Eiropā trūkst kravas mašīnu šoferu jaunās produkcijas piegādei - iAuto

Eiropā trūkst kravas mašīnu šoferu jaunās produkcijas piegādei 26

 
iAuto | 5.marts 2023 5:19

Eiropā iezīmējies jauna problēma, kas saistīta ar autobūvi – nozarei trūkst kravas automašīnu šoferu uz autovedējiem, līdz ar to kavējas produkcijas piegādes dīleru centriem.

Izdevums Automotive News Europe raksta, ka ar šo problēmu saskaras gan Renault, gan Volkswagen un Stellantis koncerni. Tas licis ražotājiem ķerties pie neparastiem risinājumiem, piemēram, meklējot vadītājus savu darbinieku aprindās.

Tā rīkojies Stellantis, kurš saviem darbiniekiem piedāvājis pastrādāt par autovedēju šoferiem uz laiku, vai pavisam, ja viņiem šis darbs iepatiksies. Tas nostrādājis un koncernam jau izdevies piesaistīt 140 šoferus, kas palīdzēs izvadāt dīleriem Fiat un Peugeot automobiļus.

Tikmēr Renault uzsācis sadarbību ar Adecco Group, lai rūpnīcu darbinieki, kas ir ar mieru pārkvalificēties, varētu iegūt kravas automašīnu vadītāja apliecības un apgūt iemaņas darbam jaunajā sfērā.

Loģistikas problēmas mēģina risināt arī uz dīleru rēķina. Autoražotāji piedāvā pārdevējiem pašiem ierasties rūpnīcā pēc gatavās automašīnas, lai to operatīvi nodotu klientam, nevis gaidīt sūtījumu, kas var prasīt mēnešus.

Šoferu trūkums loģistikas nozarē radās koronavīrusa pandēmijas laikā – daudzas rūpnīcas darbojās dīkstāvē, jaunas mašīnas netika izlaistas un autovedēju vadītāji nebija pieprasīti.  Problēma padziļinājās, kad daudzi šajā jomā iesaistītie ukraiņi sākoties karam, atgriezās savā dzimtenē.

 
26 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
MMX 5.marts 2023 16:02
11 0 Atbildēt

Nē, šai problēmai ir beidzot jāiebrauc grīdā transporta nozare, lai iesaistītie beidzot sāk izturēties pret šoferiem kā pret cilvēkiem. Kaut kur jāceļ pārvadājumu cenas, kaut kur jāceļ algas, kaut kur vadībām jāatsakās no peļņas. Visa šī situācija ir izveidojusies tieši pateicoties tam, ka Eiropā ir pilns tirgus ar šoferiem, kas gatavi pieciest sliktus darba apstākļus, muhļīt tahogrāfus, utt., lai tikai iepistu šefam kapeiku, pamatojot to ar "bet mūsu laikā visi tā darīja". Domā, ka appišot tahogrāfu, pārkraujot mašīnu, utt., tu appis valsti? Nē, tu vispirms appis sevi, jo tavs šefs zin ka uz tava rēķina var nopelnīt vairāk un ka tu būsu gatavs riskēt lai nopelnītu savu 10% algas pielikumu.

0pis 5.marts 2023 9:15
8 5 Atbildēt

Vai tad nevar tos pašgudros auto iestellēt tā lai tie paši ripo no fabrīķa vai ostas pie pircējiem? Nah tāds dīlercentrs vajadzīgs, tikai apslienā jaunā auto salonu.

MMX 5.marts 2023 16:31
5 0 Atbildēt

Un no kurienes tad rodas tās pensijas? Tie 300Eur mūsdienu pensionāriem rodas no viņu bērnu un mazbērnu šī brīža nodokļu iemaksām un kaut kādiem apšaubāmiem uzkrājumiem. Ja tauta nemaksā nodokļus, nav arī pensiju mūsdienu pensionāriem, ja tautai ir problēmas ar demogrāfiju, tad nebūs pensiju arī nākotnes pensionāriem. Problēma ar valsts pensijām ir tieši faktā, ka cilvēki mistiski paļaujās uz to, ka tās pensijas būs, tā vietā lai organizētu savu dzīvi tā lai veidojas uzkrājumi, veidojas ģimene, dzimst bērni, kas tad tajās vecumdienās varbūt palīdzēs.

Bet tas tā, atkāpjoties no tēmas par ārvalstu šoferiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tās patika ķīniešiem - BMW attaisno “milzīgo nāsu” periodu 6

BMW galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks attaisnojis daudz kritizēto stilistisko risinājumu, kas pēdējos gados tika izvēlēts vairākiem bavāriešu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Baltijas valstis kopīgi paraksta 1,8 miljardu eiro līgumu par “Rail Baltica” elektrifikāciju (+ VIDEO) 2

Viļņā parakstīts Baltijas valstu kopīgs gandrīz 1,8 miljardu eiro vērts līgums par dzelzceļa projekta “Rail Baltica” elektrifikāciju. Atšķirībā no, piemēram, dzelzceļa būvniecības, kur trīs Baltijas valstis rīkojas katra atsevišķi, elektrifikācijas līgums ir kopīgs Latvijai, Lietuvai un Igaunijai. Lasīt vairāk

 

ASV atsauc gandrīz 95 000 Toyota, Subaru un Lexus elektromobiļu 5

Visiem elektromobiļiem pamatā Toyota eTNGA platforma, visus var piemeklēt likstas, kas saistītas ar apsildes sistēmu. Lasīt vairāk

 

Tas nav Bugatti - putekļu sūcēju ražotājs piesaka savu pirmo hiperauto 9

Putekļu sūcēju, zāles pļaušanas robotu un citu elektronisko ierīču ražotājs, Ķīnas uzņēmums Dreame Technology, paziņojis par nodomu startēt arī autobūves nozarē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti