kas aktivi un tiem izdevas izvedot biznesu vai atrast labu darbu un mazliet nopelnit naudiņas, savest kartiba savu dzivesvietu, paceļot, utt.

Tiem kam neka nav un nebija tiem ari nekas namainisies. Plika dirsa paliks plika.

Oligarhirm un miljonāriem bija 10 miljardi vai miljoni nu tagad būs 2, komforts paliks tads pats.

Tā kā ne visiem būs slikti, bet slikti būs.

Krotow 21.aprīlis 2022 14:19
1 0 Atbildēt

Nez, viņi tur pie benzīna ar svina piedevu arī atgriezīsies? Vispār ko tur pērties? Lai atgriežas PSRS 1937. gada versijā, atslēdz internetu, izšauj pusi valsts un pārējiem noņem visu privāto transportu. Auto vairs nebūs problēma nemaz. Elektrību uz ciemiem arī varēs nevilkt – lai sēž pie skalu gaismas. Vectēvi cieta un mums lika ciest.

msh 22.aprīlis 2022 1:02
0 0 Atbildēt

Vispār jau benzīns ar spirtu ir tikpat veca tehnoloģija kā iekšdedzes dzinējs - kad trīsdesmitajos sāka prasīties pēc augstāka oktānskaitļa, noteiktas firmas vienkārsi ielobēja to tetraetilsvinu - viens no variantiem tāpat bija spirts, kā mūsdienās.

Opis 21.aprīlis 2022 16:45
1 0 Atbildēt

Cerams, ka tiem ērmiem neļaus izbraukt no Putlerastānas!

Savā dzjerevņā lai dara ko grib!

Abc 22.aprīlis 2022 6:06
0 0 Atbildēt

Grēja Tunberga pavisam pazudusi no uzmanības pievēršanas sabiedrībā ar globālo atmosfēras sasildīšanu. Putins viens pats ir salaidis visu vēl sliktāk kā bija pirms kara Ukrainā un tādiem aktīvistiem kā Grēta aizvēris mutes, ka pat nav vairs ko teikt.

Latvietis 22.aprīlis 2022 7:07
0 0 Atbildēt

Fašistiskās Krievu Impērijas Ceļojums uz 30gadiem atpakaļ pagātnē!!!

iciks 23.aprīlis 2022 16:33
0 0 Atbildēt

Entuziastiem, kas apgalvo - oi, agrāk taču visi brauca bez ABS, izmantoja kurbuli u.tml., vai tagad gabals atkritīs. Te ir tāda būtiska lieta - agrāk visi lietoja to kurbuli, jo savādāk nevarēja, bija tādi laiki. Nez cik daudzi tagad labprāt mācīsies paši autiņam katru ziemu motoru pārlasīt vai lietos telefonus ar ciparripām, ja ir piedzīvoti arī labāki laiki?

Rezumējot - ir stipri grūti pazemināt savu dzīves līmeni un pāriet uz vecākām tehnoloģijām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW apdzen pārkāpjot noteikumus, policija to redz (+ VIDEO) 7

Video no Polijas redzams, ka BMW vadītājs apdzen posmā, kur ceļš apzīmēts ar nepārtraukto līniju, turklāt, iespējams, pārkāpts arī ātrums. Lasīt vairāk

 

Audi bez riņķiem – vairāk kā 10 000 pasūtījumu 30 minūšu laikā; zināmas cenas 5

Ķīnas tirgum Audi izveidotā zīmola AUDI pirmo modeli E5 Sportback pircēji uzņēmuši ar sajūsmu – kopš tirdzniecības sākuma, tikai pirmās pusstundas laikā vien, saņemti 10 153 pasūtījumu. Lasīt vairāk

 

Ceļu satiksmes negadījumu skaita ziņā Latvija Eiropā joprojām antirekordiste (+ VIDEO) 29

Latvija joprojām ierindojas starp valstīm ar augstāko ceļu satiksmes negadījumu skaitu Eiropā, “Rīta Panorāmā” norādīja Valsts policijas Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 

Opel samazina klimata pēdu; saules enerģija Eizenahas rūpnīcai 5

Opel ražotne Eizenahā kļūst zaļāka - virzoties uz oglekļa neitrālu ražošanu, rūpnīca Tīringenē tagad saņem zaļo elektroenerģiju no jaunā saules paneļu parka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti