Nepilni 27 000 eiro - Hyundai paziņojis jaunā Kona cenas - iAuto

Nepilni 27 000 eiro - Hyundai paziņojis jaunā Kona cenas 13

 

Foto: Hyundai

iAuto | 17.maijs 2023 4:42

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai atklājis jaunās paaudzes Kona cenas. Vācijas tirgū kompaktais krosovers maksās 26 900 eiro – par 3000 eiro dārgāk nekā līdz šim.

Kona ir Hyundai pieprasītākais modelis Vācijas tirgū. Jaunajā paaudzē tas kļuvis dārgāks pretī liekot jaunu dizainu, modernāku aprīkojumu un plašāku telpu. Krosovera garums pieaudzis par 145 mm līdz 4,35 m, bet riteņu bāze pastiepusies par 60 mm līdz 2,66 m. Ieguvums ir vairāk vietas aizmugures pasažieriem un apjomīgāka bagāžas telpa ar 466 (agrāk 374) – 1300 (agrāk 1156) litru ietilpību.

Kabīnē divi 12,3 collu ekrāni mērinstrumentiem un multivides iekārtai, kas atbalsta Over-the-Air-Updates (OTA) atjaunināšanu. Jau bāzes versijā Kona aprīkojums ietver 16 collu riteņus, navigāciju ar 12,3 collu ekrānu, Bluetooth un viedtālruņu atbalstu, klimatkontroli, Smart-key sistēmu ar Start-Stop pogu, USB pieslēgligzdas priekšā un aizmugurē.  

Elektronisko palīgu klāstā visās Kona versijās būs tādas sistēmas, kā  avārijas bremzēšanas asistents ar gājēju un velosipēdistu noteikšanu, joslas sekošanas un uzturēšanas palīgs, kruīza kontrole, ceļa zīmju atpazīšana, priekšējie un aizmugurējie parkošanās sensori ar atpakaļgaitas kameru, gaismas sensors, LED priekšējie lukturi, tālās gaismas asistents un uz video kameru balstīts uzmanības palīgs. Kona Hybrid ir navigācijas atbalstīta adaptīvā kruīza kontrole ar apstāšanās funkciju, šosejas asistents, divu zonu gaisa kondicionētājs un lāpstiņu pārslēgi ​​uz stūres, kurus izmanto, lai regulētu rekuperācijas sistēmas pakāpes.

Kona pircējs var izvēlēties starp diviem benzīna motoru variantiem ar 120 ZS un 198 ZS un vienu pilnapjoma hibrīdu (HEV) ar 141 ZS jaudu. Benzīna dzinējiem ir priekšējo un visu riteņu piedziņa, manuālā sešpakāpju pārnesumkārba un septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārba (7DCT), bet hibrīddzinējs vienmēr būs komplektā ar sešu pārnesumu kārbu (6DCT). Vācijas tirgū Kona piedāvās četrās aprīkojuma versijās: Select, Trend, Prime un N Line.

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ChainTowns 18.maijs 2023 7:00
4 0 Atbildēt

Nu korejieši jau vispār pašu neko nedomā, tam takā jau sen bija jābūt skaidram!

Korejietis sēž, paskatas ko citi dara un tad uzsāk kopēšanu, tas arī viss ko viņi dara, teholoģijas dažas ir izturīgākas kā vāciešiem, bet tikai un vienīgi uz primitīvākās konstrukcijas dēļ! Piemēru miljoniem, kaut atceremaies dualcluch kārbi stingeram? Solīja mega ātro vāciešu iznīcinātāju, bet beigā lēnāka par zf ražojumu (un arī neizturīgāka), principā ar visu pārējo tas pats.

Savukārt uzņēmumiem ir ok, pats savu naudu gan nekad koreketim neatdotu, laikam neesmu tik vecs, ka nejūt atšķirību starp sievieti, vai gumijas lelli.

ChainTowns 18.maijs 2023 21:21
3 0 Atbildēt

15gadīgs kia ceed? Tiešām korejiešu fani ir tik neaptēsti, jeb kas jums tajā galvās darās?

Ceed ir kaste uz riteņiem, kas tieši tur varētu saplīst? Kā jau teicu, tā neplīšana ir uz primitīvo mezglu rēķina, tur vienkārši nav kam saplīst! Visi mezgli ir vienkārši par kaut kādām braukšanas sajūtām, vai atsaucību tur neviens nedomāja, kaste ar stūri un riteņiem, še ņem brauc! Un tas nav slikti, ka ir šādi uzticami auto, bet nevajag sākt salīdzināt pimpi ar pirkstu, nu ja vien tas pirmais nav tāds diktiņ maziņš, tad droši vari salīdzināt…

Kas attiecas uz dualcluch tad, kādēļ vācu parastais zf hidriķis ir ātrāks un izturīgāks par to tavu korejas duālu? Tas pats ar bmw dualcluch, tu kaut kā vienmēr un visur piemini tikai vw brāķi, bet nepaskaties kas darās apkārt. Tas pats stinger, kur viņš ir tagad? Cilvēku pabrauca un saprata tas nav nekāds “vācu auto kulleris” tas ir opel insignia killeris 😁

Šeit nav runa par sacīkšu trasi, bet to ka tādi cilvēki, kā tu maldina pārējos, nav tie auto pat līdzīgi, tas pats stāst ar dažādiem reņiem, utt., opel crosland, renault arcana utt., un tu saproti, ka tur inženieri ir bastojuši fiziku, kaut salīdzinot ar tādu kroplīti, kā audi q2, vai q3, kuram vismaz iemanījušies to visu salikt kopā tā, lai vismaz kaut kas būtu saprotams, ziemā vispār šausmas, es nebrīnos ka tos sūdus visi gāž riņķī, vai gluzi pretēji cilvēki velkās uz šosejām, uz slidenas virsmas visi tie mēsli ir bīstami neatkarīgi no riepām, kā jūs vispār brauciet? Uz čuju? Jeb vnk -50km/h?

Bils 17.maijs 2023 15:28
2 0 Atbildēt

laikam līdz salūnam vel jāizaug 😜

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 15

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Zemkopības ministrija steidz izmaiņas koku ciršanas noteikumos, ignorējot Satversmes tiesas lemto (+ VIDEO) 8

Birokrātijas likvidēšanas un budžeta gatavošanas aizsegā Zemkopības ministrija lielā ātrumā dzen cauri iespēju cirst jaunākus kokus un arī veidot lielākas kailcirtes. Lasīt vairāk

 

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 16

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Dārgi, bet vajag - Tērvetē atklāta pirmā biometāna rūpnīca Latvijā (+ VIDEO) 17

Tērvetē šodien atklāta pirmā Latvijā bioloģiskās sašķidrinātās dabasgāzes rūpnīca. Tas ir nozīmīgs solis Latvijas enerģētiskās neatkarības virzienā, jo ļaus lauksaimniecības blakusproduktus un biomasu pārvērst par tīru un klimatneitrālu enerģijas resursu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti