Visi komentāri - Suzuki modernizējis krosoveru Across

Suzuki modernizējis krosoveru Across 15

 

Foto: Suzuki

iAuto | 16.novembris 2022 5:57

Japānas autoražotājs Suzuki modernizējis krosoveru Across, kas ir Toyoa RAV4 tehniskais dvīnis un pieejams arī Eiropas tirgū.

Modernizācijas gaitā Across lielākais ieguvums ir jaunā multimediju iekārta un ciparu mērinstrumentu panelis. Tas nozīmē, ka vadītāja priekšā ir konfigurējamas skalas, kas izvietotas 12,3 collu ekrānā, savukārt multivides saturs tagad tiek atspoguļots ar HD izšķirtspēju apveltītā skārienekrānā, kura izmērs pieaudzis no deviņām līdz 10,5 collām.

Lietotājam patiks uzlabotā saskarne viedtālruņa integrācijai ar automašīnas multimedijiem.

Across tiks piedāvāts tikai dārgākajā komplektācijā (Vācijā no 58 190 eiro), kas ietver bezatslēgas pieeju, bagāžnieka vāku ar elektropievadu, divu zonu automātisko gaisa kondicionieri ar putekšņu filtru, sēdekļu apsilde priekšējiem un ārējiem aizmugures sēdekļiem, apsildāmu stūri, 220 voltu pieslēgvietu bagāžniekā un tonētus stiklus.  Across hibrīdsistēma sastāv no 2,5 litru benzīna dzinēja un 134 kW/182 ZS elektromotora uz priekšējās ass. Komplektā arī 18,1 kWh litija jonu akumulators un 40 kW / 64 ZS elektromotors uz aizmugurējās ass, kas ir elektroniski vadāmās E-Four pilnpiedziņas sistēmas sastāvdaļa.

 

 
Visi komentāri
 
WALA 16.novembris 2022 10:01
1 0 Atbildēt

Ehh, nu kapēc gan nav Rav4 versijas bez hibrīda un ar AWD !?!?!

Opis 16.novembris 2022 10:06
4 0 Atbildēt

Un labi ka nav. Izbraucu ar 2 litru AWD benzīnu, tas tas lops taču rij 15litrus pa pilsētu, kamēr Hibrīds ar 2,5 litru mororu iekļaujas 6,5 litros un ir daudz ņiprāks.

WALA 16.novembris 2022 10:29
2 1 Atbildēt

Par to šaubu nav, bet mani intersē manuālā kārba, un tā ir tikai ne-hibrīdam iespējama.

P.S. Ar RAV4 un to Toyotas "automātu" es joprojām nespēju sadzīvot. TAS "automāts" tagad beidzot diezgan labi strādā uz jaunās Corolla, bet RAV4 - nu nafig, tādu auto es sev negribu ne par kādu "atlaidi".

Opis 16.novembris 2022 10:42
3 0 Atbildēt

Kas tev tieši tai kārbā nepatīk? Tas, ka nav fizisku robu? Hibrīds līdz 100km/h ieskrienas ~8sek, tā kā par lēnu viņu nenosauksi. Vienīgais kam tā kārba neder, ir piekabju vilkšana!

Koijots 16.novembris 2022 11:40
2 1 Atbildēt

Prezī!

Vispār rav4 būtu ok auto, ja nebūtu tās stulbās variatorkārbas!

Ok tā auto salons ir plasmasīgs utt., bet nu ato ietilpīgs, praktisks un uzticams, kā jau primitīvā toyota.

Mani arī attur kārba, jo nepieciešamas piekabes vilkšana.

rt 16.novembris 2022 12:15
2 1 Atbildēt

No uzbūves viedokļa, variators ir pati labākā kārba, ar augstāku lietderības koeficientu kā hidrotransformatoram un pat mehānikai. Ja brauc ar galvu, tad var vilkt nepārkrautas piekabes.

Koijots 16.novembris 2022 13:49
1 0 Atbildēt

Katram savi plusi un mīnusi, bet variators manuprāt apvidus auto pēc būtības neder, skaidrs, ka lielais vairums nemaz no asfaltētiem ceļiem nenobrauc ar to Rav4, bet tomēr.

Šis pats arī foresteriem mīnuss, cik medībās variatori nav norakušies, kur blakus bračka ar manuāli lēnām izbrauc.

Par higlander dzirdēts, ka tur kaut kas cits ir, neesmu gan petijis kas par kārbu.

Opis 16.novembris 2022 13:05
2 2 Atbildēt

Nu ražotājs vispār nerekomendē vilkt piekabes ar Hibrīda Rav4, bet kalnainos apvidos pat kategoriski aizliedz vilkt piekabes! Izņēmums ir jaunais Highlander.

WALA 16.novembris 2022 14:52
1 0 Atbildēt

Nepatīk viss, tā neslēdzas pāri tā kā es gribētu un kad gribētu, principā "Sport" režims bija paciešamāks lai brauktu, bet kaitināja, ka jams atkal tur robus un nepārslēdz pat tad ja es esmu naski ieskrējies līdz +/- 60 km/h un tad atlaidis pedāli, tip es sagaidītu, ka tad jams saprot, ka savas "sportiskās aktivitātes" esmu beidzis, un gribu lai pārslēdzas uz augšu un pārtrauc "stulbi uz mani rēkt", visos citos režīmos jams ieskrienas un reaģē uz signālu "fas" pārāk gausi, un ja kaut ko var pasākt tikai ar kloķa rasutīšanu, tad kam tas "sačakarētais automāts" vajadzīgs ...

UN jā es arī valkāju piekabes, itkā pat ne pārāk smagas, tomēr reizēm pa pļavām un grāvjiem ...

insekc 16.novembris 2022 17:04
0 0 Atbildēt

Kā var būt 15 l ??? Man subaru outback 2.5 '2015 atmo ar variatoru ar LPG (Tātd vismaz +10%) ēd 11 l uz simtu. Tas ir reāli, nevis "pēc papīriem 8-9 l).

Sēne 17.novembris 2022 8:04
0 0 Atbildēt

Nu tu gan jau sēņo. Man ar Stieni visi 25 pa pilsētu! Kad uzsnigs sniegs un sāksies jautrie vakari, būs arī vis 40 litri uz 100.

Jumu 17.novembris 2022 18:22
0 0 Atbildēt

Bet RAV AWD ir vienīgais palicis, kurš dabūjams ar parasto mehānisko kārbu, varbūt tikai Dacija. Nezinu par pašreizējiem modeļiem, bet gadus 7 atpakaļ lielu gabalu gadījās nobraukt uz Suzuki Vitara aizmugurējā sēdekļa. Nu kā moku krēslā, paredzēts laikam liliputiem vai bērniem.

Suntazi 16.novembris 2022 11:27
0 4 Atbildēt

Ikdienā lietoju RAV hybrid un par kārbu vispār nesūdzos. Nejūtu nekādu aizturi, kas var ietekmēt braukšanas dinamiku, kā tas ir daļai "aļa" DSG-veida kārbu.

Zapte 16.novembris 2022 13:08
1 0 Atbildēt

Kamēr nebrauc ārā no pilsētas ir pat tīri ok! Uz bāņa, pie atļautajiem 130km/h jau vairs nav nekādas ekonomijas no tā Hibrīda. Ja piekabina piekabi tad aizture ir ļoti jūtama un patēriņš pieaug līdz visiem 12 litriem.

insekc 16.novembris 2022 17:10
0 0 Atbildēt

Uz bāņa no hibrīda ekonomija BŪT NEVAR. Tur tas ir tikai liekā krava. VNK fizika. Hibrīda plus ir mīcīšanās pilsētā, kur bremzējot lādē akumu. Uzlādējamais hibrīds MAX var nobraukt 65 km, tātad uz bāņa atkal kļūst par lieko kravu. Ja ražotājs/titgotājs kkādam hibrīdam uzrāda patēriņu 3 l/100 km, tad tas ir pirmos 50...100 km, tālāk būs tie 12 l uz bāņa (nu pie bāņa ātrumiem).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Soda par iebraukšanu Jūrmalā bez caurlaides, ja pat tā ir nopirkta 15

Vai nopērkot Jūrmalas caurlaidi var tikt pie soda par iebraukšanu pilsētā bez tās? Izrādās, ka var. Kas jāņem vērā, lai šādas situācijas nenotiktu? Lasīt vairāk

 

Eiropā kļūst pieejams jaunais Nissan Micra 2

Vācijas tirgū par elektrisko Nissan prasa nepilnus 28 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Tās patika ķīniešiem - BMW attaisno “milzīgo nāsu” periodu 9

BMW galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks attaisnojis daudz kritizēto stilistisko risinājumu, kas pēdējos gados tika izvēlēts vairākiem bavāriešu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Sankcijas un rietumu auto – krievi kaut kā tos pērk, bet dominē Ķīnas autobūve 18

Pret Krieviju ieviestas sankcijas, taču Eiropā, ASV un Korejā ražoto automobiļu noiets ne tikai nav apstājies, bet tieši otrādi - uzrāda pieaugumu. Par to raksta izdevums Motor, kas atsaucas uz JatoDynamics speciālista apkopoto statistiku. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti