Visi komentāri - 460 Zs un 4,1 sekunde līdz simtam: BMW iepazīstina ar jauno M2 (+ FOTO)

460 Zs un 4,1 sekunde līdz simtam: BMW iepazīstina ar jauno M2 (+ FOTO) 5

 

Foto: BMW

iAuto | 12.oktobris 2022 13:05

Vācijas autobūves uzņēmums BMW iepazīstinājis ar jaunās paaudzes (G87) M2, sportisko modeli, kas iegūs 460 Zs jaudīgu sešcilindru motoru.

Jaunais M2 ir 4575 mm garš, 1887 mm plats un 1404 mm augsts. Riteņu garenbāze sasniedz 2747 mm, bet svars – 1725/1700 kg versijā ar automātisko/manuālo pārnesumkārbu. Salīdzinot ar priekšgājēju F87, jaunais (G87) ir par 11,4 centimetriem garāks, par 3,3 centimetriem platāks un par 1,1 centimetru zemāks, riteņu bāzei pieaugot par 5,4 centimetriem.

M2 tiek dēvēts par M4 mazo brāli, un, ne jau velti – piedziņa, asis, šasija, bremzes u.c. tehnika būtībā kopē M4 un arī jauda ir tikai 20 Zs mazāka, griezes momentam paliekot tam pašam (550 Nm). Ražotāja dati liecina, ka 100 km/h trīslitru sešcilindru 460 Zs motors M2 ļaus sasniegt 4,1 sekundē ar astoņu pakāpju automātisko kārbu un 4,3 sekundēs, ja izvēlēts variants ar sešu pakāpju mehāniku. Maksimālais ātrums ir 250 km/h, ar M Driver`s paketi – 258 km/h.

BMW ziņo, ka svara sadalījums pa asīm ir tuvu ideālam, tādēļ aizmugurējo riteņu piedziņas kupejas uzvedība ir viegli prognozējama, turklāt vadītājam ir daudz iespēju pielāgot to savam vadīšanas stilam, mainot diferenciāļa iestatījumus, bremžu sistēmas un vilces kontroles jutību, kā arī stabilizācijas sistēmas uzvedību pat ar desmit darbības iespējām.

DSC (Dynamic Stability Control) funkcija tagad ir “pieslēgta” tieši dzinēja vadības blokam, kas ļauj elektronikai iejaukties desmit reizes ātrāk. Pircēja rīcībā arī drifta vērtēšanas sistēma un hronometrs, lai aprēķinātu apļa laikus.

Jaunais M2 izceļas ar savu plato, zemo stāvu, masīvajiem sāniem un, kā daudzi atzīmē, par laimi samērīga izmēra radiatora resti. Salonā būs 12,3 collu ciparu mērinstrumenti un iDrive 8 multivides sistēma ar 14,9 collu skārienekrānu un iebūvētu navigāciju. Kausveida sporta sēdekļi, projekcijas ekrāns, apsildāma stūre, bezvadu uzlāde un eSIM 5G pieeja – par papildu maksu.

2018.gadā pirmās paaudzes M2 ieradās ar 61 900 eiro cenu lapā, par jauno modeli prasīs vismaz 72 800 eiro (Vācijā).

 

 
Visi komentāri
 
ne speciālists 12.oktobris 2022 14:20
0 1 Atbildēt

Tā ir modernā žurka?

Jo 12.oktobris 2022 19:01
0 0 Atbildēt

Šobrīd gan aktuāls ir sasniedzamais ātrums ( ieteicams ir vismaz pirmais kosmiskais) nevis uzrāviens līdz simtam!

WALA 12.oktobris 2022 21:55
2 1 Atbildēt

Cool, šitam ir mehānika

Johnny 14.oktobris 2022 11:52
0 1 Atbildēt

Kam to kolhoznieku karbu vel vajag?

vērotājs 13.oktobris 2022 3:48
0 0 Atbildēt

4,1 diena līdz 2€/L

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Soda par iebraukšanu Jūrmalā bez caurlaides, ja pat tā ir nopirkta 18

Vai nopērkot Jūrmalas caurlaidi var tikt pie soda par iebraukšanu pilsētā bez tās? Izrādās, ka var. Kas jāņem vērā, lai šādas situācijas nenotiktu? Lasīt vairāk

 

Eiropā kļūst pieejams jaunais Nissan Micra 2

Vācijas tirgū par elektrisko Nissan prasa nepilnus 28 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Tās patika ķīniešiem - BMW attaisno “milzīgo nāsu” periodu 9

BMW galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks attaisnojis daudz kritizēto stilistisko risinājumu, kas pēdējos gados tika izvēlēts vairākiem bavāriešu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Sankcijas un rietumu auto – krievi kaut kā tos pērk, bet dominē Ķīnas autobūve 18

Pret Krieviju ieviestas sankcijas, taču Eiropā, ASV un Korejā ražoto automobiļu noiets ne tikai nav apstājies, bet tieši otrādi - uzrāda pieaugumu. Par to raksta izdevums Motor, kas atsaucas uz JatoDynamics speciālista apkopoto statistiku. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti