Mercedes-Benz izgatavojis G-klases eksemplāru ar kārtas numuru 500 000, sasniedzot šo nozīmīgo robežu 44 gadus pēc tam, kad modelis tika uzņemts vācu autoražotāja piedāvājumā.
Jubilejas eksemplāram Mercedes izmantojis retro stilu, kas bija raksturīgs 80.gadu G-klases dizainam, arī krāsu izvēloties atbilstoši to gadu krāsu paletei. Ražotājs atklāj, ka jubilejas modelis veidots pēc līdzības ar 1986.gada modeli 280 GE – melna radiatora reste, ar aizsargsietiņu pasargāti lukturi, oranžas krāsas virzienrādītāji uz priekšējiem spārniem.
Salonam ir kombinētu materiālu apdare, rezerves ritenis stiprinās pie piektajām durvīm un paslēpts brezenta apvalkā, bet virsbūvei izvēlēts Agave Green tonis – viena no krāsām, kas bija pieejama tieši 80.gadu G-klases automašīnām. Izceļas arī piecspieķu riteņu diski un trepītes aizmugurē, kas ļauj piekļūt jumta bagāžniekam, un, protams, neiztiek arī bez plāksnītēm ar uzrakstu „No 500 000”.
Lai gan automašīnas ārējais izskats gadu gaitā nav tik daudz mainījies, G-klase kopš 1979. gada ir daudz attīstījusies citos aspektos. Apvidus auto startēja ar četriem dzinējiem, kas pārklāja jaudas spektru no 72 līdz 156 Zs, bet tagad jaudas paletes robeža sākas no 286 Zs un sniedzas līdz pat 588 Zs.
Zināms, ka uzņēmums strādā pie G-klases turpinājuma elektriskā veidolā ar nosaukumu EQG. Solīts tas tiek jau 2024.gadā, būs apgādāts ar četriem elektromotoriem un daudzām interesantām funkcijām, ietverot „tanka pagriezienu”, kas ļauj apgriezties uz vietas.
D/irsā ir ar to Eiropas autobūvi. Lepojamies ar pirms 40 gadiem ražot uzsāktu modeli. Ar sajūsmu gaidam pieticīga dizaina mazauto id2...
Plus vēl visu laiku tiek izdomātas jsut kādas absurdas prasības un normas .....
Kamēr Ķīnā 20 gadu laikā ir saradušies ntie jauni auto ražotāji, kas ražo patiešām sakarīgus auto, piem BYD. Un gan benzīna, gan elektro. Un par sakarīgām cenām.
un kas tevi pārsteidz? - pamēģini salīdzināt Ķīnu ar Krieviju - apkritīsi uz līdzenas vietas vai saliec kopā krievu Ņivu ar to pašu G-klasi - žoklis vēl neatkārās?
Eiropas auto industrija apzinas , ka vini ir galiga dirsa , vakar paradijas raksts , kura Francijas autoindustrijas asociacija ludz valdibai , lai Kinas auto markas tiktu apliktas ar triskarsigu nodokli , ta , lai cenas butu vienadas vai pat lielakas neka tradicionalajam auto markam , ta ir negodiga konkurence , vini saprot , ka vienadas kvalitates auto Kina ir spejiga piedavat pa 30 - 40% letak , vienkarsi tradicionalajiem auto razotajiem atliek tikai divi varjanti , vai nu vini nosviez cenas , vai nu sak razot savus auto daudz kvalitativakus par Kiniesiem
Jā, tas ka ķīniešu tačkas ir lētas ir negodīga konkurence, vienīgi paši ķīnieši pie tā nav gluži vainīgi. Tu laikam esi piemirsis kāpēc ir tāda atšķirība. Pirmkārt, ķīniešiem resursi ir uz vietas. Otrkārt, ķīniešiem ir lēta elektrība no ogļu TECiem, bez CO2 nodokļiem. Treškārt, pieņemu ka viņiem pašmāju tirgum nav arī visādas absurdas drošības prasības un tamlīdzīgas figņas kas uzdzen cenas gaisā pašmāju tirgus mašīnām. Globālisti ar nolūku izpļurkā eiropas ekonomiku, liekot ES valstīm padarīt savas industrijas nekonkurētspējīgas.
Atvaino , bet eiropa pati ir vainiga , ka vinai elektroenergija ir darga , zalas ideologijas del nolikvideja gandriz visus AE , par to kvalitati un drosibas standartiem ir tapat ka toreiz bija padomju savienibai , viens ir ieksejam tirgum un otrs ir eksportam , paskaties sobrid uz Lynk & co , tas ir Mercedesa limeni , bet pa 30% letaka , DR auto , kas ir Kinas un Italu sadarbibas projekts , DR 5.O modelis maksa 25tk , vins ir ta nokomplekrets ka VW T-roc pa 45tk un vel tada pasa kvalitate , MG ne ar ko nav sliktaks par tradicionalajam auto markam , bet ir pa 40% letaks , eiropa pati savu auto tirgu sacakareja un atopjas par velu , kad konkurents ar saviem auto modeliem ir jau klat un sak iekarot tirgu
Kurš tad aplika tos ogļu TEC ar nodokļiem?
Kurš ieviesa apsurdas drošības prasības?
Pričom tur negodīha konkurence?
Varbūt vienkārši ir tā, ka šķībie nav dauņi un domā vairāk par savām interesēm?