Visi komentāri - BMW piedāvā sēdekļu apsildi… abonēt. Drīz tā būs visiem

BMW piedāvā sēdekļu apsildi… abonēt. Drīz tā būs visiem 59

 
iAuto | 18.jūlijs 2022 5:28

BMW ieviesīs abonentmaksu par dažādām ekstrām, piedāvājot tās lietot uz laiku vai „nopirkt visam mūžam”.

Taisni vai jābrīnās, ka autoražotājiem šī ideja nebija iešāvusies prātā agrāk – no vienas saražotas mašīnas taču var iegūt krietni vairāk, ja pircējam piedāvā ekstras un funkcijas, ko tas varētu abonēt par atsevišķu maksu. Vēl labāk, ja ekstras būs piesaistītas konkrētai personai (BMW tieši to arī plāno), tad nākošais īpašnieks tās vai citas funkcijas pirktu no jauna.

Vācu izdevums Focus raksta, ka BMW tagad ir ieviesis abonēšanas maksu sēdekļu apsildes nodrošināšanai savos transportlīdzekļos. Lielbritānijā, Jaunzēlandē, Dienvidāfrikā, Dienvidkorejā un Vācijā klienti jau tagad var rezervēt opciju par 18 eiro mēnesī. Atkarībā no tā, cik bieži vēlies siltu dibenu, izmaksas pieaug: gada abonements pieejams par 180 eiro, par 300 eiro var baudīt siltus sēdekļus trīs gadus, bet par 415 eiro šo opciju var nopirkt „uz mūžu”.

BMW pie šī abonēšanas modeļa strādājot jau no 2020.gada – nepieciešamā detaļa, piemēram, sildelementi, jau ir iebūvēti sēdeklī, tomēr sistēmas aktivizācija notiek tikai tad, kad ražotājs saņēmis samaksu.

Patiesībā šo ideju atklāja Tesla. Pazīstamākā ir autopilota sistēma, ko Tesla īpašnieks var aktivizēt, samaksājot un pierakstoties tās lietošanai. BMW šo praksi pārņēmis, atklājot jaunas iespējas. Kā, būtu ar stūres apsildi par 10 eiro mēnesī vai kādu citu komforta ekstru?, bet visu veidu digitālie pakalpojumi vai saskarnes? Tāpat būtu iespējams kontrolēt dzinēja jaudu un maksimālo ātrumu, bet elektriskajiem transportlīdzekļiem dažādas uzlādes jaudas un braukšanas diapazonu.

 Protams, tas tiek pasniegts kā rūpes par klientu, jo tagad tam nav jāmaksā par, iespējams, nevajadzīgām ekstrām, ko tas varbūt pat nemaz neizmantotu.  Tagad jūs varat daudz labāk pielāgot savu automašīnu savām - iespējams, mainīgajām – vajadzībām, tā ražotājs.

Nevar gan teikt, ka viss ir tik gludi - pavisam nesen pēc kritikas BMW atteicās no plāna par Apple CarPlay ASV iekasēt aptuveni 80 eiro mēnesī, raksta Focus, atsaucoties uz Business Insider publicēto informāciju.

Kopējo tendenci pārveidot automašīnu par pelnošu biznesa modeli šādā veidā gan tas neizmainīs, domā Focus, un uzskata, ka BMW centieni šajā jomā ir tikai sākums, kas pavērs ceļu citiem autoražotājiem.

 
Visi komentāri
 
WALA 18.jūlijs 2022 6:57
1 0 Atbildēt

BmW ir drusku lohi, apsilidi ieslēgs jebkurš elektriķis vienreiz un uz visu laiku par mazu taisnīgu samaksu, un no otras puses ja kādam abonentam apmaksātā fīča nestrādās elektronikas defekta dêļ, BMW būs spiests to labot par savu, ne klienta naudu ...

Hmm 18.jūlijs 2022 8:46
6 0 Atbildēt

bet ja tas BMW, kam elektriķis pieslēgs, nosvils, tad tavs meistars "neko nezinās", tāpat kā ražotājs un tavs apdrošinātājs, tā ka izmaksas 100% uz tevi

WALA 18.jūlijs 2022 9:14
1 1 Atbildēt

Ja kaut kas nosvils, tad ne jau dēļ elektriķa, bet tas tāpat skaidrs, ka ražotājs izmantos jebkādu atmazku, lai "izliktos" nevainīgs.

Tas tavs auto konkrēti ir paredzēts īslaicīgai lietošanai, un pēc tam lai veikli sadalītos pirmreizinātājos no parastas stāvēšanas ...

