ASV Kalifornijas štatu šajās brīvdienās BMW izmantojis, lai iepazīstinātu ar jaunās septītās paaudzes (G70) 7. sērijas sedanu, kas būs pieejams ar benzīna un dīzeļa dzinējiem, Plug-in uzlādējamā hibrīda un i7 pilnībā elektriskā variantā.
Jaunais flagmanis ir 5,39 m garš, 1,95 m plats un 1,54 m augsts. 3,22 m garā riteņu bāze nodrošina pietiekami daudz vietas aizmugures pasažieriem, kurus, visticamāk, vedīs šoferis. Darīt to varēs bez raizēm, jo par drošību un komfortu parūpēsies elektronisko palīgsistēmu komplekss, virsbūves stabilizatori un pneimatiskā piekare ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem. Arī par dinamiku nebūs jāuztraucas pat vairāk kā 2,7 tonnas smagā i7 īpašniekam – divi elektromotori ar kopējo jaudu 544 Zs un 745 Nm griezes moments ne mirkli neliks šaubīties par jaudas trūkumu.
i7 apveltīts arī ar citiem talantiem, piemēram, atkarībā no izvēlētā režīma pieejama ripošanas funkcija, kad sedans ripo bez jebkāda piedziņas griezes momenta un saglabā savu ātrumu garākos attālumos, pat ja abi motori nesaņem enerģiju no augstsprieguma akumulatora. Tāpat kā rekuperācijas sistēma, arī šī tehnoloģija rūpējas par to, lai i7 var aizbraukt tālāk bez lādēšanas, kas pēc ražotāja datiem var sasniegt pat 625 km (WLTP).
Vēl viena interesanta funkcija ir automātiskais braukšanas palīgs, kas pa automaģistrāli var vadīt automašīnu patstāvīgi līdz pat 140 km/h ātrumam. Sistēma neprasa likt rokas uz stūres un pieļauj skata novēršanu no ceļa līdz sešām sekundēm, tikai tad atgādinot vadītājam, kas ir īstais viņa pienākums. Asistents prot mainīt joslas, apsteigt pa labo pusi (ASV tas atļauts), manevrēt izbraukšanas joslās.
Elektriskais i7 nonāks arī Eiropas tirgū, tāpat kā 299 Zs jaudīgā dīzeļversija 740d ar trīslitru sešcilindru motoru, 489 Zs Plug-in hibrīds 750e uz sešcilindru benzīnnieka bāzes un 571 Zs jaudīgais benzīna 760e.
Citos tirgos būs pieejams 735i (vienīgais modelis ar aizmugures piedziņu), 740i un 760i ar 544 Zs astoņcilindru motoru.
Jaunā modeļa cenas sākas no atzīmes 114 300 eiro par dīzeļversiju, bet elektriskais modelis i7 maksās 135 900 eiro.
Šķiet, ka lielā reste nevienu vairs neutrauc
satrauc, vienkārši bomžaras vēl nav attapušies, izguļ reibumu, rīt uz darbiņu un tad varēs komentēt
Bomžasras izguļ reibumu, bet bagātnieki šobrīd velta lauku savam hobijam, tapec ne vieni ne otri nevar komentēt.
Brauc tālāk ar savu miskasti un netīrs.