Oktobra statistika rāda, ka Eiropas lielākajā automobiļu tirgū elektroautomobiļi aizņem 17,1 procentu no kopējā noieta, kas ir par 17,1 procentu vairāk nekā gadu iepriekš.
Elektroautomobiļi turpina savu uzvaras gājienu, pakāpeniski pieaudzējot savu daļu kopējā transportlīdzekļu statistikā. Oktobrī Vācijā reģistrēti 208 642 automobiļi, no kuriem 35 781 bija elektroautomobiļi. Negaidīti populārākais BEV modelis oktobrī izrādījās kompaktais pilsētas auto Fiat 500e, ko iegādājušies 2363 pircēju, kam seko Vokswagen ID.3 (2160) un Volkswagen ID.4/ID.5 (2115).
Līdzšinējais līderis Tesla Model Y oktobrī atkāpies uz ceturto vietu (1622), aiz sevis atstājot Tesla Model 3 (1563) un Opel Mokka (1531).
Sesto vietu ieņem Audi e-tron (1141), kam seko Cupra Born (1140), Hyundai Kona (1108) un Hyundai Ioniq5 (1100). Desmitnieku noslēdz Škoda Enyaq ar 1098 reģistrācijām.
Gada griezumā (janvāris-oktobris) situācija savādāka. Šajā gadījumā Tesla Model Y ir neapstrīdams līderis (24 177), Fiat 500e ieņem otro vietu (19 219), bet trešais ir Tesla Model 3 (17 464).
Ceturto, piekto un sesto vietu ieņem Volkswagen ID.4/ID.5 (14 785), Volkswagen ID.3 (12 802) un Hyundai Kona (12 030), kuriem ar ļoti līdzīgu rezultātu seko Škoda Enyaq (9800), Hyundai Ioniq5 (9773) un Audi e-tron (9537). Desmitnieku noslēdz Volkswagen e-UP ar 9511 reģistrācijām.
Es nekadu uzvaras gajienu tur nesaskatu , tie ir 17% no visa kopeja auto tirgus , tie 172,861 jaunie auto ipasnieki veljoprojam izvelejas parvietoties ar dizeli vai benzinu un Fiat 500 Vacijas lielpilsetas modi jau ir vairakus gadus
gandrīz 20% pieaugums tikai 1 gada laikā nav arguments?
Nē, nav! Būtu labi, ja tajā statistikā nodalītu privātos no juridiskajiem. Viena lieta ir, ja darbs Tev uzspiež to elektroauto, cita, ja pats pērc.
Mums ir zvērīgs elektroskrejriteņu pieaugums, tikai 90% no tiem ir zaļā krāsā un mētājās grāvjos.
Tur jau ta lieta , ka no tiem 17% E-auto 90% ir uznemumi , tas pakalpojuma kompanijas ka Bolt , Cabify vai nomas autokompanijas , vinam ir izdevigi iegadaties sobrid E-auto , jo ir loti liela nodoklu atlaide gada beigas , tapat ir daudz E -furgoni , jo lielpilsetu centra tev ir liegts iebraukt ar dizela vai benzina transportam , ta ka nekas tev cits neatliek ka iegadaties to E- meslu , lai piegadatu preci veikaliem
Manis pēc Tūnberga tos visus elektriskos viena pati varētu būt nopirkusi - kā tas maina statistiku vai konkrēti 17,1% pieaugumu vienā gadā?