Šī vienkārši ir jaunā metode, kā nopelnīt tad kad jauni auto sūdīgi tirgojas ...

WALA 18.jūlijs 2022 9:16
0 0 Atbildēt

BMW cita starpā ir "čempioni", salikt tik daudz vadības bloku bagažniekā viszemākajā vietā - aizsērē kaut kādas ūdens renes, vai bagažnieka gumiju sačakarē, tiek ūdens, un puse auto vadības bloku būs mēmi, un labi ja vēl nenosvils ...

MMX 18.jūlijs 2022 8:47
2 0 Atbildēt

Domāju, ka tā gluži nevarēs. Abonēšanas pasākums nozīmēs, ka mašīnai ir jābūt pieslēgtai pie tīkla, līdz ar to sistēma visu laiku čekos vai kāds nav to sēdekļu apsildi pievienojis pa tiešo. Garantijas laikā diezgan droši neko tur nevarēs piemuhļīt, pēc tam gan jā - slēdz mašīnu nost no BMW tīkla un koriģē softu kā patīk (pieņemot, ka meistari uz to brīdi to mācēs)

BMW 18.jūlijs 2022 9:15
3 1 Atbildēt

Arī pēc garantijas, ja Vasja savā garāžā nevarēs kko salabot vai izslēgt lampiņu pēc savas iejaukšanās, nāksies braukt uz ofic. kantori kur pateiks - jā, salabosim, tikai rēķinā būs arī beņku apsilde un soda nauda par sistēmas apjāšanu. Ja iebilsti - brauc atpakaļ uz garāžu pie Vasjas.

WALA 18.jūlijs 2022 9:22
2 1 Atbildēt

Nu par to nevarēs apmuļķot - diezin vai, ja jau daudz lielāku softa kompāniju produktus apjāj, tad kas traucēs teiksim Krievijā BMW piečakarēt.

Tehniski jebkurus sakarus var noklausīties, var likt iet caur trešo pušu "noklausīšanās" ierīcēm, un tas kas jāatkož ir tikai datu šifrēšana, kura viena daļa šifra atslēgu ir pašā auto, otra daļa pie ražotāja (šī tad arī ir grūtākā daļa). BET, varbūt daudz vienkāršāk ir aizvietot šifra atslēgas un to yz kurieni auto pieslēdzas ...

P.S. John Deere cita starpā ir aizvilkts uz tiesu ar "right to repair" no lauksaimniekiem utml. , redzēs kā tas beigsies, ja tur "tauta vinnēs" tad tādiem kā BMW būs jāuzsniedz pilna info "jebkuram hakerim" ....

MMX 18.jūlijs 2022 9:31
0 0 Atbildēt

Apmuļķot varēs, bet tikai ne garantijas laikā. Pieļauju, ka šis varētu būt viens no tiem momentiem, ko atsevišķi čekos autorizētajos servisos un ko autorizētais serviss pēc garantijas beigām laipni piedāvās pieslēgt, tikai jau aiz sētas.

WALA 18.jūlijs 2022 10:06
1 0 Atbildēt

Garantijas laikā tu arī vari darīt ar savu īpašumu ko vien vēlies, ja auto tiek līzēts, tad gan jau var būt problēmas.

P.S. mani personīgi tās garantijas lietas vispār nekrata, pirmie 10K kamēr motors tiek iebraukts, un tad jau puslīdz ir skaidrs kas ar auto būs un kā kaplos ...

MMX 18.jūlijs 2022 10:25
0 0 Atbildēt

Es teiktu, ka tagad pērkot jaunu auto būs ļoti cītīgi jālasa līgumi, jo ja auto ražotāji sāks pārņemt praksi no videospēļu ražotājiem, tad visticamāk zemūdens akmeņu tur būs vairāk kā savas saprašanas. īpašums itkā būs tavs, bet ar veselu kaudzi atsauču, kas tavu īpašumu var padarīt par nekustīgu lūzni.

Nebrīnīšos, ka patērētāju pretspiediena trūkuma rezulātā vienā brīdī privātam klientam auto būs izdevīgāk abonēt nekā pirkt, lai visas papildus izmaksas/saistības atstātu auto īpašnieka (juridiskas personas) pusē.

Un tas nav nekāds Great Reset, tā ir tīra naudas taisīšana. Sākās ar spēļu konsolēm, un tagad jau ir auto.

Paga 18.jūlijs 2022 10:34
0 0 Atbildēt

Tava māja, vai Dies pas, dzīvoklis arī ir tavs īpašums, bet ir kaudze ierobežojumu - pašvaldības saistošie noteikumi, pažarnieku noteikumi, vides prasības, trokšņošanas ierobežojumi, servitūts lai Dieviņš nogrābstās, kopīpašnieku kopīgās tiesības dzīvokļa gadījumā.

Nav jau tā, ka ar jebkuru savu īpašumu cilvēks var darīt visu kas tam ienāk prātā.

WALA 18.jūlijs 2022 10:57
0 0 Atbildēt

Ja man nepatīk noteikumi, es īpašumu pārdodu un dodos tur kur mani "kaitinošo" noteikumu nav ...

Bet runājot par auto rāzotājiem - autoražotājs jau toč nebūs tas kurš noteiks, ko man darīt ar savu auto vai nē ...

BMW 18.jūlijs 2022 11:52
0 0 Atbildēt

Tad kur problēma? Tu nepirksi BMW un tas arī viss. Kaudze citu cilvēku joprojām pirks. Tā ka te nekādas problēmas nav.

MMX 18.jūlijs 2022 10:45
0 0 Atbildēt

Uz īpašumu lielākoties attiecas valsts un pašvaldību noteikumi un līdzīgi šobrīd ir arī ar transportu (CSDD, CP, utt.).

Stāsts ir par to, ka vienā brīdī kaut kad nākotnē iekāpjot savā auto un nospiežot starta pogu var nākties konstatēt, ka neesi nopircis iBMW abonamentu, un tas auto/lūznis no pagalma ārā vairs nekustās. Līdzīgi bija ar spēļu konsolēm - stipri sen konsoles darbojās tikai uz diskiem un viss bija tavs, pēc tam parādījās papildus fīčas internetā un konsoles pieslēdza internetam, bet varēja spēlēt arī tikai ar diskiem. Jaunākajā variantā viss ir internetā, konsole tev itkā pieder, disks tev arī pieder, bet bez pieslēguma internetam un mēnešmaksas samaksāšanas spēlēt nevari, kaut gan fiziski viss ir tavā īpašumā.

Billythekid 18.jūlijs 2022 8:37
1 0 Atbildēt

Zaebis rūpes - nebūs jāmaksā par ekstru ,kas ir jau iebūvēta

Opis 18.jūlijs 2022 9:09
6 0 Atbildēt

Pilns Youtube ar video, kur Teslas pričendāļus integrē VAG mašīnās un visu pieprogrammē, lai strādā kā nākas. Kāpēc lai ar BMW netiktu galā kādā Rumbulas darbnīcā, kur paralēli groza odometrus?

WALA 18.jūlijs 2022 9:27
0 0 Atbildēt

Bet pavisam godīgi ja visi ražotāji šādi sāks darīt - jamie bankrotēs - ķīnietis tev uzražos ar mobsi vadāmu krēsla apsildi iekš pārvalka, kuru vari ar USB tipa konektoru kaut pie power bankas slēgt, un būs tev jau sasildīti krēsli pirms esi iekāpis auto ..

MMX 18.jūlijs 2022 9:39
0 0 Atbildēt

Diezin vai ražotāji bankrotēs, jaunu auto pircējiem pa lielam būs pofig, lietotu auto pircēji vai nu apies šis sistēmas, vai principā pēc brauks ar vecākiem auto lai izvairītos no šim muļķībām. Jāatceras, ka tepat kaut kur klīst baumas arī par ātruma ierobežošanu jaunajām mašīnām, līdz ar to drīz pircējs pa 30k nopirks dzelzs kluci, braukšana ar kuru notiks caur visādiem abonēšanas pasākumiem un papildmaksām.

Īsumā - klasikā ir spēks. Ja līdz autobūvei nonāks visas tās maksāšanas stratēģijas, kas šobrīd ir plosās videospēles, tad vai nu maksāsim tā ka acis asaros, vai pēdējos lūžņus celsim no miroņiem.

WALA 18.jūlijs 2022 10:08
1 0 Atbildēt

Nu ja man auto sāks vēl teikt ar kādu ātrumu man braukt sākšu pirkt un lietot restaurētus vēsturiskos spēkratus. Man jau vairāk kā besī manu Hondu "pašbremzēšanas sistēma" ...

MMX 18.jūlijs 2022 10:13
1 0 Atbildēt

Rekur:

qbeeurope.com/news-and-even...rs-on-the-way/

Principā auto pēc GPS noteiks maksimālo braukšanas ātrumu konkrētajā posmā un atkarībā no auto modeļa vai nu pīkstēs, vai arī ierobežos jaudu.

Šobrīd praktiski ir labākais laiks izvēlēties to klasisko auto

WALA 18.jūlijs 2022 10:59
1 0 Atbildēt

Jā, jā es jau biju par to aŗi dzirdējis iepriekš, es tikai nespēju iedomāties, kā tādas stulbības padarīs satiksmi drošāku, manā skatījumā būs tikai sliktāk ...

Nja 19.jūlijs 2022 9:43
1 0 Atbildēt

Problēma ir tajā, ka praktiski visu valstu valdības uzskata, ka visa problēma ir pārāk lielā ātrumā, lai gan patiesībā problēma ir neloģiskos infrastruktūras risinājumos, kas provocē veikt bīstamus manevrus. Vācijā un citās Rietumeiropas valstīs, kur ir maģistrāles, vēl ne tik ļoti, bet Baltijas valstīs ir ļoti skaidri redzams, ka lielākā daļa smago avāriju notiek uz divjoslu ceļiem tieši neloģisku atļauto ātrumu dēļ. Iemaisam vēl pa vidu fūres/autobusus, kas nedrīkst braukt ātrāk par 80-85km/h, uzliekam šos 80 braucējus uz "šosejas", kur vieglie drīkst braukt 100-110km/h un avārijas situācijas ir garantētas. Latvijas gadījumā sāls brūcē ir regulārais 70/50/90 maisījums uz "šosejām", kombinācijā ar visādiem stabiņiem un "aizliegts apdzīt" taisnos posmos, un voila! melnie punkti veselas šosejas garumā. Nerunāsim par to, ka liela daļa "šoferu" brauc tā, itkā tiesības būtu nopirktas un nesaprot kur, kad beidzas kādi ierobežojumi, nerunājot nemaz par nespēju just auto un paredzēt potenciālos riskus pāris soļus uz priekšu. Tāpēc jau tie gudrinieki "tur augšā" domā, ka ar GPS kontrolēts auto ātrums ir risinājums, tā vietā, lai ieslēgtu smadzenes un veidotu normālus, braucamus un drošus ceļus.

MMX 18.jūlijs 2022 11:11
9 0 Atbildēt

Drošība ir tikai aizbildinājums, jo jaudas samazinājums ir paredzēts lētajam auto galam, savukārt tiem pašiem dārgajiem BMW tā sistēma tikai pīkstēšot. Tā teikt lai dzimtļaudis nemaisās pa kājām biezajiem.

Es principā šo sistēmu jau sen gaidīju, jo katra jauna fīča auto tiek vērsta uz to, lai to pilsoni parasto pārvērstu par pilnīgu lohu un nogrieztu viņam jebkādas iespējas domāt pašam. Nākamais līmenis vēl būtu GPS visam transportam un/vai filmēt notiekošo uz ceļa, un loham automātiski piestādīt rēķinus par nepārtrauktajām līnijām, agresīvu braukšanu, utt.

Kā tur bija - tie, kas drošības vārdā atsakās no brīvības, nav pelnijuši ne vienu ne otru?

MXM 18.jūlijs 2022 11:56
2 2 Atbildēt

Redzi, ilgus gadus katram daunim bija iespējams vadīt paaugstinātas bīsamības objektu pa koplietošanas ceļiem un palikt nesodītam pat pēc vairāku bīstamu manevru/pārkāpumu veikšanas.

Neredzu nekā nosodāma, ja tagad viss tiks filmēts/telemetriski pārraidīts un brašie pŗkāpēji saņems pēc nopelniem.

Padomā par to no cita leņķa - tiks sodīti cilvēki, kas varētu izraisīt sadursmi frontāli ietriecoties tavā auto. Vai nogalināt tavu sievu. Nobraukt tavi bērnu.

Esi pret? Hm, varbūt esi no tiem, kas katru dienu pārkāpj CSN un negrib zaudēt iespēju to darīt....

MMX 18.jūlijs 2022 12:15
3 0 Atbildēt

Mana problēma ar šī jautājuma tehnoloģisko risinājumu ir tāda, ka tieši pateicoties šim tehnoloģijām šie dauņi tiek ģenerēti. Tā vietā lai izglītotu un pārizglītotu šoferus, mēs ejam totālas kontroles virzienā par kuru paši maksāsim.

Kamēr pie stūres galvenais ir cilvēks, tikmēr ir jānodarbojas ar minētā kadra audzināšanu, vairāk CP uz ielām, utt. Tehnoloģisks risinājums šeit nepastāv un nepastāvēs, jo ar visu kontroli tie iebaidītie šoferi turpinās darīt muļķības, un neviena automātiskā bremzēšanas sistēma reālos apstākļos nav 100% droša.

Tātad vai nu pāreja uz 100% automatizētu autoparku, vai arī audzinam šoferus, viss pārējais ir demagoģija, lai izvairītos no nabaga šofera jūtu traumēšanas sakot, ka viņš nejēdz braukt.

Un abos gadījumos, kad manai mašīnai ielika pakaļā otrs šoferis konkrēti atzina, ka vienkārši aizgulējies. Kā visādas telemetrijas novērsīs to, ka telefonu bakstošs šoferis kādu nenonesīs uz gājēju pārejas man nav nekādas idejas.

Es jau ilgus gadus gaidu, kad man kāds parādīs oficiālo statistiku ar avārijām, kas izraisītas pārsniedzot to pašu ātrumu, bet visi lēmēji acīm redzami izvairās no šīs tēmas. Kāpēc? Jo tas ir vienīgais uz ko tā reāli var iekasēt, bet avāriju statistikā parasti "pārkāpts maksimālais ātrums" tiek aizvietots ar "izvēlēts neatbilstošs braukšanas ātrums".

Līdz ar to man lūdzu statistiku galdā par avāriju cēloņiem Latvijā vai arī slēdzam ārā demagoģiju par "Lielā Brāļa" līmeņa novērošanas nepieciešamību.

Nuja 18.jūlijs 2022 14:34
1 1 Atbildēt

Piekrītu, ka nav jēgas bremzināt auto - vajag savākt telemetriski datus un tālāk jau darbojas e-CP - izsūta sodus tiem, kas ir nopelnījuši, ņemot vērā pārkāpumu skagumu, atkārtošanās biežumu, un pārkāpēja ienākumus.

Mērķis tāds, ka tie kas pārkāpj, vispirms maksā, tad sāk strādāt sabiedriskajos darbos brīvdienās, tad tiem konfiscē īpašumus un ja nav atņemt vai viss ir paslēpts, tad nodarbina darbos piespiedu kārtā.

Un tas ir tas, ko tu gribēji - cilvēki paši cisciplinēsies un piedomās par sekām.

WALA 18.jūlijs 2022 15:24
2 0 Atbildēt

Un parādīsies "godīgi autovadītāji" ar nopietnu hakeru pieredzi ... šitās valsts visu redz muļķības vari droši sakne "iesālīt", jo maksās tikai muļķi un nabagi ...

MMX 18.jūlijs 2022 15:05
1 0 Atbildēt

Nu tātad "Lielais Brālis". Nevainības prezumpcija atkrīt praktiski uzreiz, jo šāda sistēma jau automātiski nodrošina to, ka valsts tevi uzskata par vainīgu, tu vienkārši neesi pieķerts. Privātā dzīve? Kas tā tāda? Valstij jāzin, kur atrodas nodokļu maksātājs.

Izņemam no sistēmas auto numurus, kuru īpašnieki ir vienlīdzīgāki par citiem, un mums ir ideāla sodīšanas mašīna, kurā nav jācīnās ar cilvēcisko faktoru ne ceļu policijas pusē ne autobraucēja pusē. Visu zemju komunisti applaudē stāvus. Ja es esmu pareizajā "doļā" uz ieviešanu un pazušanu no sarakstiem, tad es kategoriski atbalstu šādas gaišās nākotnes ieviešanu.

Klau 18.jūlijs 2022 15:25
2 1 Atbildēt

Tu laikam esi palaidis garām faktu, ka "narušilovkas" tika izmantotas jau sazin cik desmitgades pirms datoru praktiskās izmantošanas. Un tagad tu satraucies, ka nu beidzot tiks radīts perfekts rīks Mazā Cilvēka apspiešanai?

Neesi sabijies par traki pirms laika? Turklāt, ja uzskatīsi ka neesi pārkāpis, vienmēr varēsi apstrīdēt lēmumu. Uzrādiet datus un arī tev būs dati savā auto.

Piemēram, jau tagad ir novērošanas kameras centrā, bet es neesmu saņēmis nevienu uz to video balstītu sodu ka esmu kādu piekāvis, aplaupījis vai mīzis uz ielas, jo....es neko tādu neesmu darījis. Kāpēc lai kāds sūtītu man sodus par ātruma pārkāpšanu vai nepārtrauktās līnijas šķērsošanu, ja es to nebūšu darījis?

MMX 18.jūlijs 2022 15:54
2 0 Atbildēt

Stāsts nav par pašu GPS izsekošanu vai automātisko sodīšanu, bet gan vairāk pašu precedentu, ka šādas tehnoloģijas var tikt pielietotas. Viens līmenis ir fiksētas kameras, vidējā ātruma radari, bet jau kaut kas pavisam cits ir nepārtraukta auto izsekošana. Jautājumi, kas līdz šim pasaulē tiek uzdoti, un kāpēc šāda sistēma vēl nav pielietota ir tieši tie ko minēju - kurā brīdī beidzas tiesības uz privātumu un kas notiek ja valsts cilvēku automātiski uzskata par vainīgu?

Mans cepiens nav par pašu ideju - ideālā pasaulē, kur valsts nodrošina taisnīgu tiesu visiem un droši glabā personīgo informāciju šādas sistēmas varbūt strādātu, bet es jau šobrīd gara acīm redzu, kā visādi biezie meklēs iespējas atpirkties no šīs sistēmas, attiecīgi radot to, ka kaut kādi vienlīdzīgākie brauc kā grib, bet par pārējiem rūpējas "Lielais Brālis". Šajā virzienā ejot tālu vairs nav līdz tam, ka pilsonis parastais dabūs arī pats savu čipu un tad jau Ķīnas sociālo kredītu sistēma ir turpat blakus.

Jā, var uzskatīt, ka godīgus pilsoņus šādas problēmas neskar, bet nenovelkot laicīgi robežu cik tālu valsts var iejaukties indivīda dzīvē, var nonākt līdz līmenim, ka būs jāmaksā par interneta komentāriem, kas neatbilst kopējai varas līnijai un tad jau būs par vēlu domāt kur mēs aizgājām šķērsām.

Phone 18.jūlijs 2022 17:39
0 0 Atbildēt

Tevi jau šobrīd izseko tavs krietnais telefons))

MMX 18.jūlijs 2022 20:55
0 0 Atbildēt

Izslēdzot telefonam GPS var secināt, ka neko daudz tas aparāts vairs nevar izsekot, tik daudz kā triangulācija starp torņiem. Pie tam neesmu dzirdējis, ka telefona datus izmantotu par pamatu sodiem par ielas šķērsošanu neatļautā vietā.

WALA 18.jūlijs 2022 15:34
1 0 Atbildēt

Tāpēc ka pēc būtības nav tādu cilvēku(neviena paša) kuri neko nepārkāpj, kāds iet pār ielu neatļautā vietā, kāds ar velo nogriežas kur aizliegts, kāds aizlien aiz nožogojuma kur puem VP ir uzlikusi savā stulbumā sarkan balto lenti nevis "policijas" utt. Mēs visi lielāko daļu dzīves nodzīvojam pat nenojaušot ka vismaz 1x dienā esam ko no likumiem pārkāpuši.

LV ļoti daudzi likumi ir rakstīti "juristiem", lai ļautiņš vienkāršais neko neaprastu. Un tad vēl visi tie likumi, kur ir ietvertas "valodniecības" pērles, lai neteiktu ka grābekļi ...

Nja 18.jūlijs 2022 9:57
0 0 Atbildēt

"Drīz tā būs visiem" - nebūs, ja cilvēki atjēgsies un šo sistēmu paši "salauzīs". A tā, skaidrs, ka, ja visu pērk nomaksā, visu abonē, visu dara ar mēneša maksājumiem, kāpēc gan auto funkcijas arī neveidot abonējamas? Peļņa lielāka, izmaksas tādas pat, ja ne mazākas, taču ikdienas mietpilsonim šķiet, ka viņš ietaupa, jo "pāris eiro mēnesī jau neko nemainīs", un tā telefons, dators, televizors, Netflix, viss uz mēnešmaksu un beigās visa alga aiziet tikai mēnešmaksu apmaksāšanai. Nav brīnums, ka veikali pat džinsus piedāvā uz nomaksu nopirkt.

Pirāts 18.jūlijs 2022 10:05
2 1 Atbildēt

Mums ir pirātisks Windows, pirātisks SAT TV, pirātiski aplikāciju veikali, pirātiksi TV un mūzikas servisi, kāpēc lai nebūtu pirātisks BMW iDrive?

