Sportam un adrenalīnam - Nīderlandes Donkervoort piesaka tikai 750 kg smago F22 varenauto (+ FOTO) - iAuto

Sportam un adrenalīnam - Nīderlandes Donkervoort piesaka tikai 750 kg smago F22 varenauto (+ FOTO) 5

 

Foto: Donkervoort

iAuto | 12.decembris 2022 12:21

Nīderlandes Donkervoort nodemonstrējis jauno modeli F22, kas pēc ražotāja apgalvojuma ir „vieglākais divvietīgais sporta varenauto pasaulē, kam ir pielaide koplietošanas ceļiem”.

F22, kura nosaukumā ietvertajam „F”  burtam un ciparam „22” jāatgādina par ģimenes uzņēmuma dibinātāja Denisa Donkervorta 22.maijā dzimušo meitu Filipu, ir jaunākais un jaudīgākais modelis nīderlandiešu vēsturē.

Pamatā tam tērauda cauruļu rāmis, kas nosegts ar virsbūves paneļiem no oglekļa šķiedras. Tāpat kā visiem  Donkervoort, arī F22 raksturīgs garš motora pārsegs, sānos izvadītas izplūdes sistēmas caurules, durvis, kas atveras uz priekšu un uz augšu, diožu gaismas.

Motortelpā modificēts 2,5 litru 5 cilindru turbo dzinējs no Audi, kas F22 modelī saražo 500 zirgspēkus. Dzinējs ir savienots ar īpaši kompaktu piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu ar Bosch apgriezienu pielāgošanas tehnoloģiju. Citu komponentu vidū jāmin Torsen ierobežotas slīdēšanas diferenciālis, jaudīgas AP Racing tērauda bremzes, kā arī sacīkšu ABS un regulējama vilces kontrole.

Visnotaļ askētiskajā kabīnē ir Recaro sēdekļi ar 6 punktu drošības jostām, digitālais instrumentu panelis un daudzfunkcionāla stūre, kuru pogas nodrošina lielāko daļa mašīnas funkciju.

Kā opciju varat pasūtīt multimediju sistēmu, kas būtībā priekšējā panelī vadītāja pusē iebūvēts Mini iPad, kā arī divus noņemamus oglekļa šķiedras jumta paneļus, kas F22 ļaus pārvērst par Targa.  

Tajā pašā laikā tiek nodrošināts gaisa kondicionētājs un pat bagāžnieks ar tilpumu 298 litri.

Prasīgākiem klientiem Donkervoort piedāvā uzstādīt stūres pastiprinātāju un hidraulisko balstiekārtu, kas palielina klīrensu par 35 milimetriem, nodrošinot vieglāku ātruma vaļņu pārbraukšanu. Donkervorts sola, ka tikai 750 kg smagais F22 līkumos var attīstīt līdz 2,15 G lielu pārslodzi, no nulles līdz 100 kilometriem stundā tas paātrināsies 2,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 290 kilometri stundā.

F22 tirāža būs 75 eksemplāri, ko ražotājs cer pārdot par katru prasot vismaz 245 tūkstošus eiro.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Nelabojams 12.decembris 2022 14:14
5 2 Atbildēt

Kā reiz teica Džeremijs Klarksons - ja tavas mājas piebraucamajā ceļā stāv Volvo, tā ir droša zīme, ka tava seksuālā dzīve ir beigusies!

Pļurkt 12.decembris 2022 13:43
1 3 Atbildēt

Koka-kolas šmurguļpaaudze paaudze neatšķir labu, izturīgu tehniku no sūda, kas domāts mitras stakles pievilināšanai! Manam dēlam ir kārtīgs Volvo, kas nav nekāds tirliņvāģis!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Soda par iebraukšanu Jūrmalā bez caurlaides, ja pat tā ir nopirkta 1

Vai nopērkot Jūrmalas caurlaidi var tikt pie soda par iebraukšanu pilsētā bez tās? Izrādās, ka var. Kas jāņem vērā, lai šādas situācijas nenotiktu? Lasīt vairāk

 

Ukrainai piegādāta nākamā partija ar “Patria” 6x6 bruņutransportieriem

Aizsardzības ministrija informē, ka Ukrainas bruņotajiem spēkiem ir nogādāta nākamā Latvijā ražoto “Patria” 6x6 bruņutransportieru partija un cita veida militārais ekipējums, lai atbalstītu Ukrainu cīņā pret Krievijas agresiju. Lasīt vairāk

 

Vai jaunāks automobilis vienmēr ir labāks? 7

Autobūves nozare darbojas cikliski, un modeļu paaudzes, tehnoloģijas un dizaina valodas nepārtraukti mainās. Pircējus visvairāk sajūsmina jaunumi – nākamās paaudzes modeļi –, kas pārdošanas rādītājos nereti pārspēj esošo versiju. Bet vai tiešām jaunās paaudzes modeļi vienmēr ir labāki par to priekštečiem? Lasīt vairāk

 

Leapmotor un BYD sastrīdas par Vācijā pārdoto automobiļu skaitu

Strīdus ābols ir Vācijas tirgus un tajā pārdoto automašīnu skaits. Abi uzņēmumi uzskata sevi par līderiem starp Ķīnas ražotājiem, taču vienam no viņiem nebūs taisnība. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti