Volkswagen turpina atklāt detaļas par pikapu Amarok, kas pārdošanā nonāks gada beigās.
Jaunais Amarok tiek izstrādāts kopā ar Ford un dala platformu ar viņu pikapu Ranger. Volkswagen modelim tiek solīts augstvērtīgs salona iekārtojums ar jaunu interjera, dažādām palīgsistēmām un savienojamību. Šodien ražotājs publicējis salona attēlu, kurā redzams, ka agrāk izmantoto horizontālo multimediju ekrānu aizstāj vertikāls displejs ar pogām tā apakšā. Zināms, ka atkarībā no versijas ekrāna izmērs sasniegs 10 vai 12 collas, bet pogas paredzētas kā alternatīva dažu nepieciešamāko funkciju izsaukšanai. Interesanti, ka ar skārienekrāna palīdzību var aktivizēt vairāk nekā 30 elektronisko palīgsistēmu, turklāt divas trešdaļas no tām šim modelim pieejamas pirmoreiz.
Agrāk publicētā informācija liecina, ka Amarok garums palielināsies par desmit centimetriem līdz 5,35 kastē atradīsies vieta eiropaletei, bet pagarinājums aiz dubultkabīnes saglabāts kā vizuāli dinamisks un metriem un tas kļūs nedaudz platāks, nodrošinot vairāk vietas, īpaši aizmugurē sēdošiem. Kravas aerodinamiku uzlabojoš elements. Modeļa nosaukums lieliem drukātiem burtiem redzams gan priekšpusē, gan uz aizmugures borta, atgādinot, ka Amaroks - inuītu teikās – gigantisks, spēcīgais un izveicīgais vilks, var medīt arī vienatnē.
Volkswagen Amarok tiek ražots kopš 2010. gada un 12 gadu laikā ir atradis vairāk nekā 815 000 īpašnieku. Jaunākā pikapa versija, ko izstrādājušas komandas Austrālijā un Eiropā, turpmāk tiks ražota Silvertonā Dienvidāfrikā.
lauksaimniecības tehnika frīkiem. Nezinu ar ko viņam konkurēt šajā nabagpikapu klasē. hilux, navara, tas pats rendžers būs labāki, uzticamaki un lētāki.
Tāpēc pārdeva 12 gadu laikā tikai 815 000. Bet VW jau nav mērķis kaut ko jēdzīgu uzražot. Viņiem 50% dod Ķīnas tirgus.
Slikti ka tu nezini. Un tāpēc arī nesaproti ne to kāpēc tādu ražo, ne to kas tādu pērk, ne to kāpēc tevis piesauktos citus pikapus pārdod par kārtu vairāk. Fofāgens ar amaroku ir izdarījis to pašu ko ar citām mašīnām, tikai citās tirgus nišās. Citi eksperti šitā burkšķ par to kāpēc golfs ir tik dārgs, var tak nopirkt 1.5 civiku utt - un te ir tas pats. Parādi hiluku ar sešu cilindru dīzeli
Es tajā sarakstiņā redzu tikai četrus katlus un jaudīgāko par 100 zs vājāku nekā jaudīgāko amaroka 3.0 TDI. Un tāpēc arī amarokam ir mazāki pārdošanas apjomi - jo nēģeri pērk to kas lētāks, tāpēc nopērk hiluku un navaru.
Pāķos jums tur daudz kā nav. Un tev ari daudz ka nav. Bet pie dīlera hiluxu ar 6 cilindru motoru var pasutīt kaut šodien.
Jāpasaka, ka Amoraks tas pats Hilux vien ir, tikai ar WV bļembu!
Tāpat kā MB X ir tas pats Navara.