Ja 18.jūlijs 2022 10:31
1 1 Atbildēt

Tev pat vecene ir pirātiska - drātē kaimiņa sievu par baltu veltu, nu labi, tā šokolādes tāfelīte dzimšanas dienā jau neskaitās

Pirāts 18.jūlijs 2022 11:10
1 1 Atbildēt

Nu piedod kaimiņ, nezināju ka tev arī gribās savu školādes tāfelīti. Nākamreiz paņemšu 2 tāfelītes un konīti, lai tev labāks noskaņojums.

Kaimiņš 18.jūlijs 2022 12:00
0 0 Atbildēt

Otru tāfelīti vari atdot savai meitai, kurai es otrdienās sniedzu ieskatu rokmūzikas vēsturē (tajā laikā, kad pēc tavas info viņa čīgā vijoli).

Bet konīti gan paņem, pa visiem iztukšosim. Tikai atnes labu, ne tos sūdus ko redzēju tavā barčikā

anonimikis 18.jūlijs 2022 12:08
0 0 Atbildēt

Pirātisku Windows mūsdienās lieto tikai pilnīgi lohi.

s 20.jūlijs 2022 7:44
1 0 Atbildēt

Windowsu kā tādu lieto tikai galīgi lohi un kā augstāk redzējām neveiksminieki

ROSKOMNADZOR 21.jūlijs 2022 11:12
0 0 Atbildēt

Tieši tā, biedri "s", Windows ir pūstošo rietumu izgudrojums.

Pirāts 18.jūlijs 2022 12:28
2 0 Atbildēt

Par tavu pieredzi ar pirātisko Windows mēs ar Kaimiņu jau zinām, tad konīti arī dzersi?

Pļurkt 18.jūlijs 2022 10:08
0 0 Atbildēt

Kas ta nu - sāk piedāvāt auto ar daļēju nomu?

650 18.jūlijs 2022 11:40
0 0 Atbildēt

Kāds patīkams pārsteigums.Cik lielā mērā vajag (drīkst) necienīt savu klientu,lai šitttik dziļi iebāztu savu inventāru viņa personīgajā telpā, aizlūpā un (tagad arī)aizpakakaļā.Ģeniāli.

Gaidām arī tālākos likum un cēloņ sakakarīgos(darbaļaužu) ierosinājumus.Varbūt drīzvien varēs iz īrēt arī (programmējamo) Ceļabiedru vai Tālo gaismu.Tāpat der atcerēties,ka sēdēkļa apsildi kādam var ienākt prātā ne tikai ieslēgt, bet arī izslēgt. Tam noteikti būtu jāmaksā dārgāk par pašu sākotnējo pamat pakakalpojumu.Jā.

MMX 18.jūlijs 2022 11:51
0 0 Atbildēt

BMW savu klientu ciena, vienkārši ja klients neciena pats sevi un uzskata tādus sūdus par pašsaprotamiem, tad arī BMW var samazināt to cieņas latiņu. Ja klienti sagremos šo, tad arī tālās gaismas varēs abonēt, CSDD rūķītim vienkārši iedos softu lai var pārbaudīt bez abonēšanas.

650 18.jūlijs 2022 12:08
1 0 Atbildēt

Prottams,nukānu ne.Jā.Tāpēc arī kādi 98% pa LV lielceļiem bracošo "jauno" auto ir bez sēdekļu apsildes aizpakaļā sēdošajiem.Tajā skaitā tie,ko te puttāmlūpām mēģina pozicionēt kā kārtīgus ģimemes auto.Priekš kam bērnam jāsildās,lai sēž slapjš.Vecāki lai aktīvāk tampomponus un/vai pammperversus Abonanē.Nākamreiz tad tie sīkie smeērdeļi zinās,kā (dzelteno) sniegu ēst.Vispār nafig tās ragaviņas,jau rudenī aizsiet muti un limited edišen pastaigu Abonēt labklājībass Birojā.Jā.

18.jūlijs 2022 12:02
2 0 Atbildēt

Nākotnē bez abonēšanas nebūs pat ononēšanas!

650 18.jūlijs 2022 12:11
1 0 Atbildēt

Jā.Jau dižais lisais pionieru pulciņa Vadonis savulaik brīdināja- Poka buģet onaņizm,ņe pastrojum kammuņizm!

Guntis 18.jūlijs 2022 15:59
0 0 Atbildēt

Cilvēki jau gadiem čipo, un pārprogrammē visus iespējamos mašīnu blokus. Ar ko šis būs atsevišķs. Gudrākie programmētāji un čipotāji (pēc kuriem nav problēmu ar dzinēju) ātri vien izkodīs programmu, un sāks piedāvāt papildus pakalpojumu: visu šo funkciju pieslēgšanu.

imzz 18.jūlijs 2022 16:58
3 0 Atbildēt

Tātad, turīgais BMW īpašnieks nevarēs izlikt vēl 415 EUR lai opciju nopirktu „uz mūžu”, bet ķēpāsies ar čipošanu. Var jau būt. Ja netaupīsi katru eiro , pie miljona netiksi

Zapte 19.jūlijs 2022 14:22
0 0 Atbildēt

Kurš tad LV pērk jaunu BMW?

rudens68 18.jūlijs 2022 17:04
0 0 Atbildēt

MMX

Un abos gadījumos, kad manai mašīnai ielika pakaļā otrs šoferis konkrēti atzina, ka vienkārši aizgulējies.

.

Man ir radars , parasti ieslēgts , bet ne vienmer . Vsmaz pāris reizes pilsētā esmu paspējis pats nobremzēt jo radars nebija ieslēgts . Un vienu reizi pats atslēdzās tieši pilsētā lēnā ātrumā pie stāvoša luksofora .

Uldis 18.jūlijs 2022 18:03
1 1 Atbildēt

Kāpēc jāpērk BMW?

Latvietis 18.jūlijs 2022 19:21
0 0 Atbildēt

Lai izbaudītu Komfortu, Jaudu, Eleganci. Protams ja Tev ir pilnā pakotne un M Division Versija. Pārējie ir vanabiji un kapeiku pisēji.

eidis 19.jūlijs 2022 13:30
0 1 Atbildēt

Elegance īpaši izteikta jaunajiem modeļiem. Īpaši 7 sērijai.

Viss piesauktais ir Purčika lohu urbānā leģenda, kas ne tuvu neatbilst īstenībai.

Latvietis 18.jūlijs 2022 19:12
0 0 Atbildēt

Tā tik uz priekšu

Latvietis 18.jūlijs 2022 19:53
0 0 Atbildēt

Jūs, veči, nesapratāt!

Nākotnē visi elektriski salsim "savos" abonētajos auto, tāpēc beņķa apsilde kā ekonomiskā opcija ies uz urrā.

Piz-da-bolt 18.jūlijs 2022 23:11
2 0 Atbildēt

Plutat te pa deviņi mēmi, bet ne jūsu viedokli ne atļauju neviens neprasīs, un tik vien kā te uztaisīt plurkt komentos ar varēsiet, nevienu neredzu no jums kad jāizsaka viedoklis ielās un skaļi ar savu seju. Tāda nācija...

WALA 19.jūlijs 2022 9:43
0 0 Atbildēt

Man gan aizdomas ka mūsu "pļūtītāju" viedokli nāksies ņemt vērā, daudzi idiotiski biznesa plāni ir jau norakti podā, kā piemēram dažādi mūzikas strtaumēšanas servisi, sākumā bija gandrīz katram sevi cienošam IT milzim plāni par šo, bet tik ļoti sāka biznesu vilkt uz leju, ka tos lielākoties "iesālīja"... jo IT infrastruktūra "huiņas dzenāšanai" ar jāuztur, un bezgalīgi naudu nenesošu infrastruktūru ar neturēsi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Granīta ielas nokrīt bloki no smagā transporta un bloķē joslu (+ VIDEO) 1

Šodien, 18. septembrī pirms plkst.17.00, Rīgā, Granīta ielā no kravas auto puspiekabes izkrita krava, ko tas veda - iespējams, celtniecībai paredzētas konstrukcijas, kas nobloķēja kustību vienā virzienā. Lasīt vairāk

 

Ceļu satiksmes negadījumu skaita ziņā Latvija Eiropā joprojām antirekordiste (+ VIDEO) 22

Latvija joprojām ierindojas starp valstīm ar augstāko ceļu satiksmes negadījumu skaitu Eiropā, “Rīta Panorāmā” norādīja Valsts policijas Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 

Opel samazina klimata pēdu; saules enerģija Eizenahas rūpnīcai 4

Opel ražotne Eizenahā kļūst zaļāka - virzoties uz oglekļa neitrālu ražošanu, rūpnīca Tīringenē tagad saņem zaļo elektroenerģiju no jaunā saules paneļu parka. Lasīt vairāk

 

Ir gatavs uzlādēt arī elektrisko Rolls Royce (+ VIDEO) 3

Jaunākajiem elektromobiļiem nepieciešama jaudīga uzlāde, un tādu gatavas nodrošināt Neste MY Renewable Charge stacijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti