Visi komentāri - Jaunais Volkswagen ID. Buzz ar inovatīvu asistentu sistēmu klāstu būs pieejams 2023. gada janvārī (+ FOTO)

Jaunais Volkswagen ID. Buzz ar inovatīvu asistentu sistēmu klāstu būs pieejams 2023. gada janvārī (+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 30.novembris 2022 16:06

Vadītājam tikai jāpieskaras virzienrādītāja svirai, lai jaunais Volkswagen ID. Buzz daļēji automātiski pārkārtotos uz citu braukšanas joslu. Tas spēj izmantot spieta datus (swarm data) un atcerēties biežāk veiktos auto novietošanas manevrus: ID. Buzz tiek piedāvāts ar jaunām, inteliģentām asistentu sistēmām, kas padara braukšanu vēl ērtāku un drošāku.

Tā ir daļa no Volkswagen apņemšanās jau tagad padarīt jaunākās tehnoloģijas pieejamas plašākam klientu lokam.

„Jaunais Volkswagen ID. Buzz ir viens no visvairāk gaidītajiem auto nozares jaunumiem visā pasaulē, un arī Baltijas valstis šajā ziņā nav izņēmums. Klienti jau tagad izrāda arvien lielāku interesi par šo automobili, tā piedāvātajām iespējām un jaunākajām inovatīvajām tehnoloģijām. Mums ir prieks, ka jaunais modelis dīleru centrus Baltijas valstīs sasniegs jau nākamā gada janvārī,” atklāj Merli Ainsāra (Merli Ainsaar), Volkswagen komerctransporta zīmola vadītāja Baltijas valstīs.

ID. Buzz modelī Volkswagen izmanto pilnībā integrētas jaunākās paaudzes asistentu sistēmas. Viens no piemēriem ir papildu aprīkojumā pieejamā Travel Assist sistēma ar spieta datiem un Park Assist Plus ar atmiņas funkciju. Šīs sistēmas ir iespējams pasūtīt kā papildu aprīkojumu arī visiem pārējiem jaunajiem ID. modeļiem, tostarp ID.3, ID.4 un ID.5.

Travel Assist sistēma ar spieta datiem

Papildu aprīkojumā pieejamā Travel Assist sistēma ļauj automobilim nenovirzīties no braukšanas joslas, ieturēt distanci līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim un ievērot vadītāja iestatīto maksimālo ātrumu. Viens no šim mērķim izmantotajiem risinājumiem ir adaptīvā joslu vadība. Šī sistēma aktīvi notur automobili braukšanas joslā. Travel Assist pielāgojas vadītāja braukšanas stilam un var arī noturēt automobili tuvāk joslas kreisajai vai labajai malai, ne tikai tieši pa vidu. Travel Assist sistēmā ir iekļautas arī prediktīvās kruīza kontroles un pagriezienu asistenta funkcijas.

Jaunas Travel Assist funkcijas. Ja ir pieejami spieta dati no citiem Volkswagen automobiļiem, Travel Assist var noturēt automobili braukšanas joslā, vadoties pēc tikai vienas atpazītas ceļa marķējuma līnijas. Šādā gadījumā asistentu sistēma darbojas arī uz ceļiem ārpus pilsētas bez centrālā sadalošā marķējuma. Spieta dati vēl vairāk uzlabo Travel Assist funkcionalitāti, paaugstinot komforta un atbalsta līmeni.

Spieta dati no autoparka. Izmantojot spieta datus, Volkswagen sper kārtējo soli pretī augstā līmenī automatizētai braukšanai. Anonimizētos spieta datus ģenerē vairāki simti tūkstošu Volkswagen grupas transportlīdzekļu. Šī mērķa sasniegšanai autoparks arī apkopo karšu informāciju ar īpašām pazīmēm par automobiļa apkārtni, piemēram, ceļa marķējuma līnijām un ceļazīmēm, un automātiski nosūta šo informāciju uz mākoņserveri. No tā individuāli pielāgoti dati tiek nosūtīti atbilstošajiem Volkswagen modeļiem, kas tajā brīdī pārvietojas pa attiecīgajiem ceļa posmiem.

Joslu maiņas palīdzība, sākot no 90 km/h. Braucot pa šoseju ar ātrumu virs 90 km/h, Travel Assist ar spieta datiem var aktīvi palīdzēt pārkārtoties no vienas braukšanas joslas uz citu, ja vadītājs to vēlas. Kad funkcija ir aktivizēta, pārkārtošanos var uzsākt un izpildīt, ieslēdzot virzienrādītāju. Manevru varēs pabeigt, ja sensori nekonstatē automobiļa tuvumā nekādus objektus un stūre atpazīst, ka vadītājs to tur savās rokās. Tad ID. Buzz automātiski pārkārtojas blakus esošajā braukšanas joslā. Vadītājs var jebkurā brīdī iejaukties un pārņemt manevra veikšanu savās rokās.

Park Assist Plus ar atmiņas funkciju

Vēl viena Volkswagen ID. Buzz papildu aprīkojumā pieejamā asistentu sistēma ir Park Assist Plus ar atmiņas funkciju. Šai inovatīvajai sistēmai ir iespējams iemācīt līdz pieciem individuāliem stāvvietā novietošanas manevriem.

Atmiņas funkcija iegaumē stāvvietā novietošanas darbības ātrumā līdz 40 km/h ar distanci līdz 50 metriem. Tas ļauj, piemēram, novietot automobili zem nojumes vai garāžā. Vadītājam tikai vienu reizi ir jāveic novietošana pašam, lai ID. Buzz pēc tam spēj patstāvīgi atkārtot apgūto manevru. Palīgsistēma novieto ID. Buzz stāvvietā, izmantojot sensorus, kas kontrolē apkārt notiekošo. Tā kontrolē stūrēšanu, paātrināšanos, bremzēšanu un pārnesumu pārslēgšanu. Sistēma var arī turpināt un, ja tas ir iespējams, arī pabeigt vadītāja uzsāktos auto novietošanas manevrus.

 

 
 

 
Visi komentāri
 
HE 30.novembris 2022 18:25
2 0 Atbildēt

Norvēģijā jau izbraucām salonā ir gan pasažieru , gan kravas versijas, IDBUS salona plastmasa drausmīga , žigulim bija daudz kvalitatīvāka...

Bitenieks 30.novembris 2022 19:54
3 0 Atbildēt

Lai veiktu pareizo manevru, būs vajadzīgs spiets, biteniekiem būs bizness!

Divi 30.novembris 2022 20:45
3 1 Atbildēt

Busiņš ar 5 sedvietām, tad jau labāk Dacia

didzisk 30.novembris 2022 22:25
2 0 Atbildēt

Mani interesē tikai kad beidzot būs pieejams garais variants ar 7 sēdekļiem un lielāku aķi!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Baltijas auto žurnālisti starp labākajiem “Eldrive” elektroauto 24 stundu izturības sacensībās (+ foto)

12. un 13. septembrī Panevēžas autodromā Lietuvā 24 stundu garumā notika ceturtās elektroauto izturības sacensības. Tajās ar “Renault 5” automobiļiem startēja arī Baltijas auto žurnālistu komandas. Lasīt vairāk

 

Vai tik daudz ir labi? - šoferi pārvērš auto par "Ziemassvētku eglītēm" (+ FOTO) 19

Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem. Lasīt vairāk

 

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 20

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Baltijas valstis kopīgi paraksta 1,8 miljardu eiro līgumu par “Rail Baltica” elektrifikāciju (+ VIDEO) 3

Viļņā parakstīts Baltijas valstu kopīgs gandrīz 1,8 miljardu eiro vērts līgums par dzelzceļa projekta “Rail Baltica” elektrifikāciju. Atšķirībā no, piemēram, dzelzceļa būvniecības, kur trīs Baltijas valstis rīkojas katra atsevišķi, elektrifikācijas līgums ir kopīgs Latvijai, Lietuvai un Igaunijai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti