3 miljoni un roku darbs – Vācijā uzsāk hiperauto Mercedes-AMG One ražošanu (+ FOTO) - iAuto

3 miljoni un roku darbs – Vācijā uzsāk hiperauto Mercedes-AMG One ražošanu (+ FOTO) 8

 

Foto: Mercedes-AMG

iAuto | 11.augusts 2022 5:03

Mercedes-Benz uzsācis jaunā hiperauto Mercedes-AMG One ražošanu. Kupeja ar F1 tehnoloģiju būs pilnībā roku darbs un maksās vismaz trīs miljonus eiro.

Beidzot tas ir noticis – pēc vairākkārtējas atlikšanas, kas bija saistīta ar motora pielāgošanu emisiju un pieļaujamā trokšņa standartiem, Mercedes sācis hiperauto One ražošanu. Tas notiek sadarbībā ar Multimatic Lielbritānijas pilsētā Koventri. Projektā iesaistīti 50 darbinieki, kas paveicot katru darbību ar rokām, soli pa soli virzīs 1063 Zs jaudīgo varenauto cauri 16 montāžas punktiem. Noslēgumā tas tiks nodots pārbaudei tuvējā izmēģinājumu poligonā un saņemot pozitīvu atbildi, slēgtā kravas automašīnā pārceļos uz AMG galveno mītni Vācijas Affalterbahā. Tur to sagatavos nodošanai klientam, pirms tam to iepazīstinot ar automašīnas tehnoloģijām un vadīšanas specifiku.

Mercedes-One ir hibrīdauto ar Pirmās formulas tehnoloģijām. Kupejas dzinējspēks ir 1,6 litru V6 turbo motors, kas attīsta 576 Zs un četri elektromotori, kas izvietoti šādi: pa vienam pie katra priekšējā riteņa (par abiem 326 Zs), tieši uz ICE motora (163 Zs) un turbokompresorā, piedzenot tā vārpstu ar 122 Zs.

Līdz ar to Plug-in hiperauto sistēmas kopējā jauda ir 1063 ZS (782 kW), kas ir pietiekami, lai 100 km/h sasniegtu 2,9 sekundēs. 200 km/h robežu tas pārvar pēc septiņām sekundēm, bet 300 km/h – kad no starta pagājušas 15,6 sekundes. Maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 352 km/h. Automašīnai iebūvēta neliela 8,4 kWh baterija, kas nodrošina 18 km elektriskā režīmā.

Ražotājs informē, ka vilkme tiek pārsūtīta uz aizmugurējiem riteņiem, izmantojot pilnīgi jaunu, automatizētu 7 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas tika īpaši izstrādāta One. Pārnesumu sviras un četru disku oglekļa šķiedras sajūgs tiek darbināti hidrauliski, bet pašbloķējošais diferenciālis ir integrēts transmisijā.

Automašīnas cena ir aptuveni 3,3 miljoni eiro, pavisam tiks izlaisti 275 eksemplāri, no kuriem pirmo sola piegādāt vēl šogad.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Garais 11.augusts 2022 19:06
2 0 Atbildēt

Ražotājs apgalvo, ka dzinējs kalpos līdz 50 000 km. Pēc tam jāmaina.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autoražotājiem nāksies padomāt: ES pieprasa ilgtspējīgākus risinājumus 21

Eiropas Savienībā šobrīd top jauns likums, kas varētu būtiski mainīt to, kā ražojam, lietojam un pēc tam atvadāmies no saviem transportlīdzekļiem. Lasīt vairāk

 

Kuldīgas novadā atklāts Latvijā lielākais saules enerģijas parks (+ VIDEO) 7

Kuldīgas novada Vārmes pagastā atklāts šobrīd Latvijā lielākais saules enerģijas parks. Tas ir arī pirmais šāds projekts, kas pieslēgts Latvijas elektroenerģijas augstsprieguma pārvades tīklam. Lasīt vairāk

 

Vai tik daudz ir labi? - šoferi pārvērš auto par "Ziemassvētku eglītēm" (+ FOTO) 24

Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem. Lasīt vairāk

 

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 20

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti