Škoda izstrādājusi atjauninājumu elektriskajam transportlīdzeklim Enyaq iV. Jaunā programmatūra ME3 ietver vairākus uzlabojumus, tostarp nodrošina lielāku reālo darbības rādiusu.
Škoda norāda, ka atjauninājums nodrošina lielāku reālo darbības rādiusu, pateicoties uzlabotai akumulatora siltuma pārvaldībai, bet maksimālais uzlādes ātrums palielinās līdz 120 kW transportlīdzekļiem ar 62 kWh akumulatoru un 135 kW modeļiem ar lielu 82 kWh akumulatoru. Turpmāk būs pieejams akumulatora kopšanas režīms, kad nākamā uzlādes procesa laikā akumulators tiek uzlādēts tikai līdz 80 procentiem. Tas palīdz taupīt akumulatoru un pagarināt tā kalpošanas laiku. Tomēr tā pilna atmiņas ietilpība un maksimālais uzlādes ātrums būs pieejams jebkurā laikā, ja tas būs nepieciešams.
Jauninājums ietver arī citas izmaiņas, piemēram, uzlabotu Digital Cockpit un head-up displeja grafiku ar jaunām funkcijām, lielāku kontrastu atpakaļskata kamerai, jaunas iespējas Škoda Connect tiešsaistes servisam. Pateicoties „Plug&Charge“ funkcijai, dažās uzlādes stacijās baterijas uzlāde sāksies automātiski, kolīdz kabelis pievienots un elektronika identificēs automobili.
Ražotājs sola, ka ar klientiem sazināsies viņu vietējais Škoda partneris, lai vienotos par bezmaksas servisa apmeklējumu, kur jauno programmatūru uzstādīs piecu stundu laikā. Ieguvums
ME3 paredzēta visiem jau piegādātajiem (aptuveni 70 000) Enyaq iV, bet jaunajām automašīnām tā jau iekļauta komplektācijā. Visu īpašnieku ieguvums ir arī tas, ka turpmākie jauninājumi būs iespējami „pa gaisu”.
Nuja.Uzlabot vajag gan.Citādi ka nesanāk tāpat kā savulaik ar iepriekšējo (vadošo izmēģinātāju izmēģināto) brīnumaino iV..kur pēc tam kādu gadu ssā veiksmīgi tirgoja.
Vispār jau škodai vajadzētu uzņemties līdzatbildību/par un ņemt aktīvāku dalību Zaļas pasaules atbrīvošanā no saviem iepriekšējajajiem ražojumiem.Kuri, piem, KodiaQu veidolā ir ar sevi pilnībā aizpildījuši ss-ā pieejamā škodas piedāvājuma trīs pirmās lapas.Obligātās Uttilizācijas ieviešana (OUIQ) te būtu akūti nepieciešama.
Ja neievēroji, tas auto ir zaļumzaļš, tieši kā vidējlohiem asociējas zaļauto. Vai, cik smuks salātiņš! nodvešas kundzīte un vīra kkgs jau domīgi veras bankas kontā lai izrēķinātu cik ilgi viņš ies uz nīsto biroju lai apmaksātu madāmas modernās mobilitātes iekāri.
par ko tāda sāpe pret Kodiaq?
ssā tikai 1 lapa ar viņiem, no kuriem tikai 5 lietotie ir jaunāki par 3 gadiem. Ja vecāks auto, tad tas ir normāls laiks, lai mainītu operatīvā līzinga auto, attiecīgi pārējos var uzskatīt par normālā dzīves ciklā esošiem auto, kas dodas pie otrajiem īpašniekiem.