Honda iepazīstinājusi ar vienpadsmitās paaudzes Accord, kas paredzēts Ziemeļamerikas tirgum.
Jaunais modelis ir 70 mm garāks un apveltīts ar virsbūvi, kas liek tam izskatīties slaidākam un sportiskākam. To vēl vairāk pasvītro melnā ierāmējumā ietvertie taisnstūra lukturi, kas saplūst ar melno horizontāli novietoto radiatora resti, kā arī tonētie aizmugures lukturi, kurus savieno diožu josta.
Salons uzlabots ar jauniem, kvalitatīvākiem materiāliem, sēdekļiem, kas izteiktāks sānu atbalsts un 10,2 collu ciparu mērinstrumentu paneli. Komplektu papildina multivides iekārta ar 7 collu (12,3 collas dārgākajās komplektācijās) ekrānu, 10 drošības spilveni un Honda Sensing komplekss ar jaunu platleņķa kameru un radaru. Dārgākās komplektācijas lutinās ar bezvadu uzlādi, apsildāmiem aizmugurējiem sēdekļiem un Bose audio sistēmu.
Ražotājs informē, ka Accord virsbūve kļuva stingrāka, bet veiktās izmaiņas balstiekārtai un stūres iekārtai uzlabos vadāmību.
Accord motoru klāsts ir tāds pats kā CR-V. Sākotnējie LX un EX aprīkojuma līmeņi ir aprīkoti ar 1,5 turbodzinēju, kam pastiprināta kloķvārpsta un uzlabota degvielas iesmidzināšana. Motors attīsta 195 Zs jaudu un 260 Nm griezes momentu un darbojas savienībā ar modernizētu variatora transmisiju.
Pircēja izvēlei arī hibrīdiekārta ar 207 Zs (335 Nm) kopējo jaudu, kas radīta uz divlitru četrcilindru benzīna turbomotora bāzes.
Kaut kāds ļoti neizteiksmīgs sanācis, tāds kā VAG-mobiļu sūdīga kopija ...
vai tu jeņķu tirgum esi redzējis kādu pievilcīgu modeli, ja runājam par japāņiem?, manuprāt, tur gadiem ilgi tiek piedāvāti tādi briesmonīši, kur galvenais, lai burgeru ēdāji var iespraukties salonā un kaut kur novietot savas litrīgās kolas glāzes.
+1. Tāds standarta limuzīnklases auto bez nekādām līnijam vai formām. Kā jau te mineja, kā jau visi amerikāņu auto- veidots tā lai ir pēc iespējas lielāks salons, lai amerikāņiem būtu ērti savu resno pakaļu iecelt un aizbraukt pēc maķīša.
Žēl, ka akords aizgāja no eiropas tirgus. Bija laba alternatīva vag grupas modeļiem.. Un priekš saviem gadiem smuki gan 7 gan 8 akordi. Tagad nekur likties un esi spiests griezties pie VAG modeļiem. Jo čibrika unītis ir maziņš(dīvanu neielikt.)
Bet parējā būve akli skrien tik pseido džipu virzienā.