Visi komentāri - Honda iepazīstina ar jauno CR-V Ziemeļamerikas tirgum ( FOTO)

Honda iepazīstina ar jauno CR-V Ziemeļamerikas tirgum ( FOTO) 16

 

Foto: Honda

iAuto | 13.jūlijs 2022 10:34

Japānas autoražotājs Honda nodemonstrējis 2023.gada Honda CR-V, kas aiz okeāna ir viens no populārākajiem ģimenes auto kompakto krosoveru klasē.

Jaunais CR-V ir nedaudz garāks, zemāks un platāks par pašreizējo modeli. Riteņu bāzei pieliekot 4 centimetru, tas varēs lepoties ar lielāko bagāžnieka apjomu (1028 l.) modeļa vēsturē. Taču tie nav vienīgie ieguvumi – jāatzīmē arī uzlabotā šasija un tehniskais pildījums, kas jaunajam modelim ļaus justies krietni drošāk dažādās situācijās.

Piemēram, tagad CR-V tiek komplektēts ar sistēmu, kas palīdz braukt slīpumos (ātruma izvēle 3-19 km/h diapazonā), bet braukšanas režīmiem Normal, Econ un Sport pievienots vēl viens – Snow, kas noderēs pārvietojoties pa sniegu. Pilnpiedziņa joprojām par papildmaksu visām CR-V modifikācijām, izņemot Sport Touring, kur tā jau pamata aprīkojumā, taču tagad elektronika aizmugures asij spēs novadīt līdz 50% vilkmes, kas svarīgi slidenos braukšanas apstākļos.

Salonā ciparu mērinstrumenti un multimediju ekrāns ar 7 collu izmēru (bāzes versijai) vai 9 collu formātā dārgākajās versijās. Bāzes modeļa aprīkojumā arī Honda Sensing drošības komplekss, 10 drošības spilveni, USB-A un USB-C pieslēgvietas.

Motoru izvēlē divi agregāti: 193 Zs jaudīgs 1,5 litru turbomotors ar 243 Nm griezes momentu, kas tagad pieejams plašākā diapazonā, kā arī hibrīdiekārta uz divlitru benzīna dzinēja bāzes. Kopā ar diviem elektromotoriem tā attīsta maksimāli 207 Zs (335 Nm), kas jaunajam CR-V ļaus sasniegt maksimālo ātrumu 180 km/h (agrāk 138 km/h) un vilkt līdz 750 kg smagu piekabi.

Cenas ražotājs vēl neatklāj, taču zināms, ka jaunais modelis būs nedaudz dārgāks, kas ekspertiem ļauj prognozēt cenu diapazonu 30 000 – 45 000 dolāru robežās.

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Foto: Honda

 
Visi komentāri
 
WALA 13.jūlijs 2022 11:07
0 0 Atbildēt

454 kg smagā piekabē pārsvarā var vadāt tikai tukšu gaisu ...

tātad piepūšamo laivu varēs aizvest, un pa lielam tas arī viss ...

Hmm 13.jūlijs 2022 11:17
0 0 Atbildēt

varbūt sajaukts ar kravnesību?

WALA 13.jūlijs 2022 11:42
0 0 Atbildēt

Labs jautājums, jo citādi pie vieglākajām piekabēm (ap 200kg) tajās varēs vest 2-3 lielos kartupeļu maisus un viss ...

Hmm 13.jūlijs 2022 11:46
0 0 Atbildēt

paskatījos - 1000 mārciņas. Cik tas ir?

WALA 13.jūlijs 2022 16:25
0 0 Atbildēt

tie arī ir tie 453 ar kapeikām, jeb 454 kg ...

Bet principā vienīgais iemesls likt tādu 'towing capacity", gan jau ka tiek izmantots variators normālas kārbas vietā, un ar to toč piekabes daudz nepavalkāsi, jo parasti tam ir ielikta minimāla izturības rezerve, tā ka reizēm pat motora grieze un jauda drusku jāsamazina ...

Freijers 14.jūlijs 2022 12:42
0 0 Atbildēt

Likt variatoru vietās kur ir darīšana ar 4x4 (kaut nepastāvīgo) ir diezgan stulba izvēle un es tādu auto nepirktu...vispār variators ir domāts mazas jaudas mazjaudīgai braukšanai un izbeidzās tas vecām kārbām gandrīz momentā (nevis sit un spārdās kā pusjātiem/nojātiem hidro tomātiem).

WALA 14.jūlijs 2022 13:58
0 0 Atbildēt

Vispārīgā gadījumā no tehniskā viedokļa nav gluži tik traki, taču japāņiem tā variatoru izvēle gan ir tieši tāda - ar minimālu rezervi, ja vispār ...

nomiks 13.jūlijs 2022 11:27
0 0 Atbildēt

Aizdomas, ka tulkojumā ir vairàkas neprecizitātes. Par piekabes atļauto masu var tikai iesmiet. Piekabe vien jau sver pāris simtus kg.

Tàpat neti cami izklausās adī max ātrums iepriekšējam modelim - tiešām tikai 138 km (nevis mls) /h?

? 13.jūlijs 2022 11:32
1 0 Atbildēt

Cirvis tiešām ir tik populārs....?

WALA 13.jūlijs 2022 11:43
0 0 Atbildēt

ASV noteikti, bet pie mums ar paliek arvien vairāk ...

CR-V 13.jūlijs 2022 11:46
1 0 Atbildēt

ir ne tikai populārs, bet pat mega populārs

es 13.jūlijs 2022 18:30
1 0 Atbildēt

Meksiem top auto, lētais gals.

s 13.jūlijs 2022 20:12
1 0 Atbildēt

Precīzi, nezinu nevienu kam patiktu hondas miskastes, moto utt ir cits stāsts, bet auto, nu nafig!

nomiks 13.jūlijs 2022 21:01
2 0 Atbildēt

Prieks iepazīties! Honda ir mans No 1 kopš 2007.gada. Pavisam 5 gab. Kopš 2020.gada arī moto.

s 14.jūlijs 2022 10:36
0 0 Atbildēt

Ja nav noslēpums kādēļ tieši honda?

Neko nesaku, jaunībā pašam bija acords, toreiz šķita ok, jo bija labi aprīkots, citi draugi tikmēr braukāja ar galīgi plikām 316 žurkām, tad likās acords protams labāks., bet ir braukts ar jaunajiem, kaut kā nepatika, sajūtas kā jau japānī

Tik cik pieļauju, ka tie auto ir uzticami, tas gan varētu būt.

Freijers 14.jūlijs 2022 12:43
0 0 Atbildēt

Pašiem bija pirmā CRV paaudze, pāris dīvainības, bet jāsaka, ka ļoti feins auto, neskatoties uz 2.0 benzīna īpatnībām un patēriņu. Vēl tagad daudzi lv budžeta gala makšķernieki un mednieki tādus lieto...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Granīta ielas nokrīt bloki no smagā transporta un bloķē joslu (+ VIDEO) 1

Šodien, 18. septembrī pirms plkst.17.00, Rīgā, Granīta ielā no kravas auto puspiekabes izkrita krava, ko tas veda - iespējams, celtniecībai paredzētas konstrukcijas, kas nobloķēja kustību vienā virzienā. Lasīt vairāk

 

Ceļu satiksmes negadījumu skaita ziņā Latvija Eiropā joprojām antirekordiste (+ VIDEO) 22

Latvija joprojām ierindojas starp valstīm ar augstāko ceļu satiksmes negadījumu skaitu Eiropā, “Rīta Panorāmā” norādīja Valsts policijas Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 

Opel samazina klimata pēdu; saules enerģija Eizenahas rūpnīcai 4

Opel ražotne Eizenahā kļūst zaļāka - virzoties uz oglekļa neitrālu ražošanu, rūpnīca Tīringenē tagad saņem zaļo elektroenerģiju no jaunā saules paneļu parka. Lasīt vairāk

 

Ir gatavs uzlādēt arī elektrisko Rolls Royce (+ VIDEO) 3

Jaunākajiem elektromobiļiem nepieciešama jaudīga uzlāde, un tādu gatavas nodrošināt Neste MY Renewable Charge stacijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti