Visi komentāri - Toyota GR Supra tagad arī versijā ar mehānisko pārnesumkārbu (+ FOTO)

Toyota GR Supra tagad arī versijā ar mehānisko pārnesumkārbu (+ FOTO) 20

 

Foto: Toyota

iAuto | 13.jūlijs 2022 5:13

Sportisko kupeju Eiropas tirgū turpmāk varēs dabūt arī versijā ar sešcilindru motoru un mehānisko pārnesumkārbu.

Toyota iepriecinājusi sportiskas braukšanas cienītājus pievienojot GR Supra versijai ar automātisko transmisiju variantu ar manuālo pārnesumkārbu, kas īpaši pieskaņots un modificēts darbībai ar trīslitru rindas sešcilindru motoru. Šāda versija ar nosaukumu GR Supra Legend Vācijas tirgū maksās 68 300 eiro – tikpat, cik variants ar automātisko kārbu. GR Supra Legend ar MK aprīkojuma un veiktspējas ziņā ir balstīta uz automātisko modeli, taču standarta aprīkojumā vienmēr būs premium pakotne, kas agrāk bija jāiegādājas par papildmaksu.

Interesanti, ka sportiskā kupeja pieejama arī versijā GR Supra Legend Lightweight, kas salīdzinājumā ar parasto GR Supra Legend ir 16,5 kg vieglāka, ja pircējs izvēlējies variantu ar MK un 38,3 kg vieglāka, ja izvēle krīt uz variantu ar AK. „Vieglā” modifikācija maksās 64 900 eiro un svara samazinājumu ražotājs panācis nomainot audio sistēmu, atsakoties no salona ādas apdares un uzstādot vienkāršākus sēdekļus bez elektriskajām regulācijām un jostasvietas atbalsta.

Visus variantus ar manuālo pārnesumkārbu varēs atpazīt pēc sarkanā uzraksta "Supra" automašīnas aizmugurē.

 
Visi komentāri
 
MMX 13.jūlijs 2022 10:58
2 0 Atbildēt

Mani māc pamatota aizdoma ka varianti ar automātisko kārbu drīzumā praktiski netiks tirgoti. Tie kas var nopirkt veco Supru ātri un ar steigu dosies uz dīleru centriem nopirkt kolekcijai variantu ar mehāniku.

es 13.jūlijs 2022 15:17
0 0 Atbildēt

Neesmu redzējis cilvēku, kurš spētu pārslēgt mehāniku ātrāk kā automāts. Protams, normāls automāts, piemēram, BMW, nevis kautkāds arhaisks amīšu, kas no sākuma 2 sek domā, pēc tam 2 sek slēdz.

WALA 13.jūlijs 2022 15:32
0 0 Atbildēt

Sinhornizatoru kārbu NEVAR pārslēgt ārāk par piem. ZF 8HP kārbu kas jau ilgu laiku tiek likta uz BMW un daudziem citiem auto Stellantis utml.

Bet ir kaudzīte ar manuālām kārbām kuras var pārslēgt daudz ātrāk par labāko robotu vai automātu ... bet tās nelieto ikdienai, jo ... lielākā daļa tādas nejēdz pārslēgt ...

Edis 13.jūlijs 2022 19:57
0 0 Atbildēt

Nevis nejedz pārslegt, bet gan kārbas resursa dēļ....

WALA 14.jūlijs 2022 7:46
0 0 Atbildēt

Tās ir sekas tam ka nejēdz pārslēgt, jo no izturības viedokļa tās ir daudz izturīgākas, stipri lielākām jaudām/griezēm utt.

MMX 13.jūlijs 2022 16:08
4 0 Atbildēt

Manuālās kārbas sakarā nav runa par pārslēgšanās ātrumu. Praktiski jebkura moderna automātiskā kārba viennozīmīgi pārslēgs ātrumus ātrāk kā manuālis, par to īsti neviens vairs nestrīdās.

Stāsts ir par to, ka ar manuāli pats šoferis piedalās braukšanas procesā un pats pieņem to lēmumu pārslēgt, un pats arī pārslēdz. Minētajā procesā ir jāveic vesela kaudze darbību, kas pareizi izpildītas rada tādu gandarījuma sajūtu. Itsevišķi jau Supras fanātiem ir dziļi nošpļauties par to, cik sekunžu simtdaļās tas automāts pārslēdzas, jo vienīgā jēga no Supras ar automātu ir rezerves daļas vai iespēja tajā ielikt manuāli.

Ir tāda mūsdienu auto izmirstoša lieta kā "braukšanas prieks", mašīnā, kurā šoferis spiež tikai gāži un bremzi tādu lietu praktiski nevar sasniegt, ja vien tas nav kaut kāds mērķtiecīgs sporta auto (ala Ferrari un Co.).

Tas pats Yaris GR - kāds viņu reāli pirktu, ja tam brīnumam būtu automātiskā kārba? Viss prieks ir tieši no manuāļa, jaudas un 4x4. Ja cilvēks vēlas automātu, tad viņš var brīvi pirkt arī parasto Yaris.

Edis 13.jūlijs 2022 20:05
0 0 Atbildēt

Tu runā par veco supru, tām bija kaut kādi bomžtomāti, no tiem tiešām jēgas nekādas.

Šim supram ir zf kārbas, jautājums ko Tu ar to auto vēlies darīt tas arī viss, šo tiešām neviens neperk rezerves daļām dēļ automāta, ja arī pērk, tad pārbūvē visu un liek sekvencionālo, parasto manuālu tur toč neviens nekad neatstās.

Savukārt par tomātu arī nepiekritīšu, jo kā tad ar f1? Ko tie lohi neākstās ar manuāli, kā savulaik? Tie paši porši utt., retais pirks poršu priekš trases ar manuāli, jo tas būs lenāks nekā bračkas un tas ir fakts! Un nejau tikai lēnāks Pārslēgšanās ziņā, bet gan apļa laiku ziņā. Ātrāka un brutālāka būs tikai swkvencionālā, bet tam ir sava cena - regulāra pārjaukšana..

es 13.jūlijs 2022 20:10
0 0 Atbildēt

Manā īpašumā ir nonācis BMW e38 long ar 4,4 benzīna dzinēju un mehānisko kārbu. Kad man viņu piedāvāja pirkt, es ilgi nesapratu kāda velna pēc šāds porno. Bet, kad izbraucu, jomajo, sānslīdē longs ar mehāniku iet daudz labāk kā parastais ar automātu. Lielāku braukšanas baudu nesniedz neviens cits auto.

Eidis 14.jūlijs 2022 10:43
0 0 Atbildēt

Zin kā ok, baigi neiedziļināsimies tik cik e38 nu bāc, beidz tas ir tavs pirmais "slīpi liekamais" auto, jo nu ir skaisrs, ka Tu ar to īsti "nenodarbojies"!

E38 sanslīde galīgi nav tas ar ko varētu ķert kaifu, ja nu vienīgi cilvēkiem, kuri to dara pirmo reizi.

MMX 13.jūlijs 2022 20:54
2 0 Atbildēt

Par autosportu viennozīmīgi piekrītu, ka visi roboti un sekvenciālās kārbas ir ātrākas, bet šeit ir jāsaprot viens moments - ne visi, kas pērk šādas mašīnas, tās pērk lai izspiestu ātrāko apļa laiku. Diezin vai cilvēks kurš var nolocīt tos 60k Suprai ir ļoti ieinteresēts ātros apļa laikos, ja pa to naudu var atrast mazākas un aplī ātrākas mašīnas.

Šeit stāsts ir par braukšanas prieku, par to, ka to visu jaudu tu vāc savām rokām, līdz ar to tavs apļa laiks ir tiešā veidā atkarīgs no tavām prasmēm nevis no tā cik ātri tev kārba pārslēdzas. Tiem pašiem Porsche ir tāda modeļu rinda kā 718tie, kas nāk ar manuālajām kārbām tieši tā iemesla dēļ - ir pircēju grupa, kuri grib braukt paši. Protams, ja cilvēku interesē apļa laiki, tad viņš visticamāk tiešām izravēs pat to ZF kārbu lai iebāztu sekvenciālo.

Otra lieta par ko es vienmēr iedomājos - pie visa mūsdienu auto skaita, kuriem ir tās automātiskās kārbas ar lāpstiņām pie stūres, cik šoferi tām lāpstiņām pieskaras vismaz reizi mēnesī un vai tādā gadījumā var runāt par to, ka braucējs vispār spēj adekvāti tās milisekundes izmantot? Ar manuāli tomēr pārslēgšanas visu laiku jāveic pašam, līdz ar to ir jautājums vai šoferis, kurš pietiekami bieži neslēdzas ar automātu manuālā režīmā, ir spējīgs to apļa laiku vispār izspiest. Cik es tās lāpstiņas esmu raustījis nu tas ir savādāk kā ar manuāli, nerunājot jau par to, ka cilvēks visu laiku brauc "D" režīmā.

WALA 14.jūlijs 2022 9:45
0 0 Atbildēt

Patiesībā teorētiski būtiskis ātrākas ir tikai dažas divsajūgu kārbas, un ar ZF8HP "klasisko" automātu ar roku būs jāpacīnās ( tā ir ļoti ātra). Tas kas padara to joku pēc būtībās "ātrāku" ir sistēma kas salāgo motora apgriezienus ar konkrētu pārnesumu, gadījumā kad dara ar manuālo - tas ir sarežģītāk, taču uz Nissan GT-R manuālās tāda sistēma jau pasen ir (un gan jau vēl kaut kur).

Ja "rev matching" ir manuālajai kārbai, tad tālākais ir tikai cilvēka reakcijas laiks + laiks kas avajdzīgs lai noņemtu roku no stūres un pārslēgtu pārnesumu ...

Skaidrs ka jau griežot līkumā ar manuāli to neizdarīsi, kamēr ar divsajūgu to var izdarīt ( tam gan no sacīkšu viedokļa ir problēma - tāpat uz mirkli zūd auto stabilitāte, taču ne visos līkumos un ātrumos tas ir svarīgi) un braucot uz auto spēju robežas tas tomēr daudz izsaka ... ja pieņem ka skatamies uz 2 vienādiem gadījumiem ar vienīgo atšķirību tikai kārbās.

Edis 14.jūlijs 2022 10:53
0 0 Atbildēt

Savā ziņā protams piekrītu, nepārproti man ļoti patīk manuālās kārbas (pie nosacījuma, ja tas nav ikdienas auto, vai kāds džipVeidīgais, tur es tam vnk neredzu jēgu, vismaz ne manām vajadzībām.

Tiesa nepiekritīšu par tām prasmēm, tas ka Tev bus kaut kāda uber kruta kārba, nenozīmē, ka Tu uzreiz vari uzradit ātraku apļa laiku nekā tāds pats auto ar manuāli, tam visam vajag zināšanas un pieredzi, neatkarīgi no kārbas, jautājums ko pats cilvēks vēlās, tīri hobijam patrenkāt ok, bet ha sac jau nedaudz aizrauties braukt uz ārvalstu trasēm un reāli "kodies" tad ar laiku tās domas mainās, tu sāc sekot lidzi, ko kā darīt, lai būtu ātrāks, un atkal protams tas tā ir ne visiem un palielam kāda atšķirība, katrs brauc ar ko vēlas un var atļauties. Tas ka tiek piedāvāts tāds manuālis, jau pēc būtības ir tikai labi!

Par pēdējo arī nepiekrītu, jo cilveka kuram interesē auto, brauks ātri ari tad ja ir braucis ar to "d" režīmu ikdienā, savukārt pilnīgi neko nedod tas, ka tu ikdienā brauc ar manuāli, bet tev neinteresē braukt dinamiski, vai vispār auto kā tāds, gluži pretēji, tik un tā tas automāts kaut "d" režīmā būs ātrāks par tādu pašu neprašu bet ar manuāli. Protams es nerunāju par visiem automātiem utt.

WALA 14.jūlijs 2022 22:15
0 0 Atbildēt

Nu ja vispār pieminēji apļa laikus, tad manuālo kārbu nez vai lohs pārslēgs nelaikā, automāts gan var izdarīt "lāča pakalpojumu" un pārslēgties atbilstoši algoritmam, un tajā pašā vācu Nordšleifē tā ir starpība starp smagu avāriju un tikai mazliet "iesvīdušām" apakšbiksēm ...

MMX 14.jūlijs 2022 11:25
0 0 Atbildēt

Par pēdējo punktu - tas vairāk ir tēmēts uz publiku, kuri principiāli ienīst manuālās kārbas un savu diskusiju balsta tikai uz argumentu, ka automāts var pārslēgt ātrāk. Tie kam braukšanas process interesē, pratīs nepieciešamības gadījumā savā auto izmanot tās lāpstiņas un manuāļa īpašnieki spēs dinamiski pārvietoties štepselējot robus, par to nav jautājums.

Man vienkārši nepatīk tā bāzes demagoģija par tēmu, ka redz mans automāts spēj pārslēgties nez cik tur sekundes simtdaļās, līdz ar to es uzreiz esmu labāks braucējs par tevi. Ir vesels papildus aspektu kopums, kas nepieciešams lai no tās ātrākās pārslēgšanās būtu jēga, bet gan komentāros, gan arī atsevišķos ražotāju mārketinga materiālos tiek pozicionēts, ka ar manuāli brauc tikai lohi un sēnes, jo redz viņi nevar tik ātri pārslēgties. Realitātē ikdienas apstākļos vienīgais pamatojums automātiskajām kārbām ir ieguvumi braukšanas ērtībā un ražotāja ekoloģijas mērķu izpildē. Teikt, ka "D režīmā" braucošs pilsonis pēkšņi ir dinamiskāks par manuālās kārbas lietotāju es nu gan neuzņemtos skatoties uz to pašu satiksmi Rīgā.

rt 13.jūlijs 2022 17:14
0 0 Atbildēt

Nekā īpaša, 130 BMW daudz labāks!

Edis 13.jūlijs 2022 20:07
0 0 Atbildēt

Nu tādam sportiņam tiešām labāks, jo virsbūves detaļas pieejamākas, principā šis kojots ir kaut kāda nostaļģiska atrauga par vecajiem laikiem

msh 13.jūlijs 2022 21:44
0 1 Atbildēt

Viss jau būtu labi ja vien apakšā nebūtu BMW. To kādas lažas BMW inženieri taisa attiecībā uz mešalku braucējiem [lasīt - nepārbauda vai viņu veikums adekvāti darbojas ar mešalku, ne tikai tomātu] var kaspicha blogā palasīt.

MMX 13.jūlijs 2022 22:14
0 0 Atbildēt

Šajā kontekstā es ceru, ka šo jautājumu risina Toyota kopā ar pašiem GAZOO Racing. Ja jau nonāca līdz manuāļa likšanai, tad diezin vai ļaus tam pasākumam izgāzties.

msh 14.jūlijs 2022 12:27
0 0 Atbildēt

Neiet jau runa par izgāšanos vai mehāniskām lažām - par elementārām, kaitinošām motora darbības niansēm kuru nav uz tomāta, jo tur viss ir atstrādāts, kamēr mešalkas specifikā nav kāda nianse izdomāta līdz galam. Piemērs - gadu vecam trīscilindru minim ar mešalku brīvgaitā salonā jūtamas vibrācijas. Iemesls - brīvgaitā un ar atlaistu sajūgu motora vadība neveic cilindru/sprauslu darbības izlīdzināšanu - ja izspiež sajūgu, sākt veikt - reāli būtu jābūt otrādi - tomātam, protams, problēmu nav. Vai, vispār bomba - gan no 10-15 gadus veciem modeļiem - noteiktos apstākļos mašīnai ar mešalku motora vadības bloks var izdomāt ka motors ir noslāpis un, tomēr turpinot darbināt motoru aiziet ļoti brutālā avārijas režīmā, jo devēju signāli neatbilst noslāpušam motoram...

WALA 14.jūlijs 2022 9:32
0 0 Atbildēt

Ja tur jau defaultā ir mešalka ( atkarīgs gan cik pati ir laba, bet nu anyway), tad ar to jau var pastrādāt pie programmēšanas, un viss būs štokos ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Granīta ielas nokrīt bloki no smagā transporta un bloķē joslu (+ VIDEO) 1

Šodien, 18. septembrī pirms plkst.17.00, Rīgā, Granīta ielā no kravas auto puspiekabes izkrita krava, ko tas veda - iespējams, celtniecībai paredzētas konstrukcijas, kas nobloķēja kustību vienā virzienā. Lasīt vairāk

 

Ceļu satiksmes negadījumu skaita ziņā Latvija Eiropā joprojām antirekordiste (+ VIDEO) 22

Latvija joprojām ierindojas starp valstīm ar augstāko ceļu satiksmes negadījumu skaitu Eiropā, “Rīta Panorāmā” norādīja Valsts policijas Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 

Opel samazina klimata pēdu; saules enerģija Eizenahas rūpnīcai 4

Opel ražotne Eizenahā kļūst zaļāka - virzoties uz oglekļa neitrālu ražošanu, rūpnīca Tīringenē tagad saņem zaļo elektroenerģiju no jaunā saules paneļu parka. Lasīt vairāk

 

Ir gatavs uzlādēt arī elektrisko Rolls Royce (+ VIDEO) 3

Jaunākajiem elektromobiļiem nepieciešama jaudīga uzlāde, un tādu gatavas nodrošināt Neste MY Renewable Charge stacijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti