Uzņēmums Elkafa sadarbībā ar UAZ plāno Krievijā populārā apvidus auto elektriskās piedziņas versiju.
Pagaidām par šo projektu nav daudz informācijas – zināms vien, ka to realizē zinātniski pētnieciskais uzņēmums Elkafa ciešā sadarbībā ar Uļjanovskas rūpnīcu. Konstruktori sola, ka elektriskā Buhanka (SGR saime) tiks parādīta 2023.gada vasarā un atklāj, ka ar vienu uzlādi šāds automobilis varēs nobraukt līdz pat 300 kilometriem. Pēc tam, kad videi draudzīgais apvidus auto izies sertifikācijas procesu, tiks uzsākta sērijveida ražošana.
Neskatoties uz tā ievērojamo vecumu (ražošanā kopš 1958.gada), Buhanka negrasās pamest UAZ rūpnīcas konveijeru. Tieši pretēji – apvidus auto, kas Krievijas tirgū pārstāvēts daudzās modifikācijās, paliks piedāvājumā arī turpmāk. Decembra beigās to apstiprināja arī UAZ vadītājs Adils Širinovs, uzsverot, ka nav ieteicams atbrīvoties no "auto industrijas leģendas", kas joprojām ir pieprasīta: SGR saimei būs atļauts dzīvot savu dzīvi līdz to pārstās pirkt.
Izdevums Motor.ru norāda, ka eksperimenti ar elektrisko Buhanku notika jau tālajos 70.gados, kad rūpnīca radīja modeli, kas ar elektrību spēja nobraukt aptuveni 75 kilometrus.
Antiņi tūlīt arī elektriskos Bobikus taisīs.
Jau taisa - Čehijā: mwmotors.cz/2020/11/20/ne...r-mwm-spartan/
Kruti vāģi,raša malači.
Ražot šādus auto ir noziegums, bet braukt ar tādu ir sods par to, ka dzīvo Muhasranskā!
Murmull 70 gados nevienos rietumos ar elektrodzinējiem nevarēja nobraukt 75 km.Kādam tajos laikos nebija elektroautiņi izdevīgi,degvielas cenas bija nedaudz lielākas par sērkociņkastītes.Tagad ūpi tupies uz velo un min,min kamēr vēl pote nav padzinusi.
Tādi krievu dranduļetu fani, ka tik turies, tikai paši ar krievu dranduļetiem nebrauc!
"Murmull 70 gados nevienos rietumos ar elektrodzinējiem nevarēja nobraukt 75 km."
Kā ziņots, Emīls Gruenfelds, Baker Motor Vehicle Company galvenais inženieris, trešdien, 1910. gada 9. novembrī, nobrauca ar Baker elektrisko Victoria 244,5 jūdzes ( 393 km ) ar vienu uzlādi.