Nīderlandes Donkervoort nodemonstrējis jauno modeli F22, kas pēc ražotāja apgalvojuma ir „vieglākais divvietīgais sporta varenauto pasaulē, kam ir pielaide koplietošanas ceļiem”.
F22, kura nosaukumā ietvertajam „F” burtam un ciparam „22” jāatgādina par ģimenes uzņēmuma dibinātāja Denisa Donkervorta 22.maijā dzimušo meitu Filipu, ir jaunākais un jaudīgākais modelis nīderlandiešu vēsturē.
Pamatā tam tērauda cauruļu rāmis, kas nosegts ar virsbūves paneļiem no oglekļa šķiedras. Tāpat kā visiem Donkervoort, arī F22 raksturīgs garš motora pārsegs, sānos izvadītas izplūdes sistēmas caurules, durvis, kas atveras uz priekšu un uz augšu, diožu gaismas.
Motortelpā modificēts 2,5 litru 5 cilindru turbo dzinējs no Audi, kas F22 modelī saražo 500 zirgspēkus. Dzinējs ir savienots ar īpaši kompaktu piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu ar Bosch apgriezienu pielāgošanas tehnoloģiju. Citu komponentu vidū jāmin Torsen ierobežotas slīdēšanas diferenciālis, jaudīgas AP Racing tērauda bremzes, kā arī sacīkšu ABS un regulējama vilces kontrole.
Visnotaļ askētiskajā kabīnē ir Recaro sēdekļi ar 6 punktu drošības jostām, digitālais instrumentu panelis un daudzfunkcionāla stūre, kuru pogas nodrošina lielāko daļa mašīnas funkciju.
Kā opciju varat pasūtīt multimediju sistēmu, kas būtībā priekšējā panelī vadītāja pusē iebūvēts Mini iPad, kā arī divus noņemamus oglekļa šķiedras jumta paneļus, kas F22 ļaus pārvērst par Targa.
Tajā pašā laikā tiek nodrošināts gaisa kondicionētājs un pat bagāžnieks ar tilpumu 298 litri.
Prasīgākiem klientiem Donkervoort piedāvā uzstādīt stūres pastiprinātāju un hidraulisko balstiekārtu, kas palielina klīrensu par 35 milimetriem, nodrošinot vieglāku ātruma vaļņu pārbraukšanu. Donkervorts sola, ka tikai 750 kg smagais F22 līkumos var attīstīt līdz 2,15 G lielu pārslodzi, no nulles līdz 100 kilometriem stundā tas paātrināsies 2,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 290 kilometri stundā.
F22 tirāža būs 75 eksemplāri, ko ražotājs cer pārdot par katru prasot vismaz 245 tūkstošus eiro.
Tādā pat kartupeļus uz tirgu neaizvedīsi un atpakaļceļā durvis no depiņa arī nesanāks! Man audi100 ir labāks!
Tavu ironiju saprotu, bet mums netrūkst cirmuļgalvu, kas patiešām tā domā
Koka-kolas šmurguļpaaudze paaudze neatšķir labu, izturīgu tehniku no sūda, kas domāts mitras stakles pievilināšanai! Manam dēlam ir kārtīgs Volvo, kas nav nekāds tirliņvāģis!
Kā reiz teica Džeremijs Klarksons - ja tavas mājas piebraucamajā ceļā stāv Volvo, tā ir droša zīme, ka tava seksuālā dzīve ir beigusies!
Klarksons teica savādāk...ja regulāri komentē iAuto - lūk tad tava seksuālā dzīve ir beigusies!