Sportisko kupeju Eiropas tirgū turpmāk varēs dabūt arī versijā ar sešcilindru motoru un mehānisko pārnesumkārbu.
Toyota iepriecinājusi sportiskas braukšanas cienītājus pievienojot GR Supra versijai ar automātisko transmisiju variantu ar manuālo pārnesumkārbu, kas īpaši pieskaņots un modificēts darbībai ar trīslitru rindas sešcilindru motoru. Šāda versija ar nosaukumu GR Supra Legend Vācijas tirgū maksās 68 300 eiro – tikpat, cik variants ar automātisko kārbu. GR Supra Legend ar MK aprīkojuma un veiktspējas ziņā ir balstīta uz automātisko modeli, taču standarta aprīkojumā vienmēr būs premium pakotne, kas agrāk bija jāiegādājas par papildmaksu.
Interesanti, ka sportiskā kupeja pieejama arī versijā GR Supra Legend Lightweight, kas salīdzinājumā ar parasto GR Supra Legend ir 16,5 kg vieglāka, ja pircējs izvēlējies variantu ar MK un 38,3 kg vieglāka, ja izvēle krīt uz variantu ar AK. „Vieglā” modifikācija maksās 64 900 eiro un svara samazinājumu ražotājs panācis nomainot audio sistēmu, atsakoties no salona ādas apdares un uzstādot vienkāršākus sēdekļus bez elektriskajām regulācijām un jostasvietas atbalsta.
Visus variantus ar manuālo pārnesumkārbu varēs atpazīt pēc sarkanā uzraksta "Supra" automašīnas aizmugurē.
Manuālās kārbas sakarā nav runa par pārslēgšanās ātrumu. Praktiski jebkura moderna automātiskā kārba viennozīmīgi pārslēgs ātrumus ātrāk kā manuālis, par to īsti neviens vairs nestrīdās.
Stāsts ir par to, ka ar manuāli pats šoferis piedalās braukšanas procesā un pats pieņem to lēmumu pārslēgt, un pats arī pārslēdz. Minētajā procesā ir jāveic vesela kaudze darbību, kas pareizi izpildītas rada tādu gandarījuma sajūtu. Itsevišķi jau Supras fanātiem ir dziļi nošpļauties par to, cik sekunžu simtdaļās tas automāts pārslēdzas, jo vienīgā jēga no Supras ar automātu ir rezerves daļas vai iespēja tajā ielikt manuāli.
Ir tāda mūsdienu auto izmirstoša lieta kā "braukšanas prieks", mašīnā, kurā šoferis spiež tikai gāži un bremzi tādu lietu praktiski nevar sasniegt, ja vien tas nav kaut kāds mērķtiecīgs sporta auto (ala Ferrari un Co.).
Tas pats Yaris GR - kāds viņu reāli pirktu, ja tam brīnumam būtu automātiskā kārba? Viss prieks ir tieši no manuāļa, jaudas un 4x4. Ja cilvēks vēlas automātu, tad viņš var brīvi pirkt arī parasto Yaris.