Porsche prezentējis trešās paaudzes Cayenne modernizēto modeli – pēdējo Cayenne saimi ar iekšdedzes motoriem pirms pārejas uz elektrisko piedziņu.
Tā nu sanāk, ka turpmāk Cayenne pazīsim kā elektriskās piedziņas krosoveru, taču pirms tas noticis, ražotājs bija ieplānojis modernizāciju, kas tagad pabeigta.
Porsche šo programmu nosaucis par vienu no apjomīgākajiem projektiem feislifta ietvaros un tā arī ir, jo līdztekus jaunam motora pārsegam, bamperiem, lukturiem un spārniem, Cayenne ieguvis jaunu ciparu kokpitu ar trim lieliem ekrāniem, no kuriem viens paredzēts vadītāja blakussēdētājam.
Luksuss krosovers ticis pie jaunas adaptīvās pneimatiskās piekares ar aktīvo piekares vadības sistēmu, jauniem HD Matrix LED lukturiem, kas izgaismo ceļu ar 32 000 gaismas diožu un atkarībā no situācijas spēj pieregulēt spožumu 1000 līmeņos, kā arī jauniem elektroniskajiem palīgiem, ieskaitot aktīvo ātruma ierobežotāju, “Swerve assist", kas palīdz nenovirzīties no ceļa, līkumu izbraukšanas palīgu "Cornering Assist" un uzlaboto "Porsche InnoDrive" sistēmu, kas ir daļa no adaptīvās kruīza kontroles.
Motoru klāstā V6 un V8 dzinēji ar jaudu no 353 līdz 474 ZS, kā arī plug-in hibrīds (PHEV) ar kopējo jaudu 470 ZS, kas tagad nobrauc līdz pat 90 kilometriem elektriskā režīmā (agrāk – 50 km).
Jauno "Cayenne" var pasūtīt par 91 000 eiro ("Coupé" no 95 500 eiro), ieskaitot PVN. "Cayenne E-Hybrid" cena ir no 105 700 eiro ("Coupé" no 109 000 eiro), bet "Cayenne S" – no 110 300 eiro ("Coupé" no 116 000 eiro) ar PVN.
Piegādes pircējiem tiek solītas sākot ar jūliju.
pēdējie auto, tikai jau ar televizoru paneļa vietā!