Visi komentāri - Par 50 procentiem lētāks: Tesla gatavo savu mazāko modeli

Par 50 procentiem lētāks: Tesla gatavo savu mazāko modeli 23

 

Attēlā Tesla Model Y Foto: Ekrānbilde no twitter.com/tesla

iAuto | 3.janvāris 2023 14:41

Martā Tesla gatavojas nodemonstrēt Generation 3 platformu, kas kļūs par pamatu elektroautomobiļu ražotāja mazākajam un cenu ziņā pieejamākajam modelim.

Ziņas par Tesla mazāko modeli ik pa laikam uzpeld mediju telpā, taču tagad tās iegūst skaidrākas aprises, proti – elektroautomobiļu ražotājs par Generation 3 nosaukto risinājumu prezentēs Investor Day 2023 pasākumā, kas notiks 1.martā Teksasas Gigafactory.

Īlons Masks uzsvēris, ka jaunā platforma būs uz pusi lētāka nekā tā, uz kuras ražo Model 3 un Model Y. Tesla izpilddirektors piebildis, ka viņaprāt, jaunais modelis būs Tesla vislabāk pārdotais automobilis. Pagaidām nav skaidrs, vai jaunā Tesla būs kompakta vai maza automašīna, taču Masks minējis arī konkrētu bāzes cenu - 25 000 ASV dolāru (nedaudz  vairāk par 25 500 eiro). Tas tiešām būtu par aptuveni 50% lētāk, jo Model 3, ieskaitot nodokļus, ASV maksā gandrīz 50 000 dolāru.

Masks vēlas saglabāt par 50% zemāku cenu, neskatoties uz palielinātajām enerģijas, izejvielu un piegādātāju detaļu izmaksām un joprojām nestabilajām piegādes ķēdēm.

Zināms, ka šādu modeli Masks plānoja jau pirms vairākiem gadiem, taču inženieru un konstruktoru komandai vispirms bija jāpabeidz darbs pie pikapa Cybertruck un kravas vilcēja Semi izstrādes. Tagad tie pabeigti un laiks jauniem projektiem.

Kad Tesla mazākais un cenu ziņā pieejamākais modelis nonāks tirgū, gan vēl netiek minēts.

 

 
Visi komentāri
 
Modano 3.janvāris 2023 15:11
5 0 Atbildēt

Ja viss īstenosies, tas būs grāvējs. Protams, nez kāda gala cena būtu mums te LV.

ZZZZ 3.janvāris 2023 15:19
2 3 Atbildēt

Nez ko viņa graus. Paņem Dacia Spring un pieliec teslas zīmīti un reku tev būs lēts šurpu turpu braucamais Pilnai laimei, nepaslinko noņem plastmasas dekorus un nolīmē ar skaņu slāpējošo materiālu. Ieliec parastu autonomo sildītāju nelabam laikam, lai tens nav jākarsē

Lietotājs 3.janvāris 2023 15:19
2 2 Atbildēt

Tas ir pasākums investoriem. Pēc vairākiem solījumu gadiem, ja Īlonam vēl būs interese par Teslu, tad, varbūt, kaut kas sanāks, bet ne jau par nosaukto cenu...ir taču inflācija...

Bet nu valodiņa: "par 50 procentiem lētāks", "uz pusi lētāks", bet vienkāršo "divas reizes lētāks", nekādi nevaram uzrakstīt.

Ie-lietotājs 3.janvāris 2023 15:26
0 0 Atbildēt

Tu laikam tas, kurš te pastāvīgi nesaprot, ka var teikt tā un var teikt citādi, nu, piemēram, kaut vai par šo. Te piemērs no Tēzaur: uz pusi

Divas reizes (piemēram, lielāks, mazāks salīdzinājumā ar kādu vai ko citu).

PiemēriTaču mans dzīves ātrums Puertoriko strauji samazinājās – vismaz uz pusi, jo šeit neviens nekur nesteidzās un ar laiku vispār nerēķinājās.

Lietotājs 3.janvāris 2023 15:43
0 0 Atbildēt

Jā, esmu viens no viņiem. Kamēr runa ir par samazinājumu, tikmēr var aizbildināties ar Tezauru, bet kad ir par palielinājumu, parādās loģikas problēmas: vai tas ir divas reizes, vai par 50% vairāk.

Ie-lietotājs 3.janvāris 2023 16:23
0 2 Atbildēt

Redzi nu, pats sapinies meistarībā - tādēļ klausi, ko saka valodnieki un neplēs sev ānusu jeb dirsas caurumu latviski sakot un palielinājums ir svarīgs, kad runājam par bērnu taisīšanu (un locekli), citādi var palikt kā - to otru funkciju tas (loceklis) pildīs tāpat. Piedod, ka esmu tik rupjš, bet tā kasīšanās ir nevietā, tādēļ cenšos paskaidrot vienkāršā valodā

Lietotājs 3.janvāris 2023 17:41
1 0 Atbildēt

Pieņemu ka rupjības nāk no tās pašas valodas, no kuras mūsējā ir ienākuši tiešie vārda "na" tulkojumi: "braucam uz 30km/h", "20 uz 30mm", "dalīt uz pieci" un arī diskutējamais vārdu salikums.

Kanibaals 3.janvāris 2023 15:36
0 1 Atbildēt

Baterija arī par 30% lielāka, bet tikai fiziski paši elementi, jo ietilpība tā pati.

msh 4.janvāris 2023 0:10
6 2 Atbildēt

Ar valodiņu viss kārtībā - Tesla visos veidos kopē Apple pieeju; mērķauditorija ir lohi un ar tiem attiecīgi apietas kā ar lohiem. Kāds vienmēr ir viens no galvenajiem aizkostā ābola ierīču uzlabojumiem? Par tik un tik procentiem plānāks. A reku te teslonis būs par 50 procentiem lētāks...

Iautofans 4.janvāris 2023 8:24
0 1 Atbildēt

Tieši tā. Nelohi dzīvo Nīcā, metinā no lūžņiem velosipēdu un 7dienās atļaujās izbraukt ar audi 80, kuram tehskatē trīs divnieki.

Tā dara nelohi! Skaidrs ja?

Kanibaals 4.janvāris 2023 14:09
1 0 Atbildēt

Nu kā kameras izvietotas citā kombinācijā. Apple ar tagad ir pieejamas lētākas bomžu(bērnu) versijas.

Bračiņš 4.janvāris 2023 18:31
0 1 Atbildēt

Apple telefoni nav slikti varbūt jaunie modeļi vienmēr ir daudz par dārgu tas gan. Tesla nekopē ābolu jo ābols paceļ cenu nevis padara par cenai draudzīgāko un pieejamāko telefonu pasaulē un vides aktīvisti mazliet pievērs mutes kad vissur būs teslas.

msh 4.janvāris 2023 18:53
0 0 Atbildēt

Teslai nav variantu; dārgu elektromobīļu ražotāji ir saradušies atliektiem galiem. Bet nav jau runa par cenu, bet gan par pieeju attiecībā pret klientu. Abi divi sekmīgi cīnās pret īpašnieku tiesībām veikt pašiem remontu [ASV likumdošanas nianse - un ja pareizi atceros, abi divi pozicionējas kā programmatūras izstrādātāji kas pārdod dzelžus ar savu programmatūru - jo ja pozicionētos kā dzelžu tirgotāji, tad ASV likumdošana liktu nodrošināt tehnisko informāciju un, domājams, detaļas]. Abi divi uzskata savus klientus par pilnīgiem idiotiem - dēļ kā Apple vienmēr lielākais jaunums ir bijis plānums, jo mērķauditorija sarežģītākas lietas var arī nesaprast. Teslai tikmēr fīča ir iepistā kapeika, dēļ kā salonā ir tikai pāris lētas planšetes. Abi divi zina labāk kas klientiem vajadzīgs, un abi divi vēlas viņus kontrolēt. Un tā kā lohu netrūkst, citi ražotaji arī cenšas uz to iziet - BMW, piemēram.

Lietotājs 4.janvāris 2023 20:13
0 0 Atbildēt

Vai tikai aklais naids nav tie, kuri vada Tevi cīņā pret Āboliem un Teslām? Pasaule ir daudzveidīga: kādam patīk viens, bet otram cits. Vai tādēļ kāds no tiem ir "lohs"? Ja man kopš Ābola telefona sākumiem neviens no tiem nav nomiris, un katrs nokalpojis vismaz 3 gadus, man vajadzētu klausīt Tevi?

Ko man domāt, ja redzu ka Grobiņā Teslas var saremontēt?

Ja "iepiš" kapeiku, nebūvējot dārgus stikla klientu apkalpošanas centrus, man nekas nav pretī. Un tas, ka auto salonā ir tikai viena planšete, nebūt netraucē, traucē citas lietas, kuras tagad kopē citi ražotāji.

Reku 3.janvāris 2023 15:23
2 0 Atbildēt

Gaidu pirms 2 gadiem pasūtīti kibertraķi....sola, bet nesūta!

Kalvītis 4.janvāris 2023 9:55
0 0 Atbildēt

Kā var nesolīt!?

Kanibaals 3.janvāris 2023 15:35
1 0 Atbildēt

Tesla gatavo savu mazāko locekli.

Damn 3.janvāris 2023 20:54
6 0 Atbildēt

Nez kāpēc atmiņā iespiedies, ka par Tesla3 arī runāja, ka cena būs zema, bet beigu beigās izauga līdz 50k

Asaris 4.janvāris 2023 10:53
3 0 Atbildēt

Tāpat kā ar ID3, arī teica būs Golf dīzeļa cenā. Šim pat cena neuzauga uzreiz uzlika 35k

Kanibaals 4.janvāris 2023 14:09
0 0 Atbildēt

Un cik tad Golf maksā? Golf jau ir kulta auto.

Ābols 6.janvāris 2023 10:39
0 0 Atbildēt

Golf 8 no 25K(dīzelis 35K) Id3 no 45K Starpība liela!

Bet galvenais noreklamēt, ka tas elektro ir ''zaļš'' un izdomāt kaut kādus parametru ciparus par cik zaļāks par ieksdedzes dzinēju, po ka autiņš ir par 30-50% dārgāks ko NEKAD mūžā neatsitīsi!

Bet tieši tapēc vari šos autiņus paņemt tur 7 vai 8 gadu līzingā un maksāt tikpat(vai pat mazāk) cik salīdzinajumam paņemtu golfu uz 5 gadiem!!! Jo golfam nedod uz 8 gadiem...

L.hiem l.hu problēmas laikam.

ZZZZ 4.janvāris 2023 9:40
0 0 Atbildēt
Ābols 6.janvāris 2023 10:31
0 0 Atbildēt

Redzot cik briesmīga teslai ir kvalitātes konstanta uzturēšana un kontrole... Tad jau vispār.. no kā taisīs? No kaut kādas špakteles ar metala skaidiņām un prasīs 50k ? Jo no 100 mašīnam varbūt 1 ir normali uzražota, visām parējām ir kaut kādi kasjaki, kurus tesla slēpj un protams netiek laboti zem 'garantijas'

Man pa 100k tādu automobīli kam ikdienas problēmas kā tādam 80to gadu vāģim nevajag...

Bet jā, ka jau te minēja Tesla ir kā apple, kas sevi uzpūš kā viskrutāko ražotāju un dzīvo uz l.hu principa, kuriem patīk tā 'āriene' bet kas iekšā notiek ir vienalga un nemaz i negrib sakt iedziļināties, jo ja kas saplīsīs nopirks jaunu, kā arī ir gatavi maksāt par 'jauno' jebkādu summu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā kļūst pieejams jaunais Nissan Micra

Vācijas tirgū par elektrisko Nissan prasa nepilnus 28 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 20

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Baltijas valstis kopīgi paraksta 1,8 miljardu eiro līgumu par “Rail Baltica” elektrifikāciju (+ VIDEO) 2

Viļņā parakstīts Baltijas valstu kopīgs gandrīz 1,8 miljardu eiro vērts līgums par dzelzceļa projekta “Rail Baltica” elektrifikāciju. Atšķirībā no, piemēram, dzelzceļa būvniecības, kur trīs Baltijas valstis rīkojas katra atsevišķi, elektrifikācijas līgums ir kopīgs Latvijai, Lietuvai un Igaunijai. Lasīt vairāk

 

ASV atsauc gandrīz 95 000 Toyota, Subaru un Lexus elektromobiļu 5

Visiem elektromobiļiem pamatā Toyota eTNGA platforma, visus var piemeklēt likstas, kas saistītas ar apsildes sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti