Visi komentāri - Indija būvē astoņu joslu ātrgaitas šoseju

Indija būvē astoņu joslu ātrgaitas šoseju 16

 
iAuto | 21.februāris 2023 10:27

Indijā atver 1386 kilometru garās Expressway šosejas pirmo posmu, kas ievērojami uzlabos satiksmi starp Deli un Mumbajas pilsētām.

Kamēr mūsu platuma grādos teju katrs lielāks projekts saskaras ar milzīgu pretestību, Indija „dod gāzi grīdā”. Mediji vēsta, ka jau šogad tiks pabeigts 1386 km garais Expressway, kas savieno divas Indijas galvaspilsētu Deli un valsts finanšu centru Mumbaju.

Jaunā maģistrāle izmaksās 13 miljardus dolāru, tai būs astoņas joslas ar iespēju to skaitu palielināt līdz 12, attālums starp abām metropolēm samazināsies par 12 procentiem, bet ceļojums no viena gala punkta līdz otram agrāko 24 stundu vietā aizņems vien 12.

Indijas garāko Expressway uzsāka būvēt 2019.gadā, šomēness tika atklāts gandrīz 300 km garais  maģistrāles pirmais posms, taču līdz objekta pilnai nodošanai ekspluatācijā nebūs ilgi jāgaida – tā plānota jau 2023.gada decembrī.

Foto: Ekrānbilde no Facebook.com/DelhiMumbaiexpresshighway/

 
Visi komentāri
 
?? 21.februāris 2023 12:02
1 0 Atbildēt

Kkalvītis jau tur?

Ābols 21.februāris 2023 14:08
5 4 Atbildēt

Nespēju iedomaties kā mūsejie berzētu rokas un no 12 milj tāmes tā pie mums būtu visi 20miljardi un daži labi varētu vairs līdz mūža galam neko nedarīt....

0pis 21.februāris 2023 14:19
2 0 Atbildēt

Vai iedomājies, ka šiem tur nevajag ceļu, kas izturētu arī mainīgos laika apstākļus, silts-auksts, un tā vairākas reizes ziemas laikā? Vai šī rezerve neko nemaksā? Var jau būt, ka pietiek labi uzbūvēt un ceļš stāvēs arī tāpat, bet ir aizdoma ka tur vajag gan apakšu labāk sagatavot, gan asfaltu labāku.

Ābols 21.februāris 2023 15:11
1 0 Atbildēt

Pēc interneta, tad Indijā ziemā ir ap 10-15 grādi pēc celsija... Vasarā 35-43 arī skaitās okei un nekas ekstrēms.

Pie mums tā temperatūras līkne ir ču savādaka, bet neteiktu ka mums ir baigi kvalitatīvie ceļi... Visi 'atjaunotie' kur it kā no jauna taisa pamatu- ir labs pirmajā gadā (un saldzinot cik mums tā satiksmes intensitāte un cik piemēram indijā kur ir es teiktu 30x vairāk auto)

Piemēram jūrmalas šosejas posmu atklāja 2020 gada septembrī, jeb nav pat divi pilni gadi, braucot un redzot to asfalta kvalitāti, liekas ka posmam ir jau vismaz piektais gads. Negribu domāt kas vēl būs pec 2 gadiem... šur tur lāpijumi un rises?

0pis 21.februāris 2023 15:17
0 1 Atbildēt

blē, nu tieši to es tev arī saku - ka mūsu ceļi jābūvē kapitālāk, nekā zemēs kur nav ciklu cauri nullei. Tāpēc mūsu tāmes arī ir augstākas, protams, tas netraucē uzbūvēt lētāk, nekā ir tāmēts ar starpību sev ķešā.

Sipo 21.februāris 2023 15:23
1 0 Atbildēt

baidos, ka Indijā ir cita taču ne mazāka problēma - musoni, kas atnes pamatīgus nokrišņus un līdz ar to īpašas prasības ceļu ūdens novadīšanas sistēmām.

0pis 21.februāris 2023 16:13
0 0 Atbildēt

Jātaisa caurumains asfalts, lai ūdens ātrāk drenējas!

R(8) 21.februāris 2023 16:36
3 1 Atbildēt

Izmaksas mums ir dargakas , jo trukst izejmateriala , lai buvetu sadus celus , ar smilti vien nepietiek ir vajadzigas skembas , lai sagadavotu pamatni , bet mums nav kalnu , kur tas nemt , ka tas ir taja pasa Indija , rietumeiropa pirms lej pirmo asfalta kartu , apaksa tur ir 1m bieza betona karta , a kas mums no ta visa ir pieejams , godigi sakot gandriz neka

imzz 21.februāris 2023 21:17
1 0 Atbildēt

Kādas 12 milj. tāmes ? 13 miljardi bija tas cipars. Indijas, kuras iedzīvotāju skaits vairāk kā 750 reizes lielāks par Latvijas, ceļu struktūra kopumā nav nekas labs. Tikai 3% ceļu garuma ir maģistrāles, 75% šoseju ir divjoslu, 40% ceļu ir bez cietā seguma un 30% ciemiem nav vissezonas ceļu, t.i. lietus sezonas laikā ceļi uz šiem ciemiem neizbraucami.

Dziņa 21.februāris 2023 20:50
0 0 Atbildēt

Interesanti gan, kas betonā ir par materiālu, kas nav pieejams Latvijā

Chalenger 21.februāris 2023 21:00
0 3 Atbildēt

redzi, ja latvānijā uzbūvētu betona ceļus, tad mūsu būvnieciņiem 40 gadus nebūs ko darīt, jo betona ceļi stāv 40 gadus

Janka 22.februāris 2023 8:26
2 0 Atbildēt

Vecmutere stāstīja?

Volx 21.februāris 2023 22:49
0 0 Atbildēt

Čaļi, jūs neesat aizsapņojušies? Tādi ceļi, kā Indijā, nekad LV nebūs. Indijā ir apsteigusi Ķīnu iedz skaitā un vienā blīvāk apdzīvotajā štatā ir vairāk cilvēku kā visā Krievijā. Protams, ka tur vajadzīgas 8 joslu maģistrāles, LV nē.

0pis 23.februāris 2023 10:26
0 0 Atbildēt

Nieki! Mūsējie lohi un pjančugas sitās uz jebkura ceļa, kam mums 8 joslu ceļi - lai vairāk upuru?

ty,shto,kozjol,pa latviki neproti 23.februāris 2023 11:05
0 0 Atbildēt

savieno divas Indijas galvaspilsētu Deli un valsts finanšu centru Mumbaju.opjatj opisalaja

ziloņu dzinējs 23.februāris 2023 13:00
1 0 Atbildēt

Pasaulē vislielākajai demokrātijai to vajag un var to atļauties.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai tik daudz ir labi? - šoferi pārvērš auto par "Ziemassvētku eglītēm" (+ FOTO)

Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem. Lasīt vairāk

 

Vai jaunāks automobilis vienmēr ir labāks? 3

Autobūves nozare darbojas cikliski, un modeļu paaudzes, tehnoloģijas un dizaina valodas nepārtraukti mainās. Pircējus visvairāk sajūsmina jaunumi – nākamās paaudzes modeļi –, kas pārdošanas rādītājos nereti pārspēj esošo versiju. Bet vai tiešām jaunās paaudzes modeļi vienmēr ir labāki par to priekštečiem? Lasīt vairāk

 

Leapmotor un BYD sastrīdas par Vācijā pārdoto automobiļu skaitu

Strīdus ābols ir Vācijas tirgus un tajā pārdoto automašīnu skaits. Abi uzņēmumi uzskata sevi par līderiem starp Ķīnas ražotājiem, taču vienam no viņiem nebūs taisnība. Lasīt vairāk

 

Krievija un Baltkrievija atkal īsteno “Zapad” manevrus (+ VIDEO) 6

Pirmo reizi kopš pilna mēroga iebrukuma sākšanas Ukrainā, Krievija atkal rīko militārās mācības "Zapad" jeb "Rietumi". Mācības notiek tandēmā ar Baltkrieviju, kuras teritorijā norisināsies liela daļa manevru. NATO austrumu flanga valstis jau spērušas soļus, lai šajā periodā par drošību rūpētos īpaši. Piemēram, Polija pirms "Zapad" oficiālā sākuma slēdza robežu ar Baltkrieviju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti