Japānas autoražotājs Honda nodemonstrējis 2023.gada Honda CR-V, kas aiz okeāna ir viens no populārākajiem ģimenes auto kompakto krosoveru klasē.
Jaunais CR-V ir nedaudz garāks, zemāks un platāks par pašreizējo modeli. Riteņu bāzei pieliekot 4 centimetru, tas varēs lepoties ar lielāko bagāžnieka apjomu (1028 l.) modeļa vēsturē. Taču tie nav vienīgie ieguvumi – jāatzīmē arī uzlabotā šasija un tehniskais pildījums, kas jaunajam modelim ļaus justies krietni drošāk dažādās situācijās.

Piemēram, tagad CR-V tiek komplektēts ar sistēmu, kas palīdz braukt slīpumos (ātruma izvēle 3-19 km/h diapazonā), bet braukšanas režīmiem Normal, Econ un Sport pievienots vēl viens – Snow, kas noderēs pārvietojoties pa sniegu. Pilnpiedziņa joprojām par papildmaksu visām CR-V modifikācijām, izņemot Sport Touring, kur tā jau pamata aprīkojumā, taču tagad elektronika aizmugures asij spēs novadīt līdz 50% vilkmes, kas svarīgi slidenos braukšanas apstākļos.
Salonā ciparu mērinstrumenti un multimediju ekrāns ar 7 collu izmēru (bāzes versijai) vai 9 collu formātā dārgākajās versijās. Bāzes modeļa aprīkojumā arī Honda Sensing drošības komplekss, 10 drošības spilveni, USB-A un USB-C pieslēgvietas.
Motoru izvēlē divi agregāti: 193 Zs jaudīgs 1,5 litru turbomotors ar 243 Nm griezes momentu, kas tagad pieejams plašākā diapazonā, kā arī hibrīdiekārta uz divlitru benzīna dzinēja bāzes. Kopā ar diviem elektromotoriem tā attīsta maksimāli 207 Zs (335 Nm), kas jaunajam CR-V ļaus sasniegt maksimālo ātrumu 180 km/h (agrāk 138 km/h) un vilkt līdz 750 kg smagu piekabi.
Cenas ražotājs vēl neatklāj, taču zināms, ka jaunais modelis būs nedaudz dārgāks, kas ekspertiem ļauj prognozēt cenu diapazonu 30 000 – 45 000 dolāru robežās.
454 kg smagā piekabē pārsvarā var vadāt tikai tukšu gaisu ...
tātad piepūšamo laivu varēs aizvest, un pa lielam tas arī viss ...
varbūt sajaukts ar kravnesību?
Labs jautājums, jo citādi pie vieglākajām piekabēm (ap 200kg) tajās varēs vest 2-3 lielos kartupeļu maisus un viss ...
paskatījos - 1000 mārciņas. Cik tas ir?
tie arī ir tie 453 ar kapeikām, jeb 454 kg ...
Bet principā vienīgais iemesls likt tādu 'towing capacity", gan jau ka tiek izmantots variators normālas kārbas vietā, un ar to toč piekabes daudz nepavalkāsi, jo parasti tam ir ielikta minimāla izturības rezerve, tā ka reizēm pat motora grieze un jauda drusku jāsamazina ...
Likt variatoru vietās kur ir darīšana ar 4x4 (kaut nepastāvīgo) ir diezgan stulba izvēle un es tādu auto nepirktu...vispār variators ir domāts mazas jaudas mazjaudīgai braukšanai un izbeidzās tas vecām kārbām gandrīz momentā (nevis sit un spārdās kā pusjātiem/nojātiem hidro tomātiem).
Vispārīgā gadījumā no tehniskā viedokļa nav gluži tik traki, taču japāņiem tā variatoru izvēle gan ir tieši tāda - ar minimālu rezervi, ja vispār ...