Visi komentāri - Jau atkal - Volkswagen paceļ cenas iekšdedzes dzinēja automobiļiem

Jau atkal - Volkswagen paceļ cenas iekšdedzes dzinēja automobiļiem 36

 

Foto: Ekrānbilde no facebook.com/VolkswagenDE

iAuto | 19.februāris 2023 10:33

Volkswagen paaugstinājis cenas automašīnām ar iekšdedzes dzinējiem, pamatojot to ar "ievērojamu pieaugumu izejvielu, enerģijas un tehnikas iepirkumu jomā".

Kā ziņo vācu auto jaunumiem veltītie izdevumi, Volkswagen iekšdedzes dzinēju automašīnu cenas paaugstināsies vidēji par 4,4 procentiem, sākot ar 23.februāri. Dažādiem modeļiem cenu pieaugums atšķirsies, taču pilnīgi noteikti dārgāka kļūs visa Volkswagen modeļu palete.

 Vismazākais cenas pieaugums būs mazauto Polo, kura cenai pielikti 905 eiro (+4,5%), bet gandrīz 6 procentus (1455 eiro) dārgāks kļūst populārais krosovers T-Roc. Rezultātā Polo Vācijā tagad maksās vismaz 20 830 eiro, T-Roc – 25 800 eiro. Ne mazāk iecienītais kompaktās klases modelis Golf turpmāk maksās vismaz 31 145 eiro (+1585 eiro jeb 5,36%), bet par Arteon Shooting Brake prasīs 42 270 eiro (+1985 eiro jeb 4,38%).

Cenas pieliktas visai ICE motoru saimei, kas ietver Polo, Taigo, T-Cross, T-Roc, T-Roc Cabrio, Golf, Golf Variant, Tiguan, Tiguan Allspace, Touran, Passat Variant un Arteon Shooting Brake, taču tas neskar ražotāja elektriskās piedziņas modeļus.

Vācu mediji atzīmē, ka pēdējos divos gados Volkswagen cenas augušas drastiski, piemēram, Golf bāzes versija ar 1.0 TSI 90 Zs benzīna motoru 2021.gadā maksāja 20 395 eiro, taču tagad tā no piedāvājuma svītrota  un klientam kā alternatīva tiek piedāvāta versija ar 130 Zs 1,5 litru TSI motoru par 31 145 eiro – izvēle, kas ir par 52,7 procentiem dārgāka.

 
Visi komentāri
 
Zjebra 19.februāris 2023 12:02
15 6 Atbildēt

Ar tadam cenam, musu izvele - Dacia Duster =))

?? 19.februāris 2023 12:32
3 1 Atbildēt

nuu, mediķiem algas cels atkal, skolotājiem atkal, sola arī ugunsdzēsējiem un policijai, kā arī tiesu darbiniekiem, kur tad vēl deputātiem un pašvaldībās strādājošiem. Tu vēl joprojām dzīvo tajā pasaulē, kur algas 500-600 uz rokas?

Zjebra 19.februāris 2023 13:21
2 0 Atbildēt

Jā. Strādaju pašvaldibas iestadē. =)

LMT 19.februāris 2023 17:43
0 0 Atbildēt

Helmani, Tu!

Modano 19.februāris 2023 13:12
8 6 Atbildēt

Nu jau ilgāku laiku Škoda liekas daudz labāka izvēle.

Zjebra 19.februāris 2023 13:29
9 3 Atbildēt

Škoda jau sen pacela cenas.

Gadu atpakaļ octavia maksaja 19900 ,domaju nopirkt pec test draiva, tagad 27240 euro, jau nedomaju par viņu.

Ja vajag jauno auto, pedeja laba izvele ir KIA ceed.

Nu 19.februāris 2023 17:26
3 1 Atbildēt

Ceed jau arī nemaksā vairs 15t eiro, pat ne 18, bet jau tuvu 22t eiro. Šobrīd, ja grib skriet līdzi modei, labāk ņemt peugeot 2008 vai capturu. Tas gan par šo cenu būs galīgā bāzīte.

fans 19.februāris 2023 19:55
1 1 Atbildēt

Skoda Fabia, manuprāt, pašlaik labākais price performance. Nopakota Monte Carlo DSG versija 21k eiro - sākot ar digitālajiem displejiem, beidzot ar apsildāmiem vējstikliem. Tik vismaz 10 mēneši jāgaida. Un, protams, pajautājot lētāku cenu dīlerim, uzreiz iedod 1-1.5k atlaidi.

Jaunu individual Octavia DSG dīzeli pirku 2018. gadā, atnāca 3 nedēļu laikā un par 22k. Tagad identisks jāgaida teju gads un maksā krietni virs 30k. Noteikti nav tās naudas vērts, kur nu runājot par VW, kas maksā vēl par 5k dārgāk nekā Skoda.

Nu nez 19.februāris 2023 21:44
3 1 Atbildēt

pēc pieredzes Fabijām ir ļoti liels cenas kritums pirmajos gados, jo tā nav LV sapņu mašīna, ne jaunā, ne vēl jo vairak, veca.

Kanibaals 24.februāris 2023 14:06
0 0 Atbildēt

Kupra ir labāka izvēle.

Ābols 21.februāris 2023 14:56
0 0 Atbildēt

MjA pirms gadiem 3..4 škodas labās cenās vēl varēja nopirkt.

Tagad normāli nopakota škoda(tāda kas nav 1.4l nīkulīga pilsetas bundža uz riteņiem un tabureti) maksā tikpat kā analogs pāris gadus vecs audi, vw.

Piemeram nokonfigurē normalu oktāviju tā maksās vismaz savus 40tūkst. Pa to naudu vari paņemt mazlietotu 2021gada nopakotu A4 kam būs pat vairāk moderno 'fīču'... ;)

Jo škoda ir zemā klase, jeb tiek pielietoti 2-4gv vag grupas risinājumi. Tapēc reāli cena mūsdienās škodai ir kosmiska!

Protams ja analogus salīdzina bundžā uz riteņiem(sākumcenas) klasē, oktāvija būs pa ~7k lētaka nekā A4... Bet nu jabūt mazohistam lai pirktu totāli pliku auto pa sakumcenu.

vietējais 19.februāris 2023 18:22
1 1 Atbildēt

Škodu jau jāgaida 1,5 gadus.

Modano 19.februāris 2023 18:52
2 0 Atbildēt

Atkarībā no modeļa. Octavia jā - 1.5 gadi. Kodiaqiem 6mēn, piemeram.

fans 19.februāris 2023 19:58
1 0 Atbildēt

Naudīgākie modeļi jāgaida maz - Eniaq vispār daži mēneši. Kā dīleris teica - kur ir nauda, tur ir piegādes. Prioritāte ir uz auto, kam sanāk lielāka peļņa.

Viņi 19.februāris 2023 22:39
1 1 Atbildēt

irš

Ja tā labi pameklē info, šobrīd pasaulē ir auto pārprodukcija. Un tā varētu būt taisnība. Tepat Lv vienā otrā salonā jau pusgadu stāv vieni un tie paši auto Juridiskās varbūt ko nopērk. Privātie dēļ Eirbor visdrīzāk nogaida. Bet kam ir Cash, pērk pavisam cita līmeņa auto, un tur bija jāgaida, zināms laiks, arī pirms inflācijas krīzes.

iAuto 19.februāris 2023 13:54
6 0 Atbildēt

Gandrīz visi ražotāji pēdējo 2 gadu laikā ir būtiski paaugstinājuši cenu, daži pat 2x.

Vienīgi Tesla pirms dažiem mēnešie Ķīnas tirgū samazināja cenu.

GB12 20.februāris 2023 0:21
0 0 Atbildēt

Kurš kuram modelim ir paaugstinājis 2x?

msh 19.februāris 2023 14:19
2 2 Atbildēt

Kā tas tā nākas ka Tu Roc ir palicis lētāks par Golfu? Kaut kā baigi neloģiski...

hsm 19.februāris 2023 14:28
0 0 Atbildēt

atslēga varētu būt motoru/komplektāciju kombinācija, kā tu lasi šeit, lētākais golf tur nāk ar 130 zs

msh 19.februāris 2023 15:21
2 0 Atbildēt

Nu ja tās 25 pakas ir par Tu Roc ar 1.0 turbo, tad tas ir velnišķīgs gājiens no ražotāja puses - nu jau uzspiest dārgākus pseidodžipus nevis padarot normālās mašīnas nelietojamas, bet jau padarot normālās mašīnas nenopērkamas. Vismaz agrāk Tu Roc bija pāris pakas dārgāks par golfu - tas nozīmē ka līdzvērtīgam golfam būtu jāmaksā 23 pakas.

MMX 20.februāris 2023 11:06
2 0 Atbildēt

Domāju, ka šeit vairāk stāsts par to, ka Golf jau ir kļuvis par tādu kā kulta auto, attiecīgi parastajai tautai tiek atvēlēts T-Roc ar 1.0 turbo. Marketologi paļaujas, uz to, ka Golfu gadiem atstrādātā klientu bāze ņems tāpat, savukārt kā ekonomiskais modelis tiek pasniegts T-roc.

Vispār 19.februāris 2023 19:50
0 0 Atbildēt

ļoti dīvaini. Šobrīd ar vw (un arī citu) mazmotoru auto, ir pilni saloni. Dīleri gandrīz pakaļ skrien. Ir atlaides pat. Varbūt tā tāda mārketinga metode, lai pievilinātu pircēju; celt cenas un visu laiku biedēt, ka būs vēl dārgāk?

felix65 20.februāris 2023 7:32
2 0 Atbildēt

Man ar tā liekas. Droši vien mārketinga gājiens- skrieniet pirkt, jo būs dārgāk, bet kur nu vēl dārgāk! Būs tā, ka 22jā paziņos ka ir atraduši risinājumu un cenas celtas netiks. Tas pats kas ar premium dārza un meža tehniku- cenas paceļ, apdiršas un tad uzrodas atlaižu ceņņiki.

Kanibaals 24.februāris 2023 14:12
0 0 Atbildēt

Golfs taču ir kulta auto. Tā cenai nav nekāda sakara ar ražošanas izmaksām. Tas ir gluži kā iPhone. Aizmirsti par golfu.

Dkurs 19.februāris 2023 17:13
3 2 Atbildēt

Eiro vērtība krīt, ja nu kāds nezin... Auto cenas aug visiem ražotājiem.

Šņukurs 19.februāris 2023 18:29
1 0 Atbildēt

Rublim gan krīt, ja nu tu par to

Dkurs 19.februāris 2023 19:32
6 0 Atbildēt

Dzīvojot ES rublis nav aktuāls, nezinu ko tu gribēji ar šo teikt?

Eiro 19.februāris 2023 17:21
5 0 Atbildēt

vērtība, salīdzinot ar vasaras beigām, ir stipri augusi

Onsis 19.februāris 2023 20:02
3 0 Atbildēt

DSG kārbas tāpat vairāk par 200 000km netur, cel cenu cik gribi!

Vagoss 19.februāris 2023 20:55
2 7 Atbildēt

Viņi var tā darīt - elektroauto bez valsts atbalsta nevienam nav vajadzīgi, bet tieši VAG dzinēji ir viskvalitatīvākie un cilvēki tos pieprasa. Ford un Opel met pakaļ, bet tos nevienam nevajag.

GB12 20.februāris 2023 0:23
2 0 Atbildēt

Nu, nesaki vis. Atbalsts ir tikai privātpersonam, bet elektroauto visai daudz pērk juridiskās.

topinamburs 20.februāris 2023 10:43
0 0 Atbildēt

atradies ziņošais dunduks.

WAG kvalitatīvie dzinēji - pilni ointerneti par vaimanām, cik tie 'kvalitatīvi' ēd eļļu.

OPEL = tas jau nupat ir francūzis ar Stellantis (pežo, citrons, fiat) platformām.

met pakaļ - pilns stāv ar uzpumpētām komplektācijām, bet par pamata cenām nekā nav

Opis 20.februāris 2023 9:20
4 0 Atbildēt

Tas labi, konkurentiem būs iespējas izpausties!

Autists 21.februāris 2023 16:41
1 0 Atbildēt

Ko jūs tur ņemās. Vislabākā izvēle ir audi ar dīzeli manuālo kārbu un quattro vai nu kāds kārtīgs džips ar manuālo kārbu un razdatku kur vari sabloķēt PATS visus 4 riteņu un vēl pazeminātie vot tā ir štelle. Nevis tie pilsētas krosoveri kas mežā pat iebraukt nevar fuj n***j tādus ražo kauns par auto industriju.....

Kanibaals 24.februāris 2023 14:14
0 0 Atbildēt

Modernie dīzeļi smird. Dīzeļi ir pāķiem, jo ar kreiso degvielu liet un DPF aizsist ciet. Vēl jau AdBlue jāmīž bākā. Izpriecas garantētas. Dīzeļu tagad pērk tikai vēl lielāki mazohisti par elektroauto pircējiem.

Autists 17.marts 2023 2:31
0 0 Atbildēt

Saki kad bendzīns jāņem ? Okey var bendzīnu bet tikai ar manuāli un quattro vai nu kārtīgs džips ar manuāli un razdatku kur pats vari bloķēt tiltus. Bet nu tie automāti un ķipa džipi kam priekša velk un pakaļa atslēdzās ja brauc virs 30km/h ir mēsli.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai tik daudz ir labi? - šoferi pārvērš auto par "Ziemassvētku eglītēm" (+ FOTO)

Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem. Lasīt vairāk

 

Vai jaunāks automobilis vienmēr ir labāks? 3

Autobūves nozare darbojas cikliski, un modeļu paaudzes, tehnoloģijas un dizaina valodas nepārtraukti mainās. Pircējus visvairāk sajūsmina jaunumi – nākamās paaudzes modeļi –, kas pārdošanas rādītājos nereti pārspēj esošo versiju. Bet vai tiešām jaunās paaudzes modeļi vienmēr ir labāki par to priekštečiem? Lasīt vairāk

 

Leapmotor un BYD sastrīdas par Vācijā pārdoto automobiļu skaitu

Strīdus ābols ir Vācijas tirgus un tajā pārdoto automašīnu skaits. Abi uzņēmumi uzskata sevi par līderiem starp Ķīnas ražotājiem, taču vienam no viņiem nebūs taisnība. Lasīt vairāk

 

Krievija un Baltkrievija atkal īsteno “Zapad” manevrus (+ VIDEO) 6

Pirmo reizi kopš pilna mēroga iebrukuma sākšanas Ukrainā, Krievija atkal rīko militārās mācības "Zapad" jeb "Rietumi". Mācības notiek tandēmā ar Baltkrieviju, kuras teritorijā norisināsies liela daļa manevru. NATO austrumu flanga valstis jau spērušas soļus, lai šajā periodā par drošību rūpētos īpaši. Piemēram, Polija pirms "Zapad" oficiālā sākuma slēdza robežu ar Baltkrieviju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti