BMW publicējis attēlus un informāciju par 3.sērijas modernizēto modeli, kas galvenās pārmaiņas piedzīvojis salonā.
BMW 3.sērija ir svarīgākais bavāriešu modelis. Kopš 1975. gada tas pārdots vairāk nekā 16 miljonu eksemplāru lielā skaitā, veidojot aptuveni 14 procentus no BMW pārdošanas apjoma visā pasaulē, turklāt pašreizējā septītā paaudze kopš ieviešanas 2019.gadā ir pieprasīta labāk nekā iepriekšējās.

Iespējams, tādēļ automašīnas eksterjeram veiktas visai nebūtiskas korekcijas, kamēr salonā tās ir ļoti labi pamanāmas. Jau iekāpjot modernizētās 3.sērijas kabīnē redzams jaunais izliektās formas priekšējais panelis, kas pirmoreiz tika izmantots elektriskajam krosoveram iX. Tas zem kopēja stikla apvieno 12,3 collu mērinstrumentus un 14,9 collu multivides skārienekrānu, kas darbojas līdzīgi viedtālrunim, atbalstot pieskārienu, vilkšanas un izkliedēšanas žestu funkcijas, kā arī pārvaldi ar balsi, ievērojami samazinot analogo pogu un slēdžu skaitu.

3.sērijas aprīkojumā jau bāzes versijā iekļauta „mākoņos” balstīta navigācijas sistēma BMW Maps, kas sniedz savus aprēķinus, pamatojoties uz īstermiņa reāllaika satiksmes datiem un jau iepriekš ņem vērā satiksmes situāciju visā maršrutā. Plug-in hibrīda modeļos sistēma arī aprēķina uzlādei optimizētu kursu, iekļaujot informāciju par uzlādes stacijām ceļā un galamērķī. Balss vadība uzlabota ar jaunām iespējām un papildus parastajā komandām, piemēram, "Man ir auksti" vai "Esmu izsalcis", var atvērt un aizvērt sānu logus vai darbināt panorāmas stikla jumta mehānismu. Balss komandas saprot arī vadītāja elektroniskie braukšanas palīgi, ieslēdzot vai izslēdzot atsevišķas funkcijas.

Jaunā selektora svira 8 pakāpju Steptronic transmisijai integrēta kā neliels pārslēgšanas slēdzis jaunizveidotajā viduskonsolē visiem trim (sedans/universāls/M modelis) trešās sērijas modeļiem, pie viena apliecinot, ka manuālās kārbas laiks beidzies pat sportiskajam M. Kā alternatīva ikvienam, kurš joprojām vēlas vai uzskata, ka jāiejaucas gandrīz ideāli saskaņotās dubultā sajūga sistēmas pārnesumu pārslēgšanā, tagad jau standarta aprīkojumā būs arī pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres.

Plaši pārstāvētajā motoru klāstā trīs plug-in hibrīdmodeļi (Touring pat četri), četri benzīna un dīzeļa dzinēji, aptverot jaudas diapazonu no 150 ZS (110 kW) līdz 374 ZS (275 kW). xDrive pilnpiedziņa ir standarta aprīkojumā jaudīgākajiem modeļiem, kas pēc izvēles ir pieejama kopā ar diviem benzīna dzinējiem un diviem dīzeļdzinējiem, kā arī ar plug-in hibrīda tehnoloģiju. Taupīgākajiem var ieteikt divlitru 190 Zs dīzeļdzinēju, kas patēriņu var noturēt aptuveni 5 litru robežās, bet dinamiskas braukšanas cienītāji skatīsies M340i xDrive virzienā, kura sešcilindru 374 Zs agregāts ļaus sasniegt 100 km/h 4,4 sekundēs un ar 48V Mild Hybrid tehnoloģijas palīdzību iegrožot patēriņu 7,8-8,5 litru nogrieznī.

Braukšana ar BMW nekad nav bijusi lēta. Pircējam jārēķinās ar vismaz 43 900 eiro par sedanu, par Touring maksājot 1100 eiro vairāk. 320d dīzeļversijai jāsakrāj 53 200 eiro, bet sešcilindru benzīna topmodelis pircēja maku patukšos par vismaz 71 300 eiro.
"Braukšana ar BMW nekad nav bijusi lēta." Tāpēc LV tā ir 2.populārākā marka? Laikam, esam bagātāki par visiem.
Par to otro populārāko nav dzirdēts, bet, ka populāra nenobriedušu prātu vidū, tas gan - ja nemaldos LV vienīgais vērā ņemamais blogeris Vītols arī tajā virzienā strādā, kur tad vēl drifteri uc. pseido sportu pārstāvji
Tas vītols ir tāds pats nenobriedis puišelis, kuram savos 30 gados joprojām ir putra galvā, jo ar saviem video kūda parejos darīt crazy shit, gāze grīdā lietas, video saturu veidojot tā, ka tas ir normāli, darīt visu ko grib un ārdīties pa publiskajiem ceļiem.
Mērķauditorija- smadzenēs neattīstīti jaunieši saskatās un ņem piemēru. Tad ziņu portalos jāskatās, kur kartējais 17-25gv. jaunietis ir nosķīlis bmw markas automobīli, jo nepietiek ar NFS un youtube autoskolu.
Bet ja būsim godīgi, tad YT (sn)auditorijas uzmanību citādi ir grūti paņemt, tā ka lai ņemas, ir bijuši citi daudz stulbāki ...
Paskaties kurā vietā LV ir jaunu pirktu auto topā, neb'ūt ne augšgalā tapēc ,ka pie mums maz, kas var to atļauties. topa augšgalā bmw ir no ievestiem un nobrauktiem auto, no kuriem vēl mēģinam izspiest otro dzīvi. Protams izvēloties nobrauktu auto loģiski ,ka izvēlās auto kas ir kvalitatīvāki un konfortablāki ,tapēc arī nav populāri. Tapēc esam mēs nabagāki par citiem
Jaunākus vienkārši vidējais aritmētiskais atļauties nevar, jo jā 'Braukšana ar BMW nekad nav bijusi lēta.'
Nav jau tik traki.
Inschape ir akcijas 59k par bazi x5 + vel var deelu ar inschape uztaisit, lai var panemt uz uzņēmuma dārgāku auto. Un loti daudzi tā arī dara.
Las attiecās uz sīkajiem, tad arī viss kārtībā, tas ka ir tādi kuri riskē ar un apdraud citus ir tikai un vienīgu viņu senču vaina!
Ja neprot izskaidrot un senči tupi, kā zābaki tad šādi notiek.
Es ar čomakiem no kādu 14 gadu vecuma ar auto pa naktīm braukāju, bet bija skaidrs ko drīkst un ko nedrīkst.
P.s
Boomeri ari savulaik i sūdus vārīja i ēzeļus drāza, tā kā nav pata trakot, atrodi sīko vecākus un iedod bietē, kur problēma?
Viss ir kartībā līdz brīdim, ka sīkais uztaisa avāriju kur cieš nevainīgi cilvēki.
Paši protams lai sitas nost, ja sencīši vispār nepieskata un nerūpējās, bet runa par to ka mūsdienu sīči neapzinās, kādu ļaunumu var nodarīt ar auto.
P.S. Es arī uz ceļa esmu no 15gv. braukāju ar busu, pievedu sencīšiem pasūtītos augļus un dārzeņus priekš tirgus lai viņiem nebūtu jākavē laiks un nebūtu papildu cilvēks jāalgo kas būtu dārgāk.
Līdz oficiālai B kategorijas saņemšanai neviena avārija vai skrambiņa busam, jo man bija liela atbildība un man pēc pāris mēnesiem ka es braucu pa ceļiem un mamma vai tēvs kam abiem bija tiesības sēdeja blakus, uzticējās un tad es viens to visu darīju.
Tā es pelnīju sev naudu, 2LS dienā par tām pāris stundām sestdienās un svētdienās... Atvedu un palīdzēju no rīta uzkraut, vakarā nokraut... bija izdevīgi man un izdevīgi vecākiem. 90to vidū, tā bija laba nauda īpaši 'tīnim.'
Vispārīgi jau no kādiem 12gadiem kopā ar sencīti pa lauku ceļiem braukāju, iegūstot pirmās prasmes un respektu pret auto vadīšanu.
Mūsdienu tīņi nosper atslēgas, ielec autiņā un gāzē it kā tas būtu kāds NFS, bez jebkādam reālajām iemaņām, bez respekta vai smadzenēm cik daudz ļauna vari nodarīt, ne tikai sev bet arī apkārtējiem.
10+ gadi norma nav tikai tām markām kuru mašīnu izstrādājumi tik ilgi nedavelk - piemēram, dacītes.