Mazda modernizējis trešās saimes modei, paziņojot, ka tas iegūs 6 gadu garantiju visā Eiropas tirgū.
2024.modeļu gadā Mazda 3 tiek sūtīts ar uzlabotu multimediju iekārtu un elektroniskajām palīgsistēmām. Modernizētajai versijai uzstāda multivides kompleksu ar 10,25 collu skārienekrānu (agrāk 8,8 collas), ar kura palīdzību var vadīt arī Apple Carplay un Android Auto iekārtas. Jaunais dalītā ekrāna skats palīdz vadītājam uztvert vairāk informācijas, piemēram, kartes apgabalu un citu ar navigāciju saistītu informāciju var attēlot paralēli vai, izvēlni var sadalīt starp navigācijas un audio informāciju. Turklāt tagad ir pieejama apskates vietu tiešsaistes meklēšanas funkcija, kas padara meklēšanas rezultātus vēl precīzākus un noderīgākus.
Citi jauninājumi ietver stūres pogas un jaunu gaisa kondicionēšanas un 360 grādu monitora vadības ierīču izkārtojumu. Viedtālruņus turpmāk varēs uzlādēt induktīvi.
Uzlabotajā elektronisko palīgu klāstā Mazda 3 Attention Assist, kas pieskata, lai vadītājs nenovēršas no saviem tiešajiem pienākumiem un paplašinātā satiksmes sastrēgumu palīdzības funkcija (CTS), kas tagad automātiski notur transportlīdzekli savā joslā, braucot ar ātrumu līdz 150 km/h.
Modeļos ar automātisko pārnesumkārbu adaptīvā kruīza kontrole regulē distanci un, ja nepieciešams, bremzē, līdz automašīna apstājas. Optimizēts arī avārijas bremzēšanas asistents, kas labāk atpazīst gājējus un velosipēdistus krēslā un tumsā.
Vēl viens patīkams jaunievedums ir 6 gadu (vai līdz 150 000 km) garantija, kas spēkā visās 28 Eiropas valstīs, kur pārdod Mazda 3. Turklāt ražotājs piešķir 12 gadu garantiju pret caurrūsēšanu, trīs gadu garantiju pret krāsojuma/virsmas koroziju un elektriskajiem (BEV) un no elektrotīkla uzlādējamiem hibrīdtransportlīdzekļiem (PHEV) astoņu gadu garantiju augsta sprieguma akumulatoram (maksimālais kopējais nobraukums 160 000 km).
Viss raksts par blingblingiem, bet nav paša galvenā. Kāds motors, kādas kārbas, cik litri zupas un cik sekundes līdz simtam?
Litri - piekrītu. Nauda, brauciena izmaksas. Bet sekundes līdz simtam - kam to vajag? Latvijā pārsvarā max ātrums ir 90, retumis ir tie 100 vai pat 110. Ja izbrauc uz šosejas, līdz max atļautajiem tāpat ieskriesies, neviens tak uz ceļa nemēra cik tur bija sekundes. Tiec līdz darbam vai bodei un tas arī ir vajadzīgs, nevis bolīties hronometrā.
Tipisks Audi 80 svētdienas braucēja viedoklis.
Tipiskais svētdienas gonščiks, kas vispirms apdzen un pēc 10-20km jau ceļmalā paraksta policijas protokolu.
Lai uz šosejas kaut cik dinamiski apdzītu, paātrinājumam vēlams būt vismaz 10 sekundes līdz simtam. Un tas nenozīmē, kā jābrauc ar +20, vienkārši ik pa brīdim jāpadzen kāds O..s.
pieļauju, ka šis ir kārtējais gadījums, kad feislifta programma aprobežojas ar blingblingiem, tātad lielāku planšeti, kas labāk rāda un ātrāk strādā, bet motori/kārbas paliek vecie
Braucu ar miatu- protams ka tikai vasaraa -ar Miatu konkreti bauda likumoti asfalteti celi … kur parastais auto var izbraukt ar 60 km/stunda tad ar miatu bez stures pastiprinataja varu uz 85 -tas ir ka ar kartingu -tikai bez slikiem ..