Visi komentāri - Vācijas tirgū elektroautomobiļi aizņem 17,1% tirgus daļas

Vācijas tirgū elektroautomobiļi aizņem 17,1% tirgus daļas 13

 

Foto: Fiat

iAuto | 12.novembris 2022 8:20

Oktobra statistika rāda, ka Eiropas lielākajā automobiļu tirgū elektroautomobiļi aizņem 17,1 procentu no kopējā noieta, kas ir par 17,1 procentu vairāk nekā gadu iepriekš.

Elektroautomobiļi turpina savu uzvaras gājienu, pakāpeniski pieaudzējot savu daļu kopējā transportlīdzekļu statistikā. Oktobrī Vācijā reģistrēti 208 642 automobiļi, no kuriem 35 781 bija elektroautomobiļi. Negaidīti  populārākais BEV modelis oktobrī izrādījās kompaktais pilsētas auto Fiat 500e, ko iegādājušies 2363 pircēju, kam seko Vokswagen ID.3 (2160) un Volkswagen ID.4/ID.5 (2115).

Līdzšinējais līderis Tesla Model Y oktobrī atkāpies uz ceturto vietu (1622), aiz sevis atstājot Tesla Model 3 (1563) un Opel Mokka (1531).

Sesto vietu ieņem Audi e-tron (1141), kam seko Cupra Born (1140), Hyundai Kona (1108) un Hyundai Ioniq5 (1100). Desmitnieku noslēdz Škoda Enyaq ar 1098 reģistrācijām.

Gada griezumā (janvāris-oktobris) situācija savādāka. Šajā gadījumā Tesla Model Y ir neapstrīdams līderis (24 177), Fiat 500e ieņem otro vietu (19 219), bet trešais ir Tesla Model 3 (17 464).

Ceturto, piekto un sesto vietu ieņem Volkswagen ID.4/ID.5 (14 785), Volkswagen ID.3 (12 802) un Hyundai Kona (12 030), kuriem ar ļoti līdzīgu rezultātu seko Škoda Enyaq (9800), Hyundai Ioniq5 (9773) un Audi e-tron (9537). Desmitnieku noslēdz Volkswagen e-UP ar 9511 reģistrācijām.  

 
Visi komentāri
 
R(8) 12.novembris 2022 11:42
10 0 Atbildēt

Es nekadu uzvaras gajienu tur nesaskatu , tie ir 17% no visa kopeja auto tirgus , tie 172,861 jaunie auto ipasnieki veljoprojam izvelejas parvietoties ar dizeli vai benzinu un Fiat 500 Vacijas lielpilsetas modi jau ir vairakus gadus

Hmm 12.novembris 2022 11:45
1 16 Atbildēt

gandrīz 20% pieaugums tikai 1 gada laikā nav arguments?

rt 12.novembris 2022 11:50
9 0 Atbildēt

Nē, nav! Būtu labi, ja tajā statistikā nodalītu privātos no juridiskajiem. Viena lieta ir, ja darbs Tev uzspiež to elektroauto, cita, ja pats pērc.

Mums ir zvērīgs elektroskrejriteņu pieaugums, tikai 90% no tiem ir zaļā krāsā un mētājās grāvjos.

R(8) 12.novembris 2022 12:15
2 0 Atbildēt

Tur jau ta lieta , ka no tiem 17% E-auto 90% ir uznemumi , tas pakalpojuma kompanijas ka Bolt , Cabify vai nomas autokompanijas , vinam ir izdevigi iegadaties sobrid E-auto , jo ir loti liela nodoklu atlaide gada beigas , tapat ir daudz E -furgoni , jo lielpilsetu centra tev ir liegts iebraukt ar dizela vai benzina transportam , ta ka nekas tev cits neatliek ka iegadaties to E- meslu , lai piegadatu preci veikaliem

Hmm 12.novembris 2022 12:38
15 2 Atbildēt

Manis pēc Tūnberga tos visus elektriskos viena pati varētu būt nopirkusi - kā tas maina statistiku vai konkrēti 17,1% pieaugumu vienā gadā?

HE 12.novembris 2022 20:30
2 0 Atbildēt

Vācijā jau tagad ir problēmas ar eauto uzlādi , viss ir ,bet visiem nepietiek..

kasinsh79 12.novembris 2022 21:22
0 0 Atbildēt

Tikko runāju ar Leaf (jauna iegādāta EV Latvijā) īpašnieku. Viss notiekot pat ļoti labi. Komplektā ar max ražības saules paneļu aprīkoto privātmāju. Izmaksas ap 2.50 eur/100km. Ar vienu nakts uzlādi pietiekot 200km, kas ikdienai esot atliku likām (dzīvesvieta 30km no darba). Dienas laikā iznākot braukāt diezgan pa Rīgu un piepilsētu utt. Neērtības esot garie braucieni, piemēram, uz Viļņu. Ilgi, stresaini, neērti. Tam ērtāks ir otrs - dīzeļa auto. Tomēr EV tagad patīkot pat ļoti (pieredze gada laikā ap 30tkm jau).

650 13.novembris 2022 0:07
9 0 Atbildēt

Katram savs (krusts/nesams).Viens no nepatīkamākajiem jaunajiem auto, kurā gadījies iekāpt.Protams, ka privātmāja, saules panneļi, mēness logi un OTRA auto uzturēšana te nāk bonusā.Par baltu velti.Astoņas ziemas riepas,16 vassaras diski,divkārša apkope un/vai eļļas maiņa,divas signalizācijas, četras apdrošināšanas, 16gab bremžu kluči- viss tas summāri summā sasummējas iekš tiem summārajiem 2,50eur/100km.Jā.Gerai.

Dienas laikā diezgan jābraukā- nu tas jau pašsaprotams,visi ekanomenanokokalogi gavilē/par.Tas ienākumu un panākumu Avots viņam drošvien ar Piccu piegādi saistās.Tāpēc (šādu un/vai līdzīgu pienākumu veikšanai) ira vajadzīgs personiski Personīgais auto.Pat divi.Viens Nisans un vēl otris P/isans.Jā.

ZZZZ 13.novembris 2022 9:12
0 0 Atbildēt

Ja viņam savi paneļi kaut kā nesaprotu kur 2,50eur rodas? Tur 0 jābūt...

Damn 13.novembris 2022 12:08
0 0 Atbildēt

Bija teikts, ka lādē naktī -tātad 0,05 eur/kwh par pārvadi.

79 13.novembris 2022 9:20
0 0 Atbildēt

garām tas pasākums - rullē varbūt līdz vasaras vidum, tālāk saulītes maz, jāgaida 8 mēneši līdz nākamajam pavasarim.

ZZZZ 13.novembris 2022 11:53
1 0 Atbildēt

Varētu komentēt tie kam ir kaut kāda pieredze

Šodien pat līdz 12 jau 100km ir saražoti Nerēķinot pat uzkrāto....

rt 13.novembris 2022 18:55
0 0 Atbildēt

Pipec, dzīve! Šādā režīmā, vienreiz ierāvi, nākamajā rītā meklē taksi! 😁

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Soda par iebraukšanu Jūrmalā bez caurlaides, ja pat tā ir nopirkta 15

Vai nopērkot Jūrmalas caurlaidi var tikt pie soda par iebraukšanu pilsētā bez tās? Izrādās, ka var. Kas jāņem vērā, lai šādas situācijas nenotiktu? Lasīt vairāk

 

Eiropā kļūst pieejams jaunais Nissan Micra 2

Vācijas tirgū par elektrisko Nissan prasa nepilnus 28 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Tās patika ķīniešiem - BMW attaisno “milzīgo nāsu” periodu 9

BMW galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks attaisnojis daudz kritizēto stilistisko risinājumu, kas pēdējos gados tika izvēlēts vairākiem bavāriešu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Sankcijas un rietumu auto – krievi kaut kā tos pērk, bet dominē Ķīnas autobūve 18

Pret Krieviju ieviestas sankcijas, taču Eiropā, ASV un Korejā ražoto automobiļu noiets ne tikai nav apstājies, bet tieši otrādi - uzrāda pieaugumu. Par to raksta izdevums Motor, kas atsaucas uz JatoDynamics speciālista apkopoto statistiku. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti