Visi komentāri - Nepilni 27 000 eiro - Hyundai paziņojis jaunā Kona cenas

Nepilni 27 000 eiro - Hyundai paziņojis jaunā Kona cenas 13

 

Foto: Hyundai

iAuto | 17.maijs 2023 4:42

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai atklājis jaunās paaudzes Kona cenas. Vācijas tirgū kompaktais krosovers maksās 26 900 eiro – par 3000 eiro dārgāk nekā līdz šim.

Kona ir Hyundai pieprasītākais modelis Vācijas tirgū. Jaunajā paaudzē tas kļuvis dārgāks pretī liekot jaunu dizainu, modernāku aprīkojumu un plašāku telpu. Krosovera garums pieaudzis par 145 mm līdz 4,35 m, bet riteņu bāze pastiepusies par 60 mm līdz 2,66 m. Ieguvums ir vairāk vietas aizmugures pasažieriem un apjomīgāka bagāžas telpa ar 466 (agrāk 374) – 1300 (agrāk 1156) litru ietilpību.

Kabīnē divi 12,3 collu ekrāni mērinstrumentiem un multivides iekārtai, kas atbalsta Over-the-Air-Updates (OTA) atjaunināšanu. Jau bāzes versijā Kona aprīkojums ietver 16 collu riteņus, navigāciju ar 12,3 collu ekrānu, Bluetooth un viedtālruņu atbalstu, klimatkontroli, Smart-key sistēmu ar Start-Stop pogu, USB pieslēgligzdas priekšā un aizmugurē.  

Elektronisko palīgu klāstā visās Kona versijās būs tādas sistēmas, kā  avārijas bremzēšanas asistents ar gājēju un velosipēdistu noteikšanu, joslas sekošanas un uzturēšanas palīgs, kruīza kontrole, ceļa zīmju atpazīšana, priekšējie un aizmugurējie parkošanās sensori ar atpakaļgaitas kameru, gaismas sensors, LED priekšējie lukturi, tālās gaismas asistents un uz video kameru balstīts uzmanības palīgs. Kona Hybrid ir navigācijas atbalstīta adaptīvā kruīza kontrole ar apstāšanās funkciju, šosejas asistents, divu zonu gaisa kondicionētājs un lāpstiņu pārslēgi ​​uz stūres, kurus izmanto, lai regulētu rekuperācijas sistēmas pakāpes.

Kona pircējs var izvēlēties starp diviem benzīna motoru variantiem ar 120 ZS un 198 ZS un vienu pilnapjoma hibrīdu (HEV) ar 141 ZS jaudu. Benzīna dzinējiem ir priekšējo un visu riteņu piedziņa, manuālā sešpakāpju pārnesumkārba un septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārba (7DCT), bet hibrīddzinējs vienmēr būs komplektā ar sešu pārnesumu kārbu (6DCT). Vācijas tirgū Kona piedāvās četrās aprīkojuma versijās: Select, Trend, Prime un N Line.

 
Visi komentāri
 
ezis71 17.maijs 2023 6:02
1 5 Atbildēt

"Kabīnē divi 12,3 collu ekrāni"

Kabīnē😂😂😂

Bils 17.maijs 2023 15:28
2 0 Atbildēt

laikam līdz salūnam vel jāizaug 😜

Ņeporjādok! 17.maijs 2023 9:30
2 1 Atbildēt

Agrāk ķēra uz muļķi, tagad - uz ekrāniem 😄

eidis 17.maijs 2023 10:42
0 2 Atbildēt

Dizainā beidzot savākušies pēc tā sviesta iepriekšējā paaudzē

ZZZZ 17.maijs 2023 16:04
0 0 Atbildēt

Man tieši pretējs vērtējums. Pirmā patika vislabāk. Te kaut kas no visa, dizains samocīts liekas.

Volx 17.maijs 2023 21:57
0 0 Atbildēt

Man biški nepatīk tās cirstās arkas kā Tojotai. Vispār visa autobūve netaisa, maz taisa kko oriģinālu. Vislaik bija tās apaļās mucu formas visiem džipveidīgajiem. Tad radiatorus visi izpleta, tagad arkas cirtīs.

ChainTowns 18.maijs 2023 7:00
4 0 Atbildēt

Nu korejieši jau vispār pašu neko nedomā, tam takā jau sen bija jābūt skaidram!

Korejietis sēž, paskatas ko citi dara un tad uzsāk kopēšanu, tas arī viss ko viņi dara, teholoģijas dažas ir izturīgākas kā vāciešiem, bet tikai un vienīgi uz primitīvākās konstrukcijas dēļ! Piemēru miljoniem, kaut atceremaies dualcluch kārbi stingeram? Solīja mega ātro vāciešu iznīcinātāju, bet beigā lēnāka par zf ražojumu (un arī neizturīgāka), principā ar visu pārējo tas pats.

Savukārt uzņēmumiem ir ok, pats savu naudu gan nekad koreketim neatdotu, laikam neesmu tik vecs, ka nejūt atšķirību starp sievieti, vai gumijas lelli.

Krotow 18.maijs 2023 11:31
0 0 Atbildēt

Vienalga labāk kā Ķīnā. Kur pie rietumu uzņēmēja atnāk Partijas atbalstīti reketieri un pasaka: "Paldies par ieguldījumu mūsu valsts ekonomikā. Tagad atdod rūpnīcu ar tehnoloģijas patentiem un tinies, kamēr vēl vesels".

Volx 18.maijs 2023 12:57
0 0 Atbildēt

Nu tu gan dod! Koreja tas ir standarts, ja taisa, tad uz goda. Tās pašas dual clutch(divsajūga) kārbas tak ir labākas un mazāk lūstošas, kā vācu hlami. Vai arī visas tās jaunās dizaina formas Ioniq, EV6 nav kkur špikotas. Savukārt lētākos modeļos viņi samet no visa kko un tad sanāk kkas no Ioniq, kkas ko Rav4....... Nu nav kkas savdabīgs, širpotrebs.

ChainTowns 18.maijs 2023 14:31
0 0 Atbildēt

Uz goda ko viņi taisa? Konkrētus mezglus studijā. Piemēram kijas dualclutch ir gan vājāka, gan lēnāka par vācu zf, piedevām nepaklaujas dižiem “remapiem”, jo vienkārši netur slodzi.

Tagad par motoriem, kurš ir tas slavenais korejas ieksdedzes motos, kurš būtu kaut pieminēšanas vērts? Visi vācieši ir vai nu jaudīgāki, vai pakļaujas labākiem uzlabojumiem, savukārt japāņi ir izturīgāki.

Tas pats stinger haips, Tu esi ar to stingeru (jeb korejas tautā saukts par vācu vidējās klases iznīcinātāju) braucis? Es esmu un diezgan daudz, to auto var salīdzināt ar paris gadus vecāku un pilnīgu pliku 5ser., a6, vai e klasi, un arī tad vācieši būs klusāki un vadīsies patīkamāk.

Pats interesantākais, jo vecāks cilvēks, vai cilvēks mazāk saistīts ar autosportu, jo mazāk viņš jūt atskirību auto uzvedībā uz ceļa, domāju tādēļ penšiem šķiet, ka viss atkarīgs no pogu un displeju skaita, vai apsildāmas stūres.

Jā par ioiq un skiet vel bij kaut kāda auto, neizskatas baigi špikots, no otras puses neesmu arī diži pētījis uz neglītiem auto, tā pat kā sievietēm cenšos neskatīties.

Volx 18.maijs 2023 21:03
0 0 Atbildēt

Uz goda taisa visas sīkās detaļas, mezglus. Man ir 15 gadus veca KIA Ceed un tur visas ručkas, logu pacēlāji, pogas strādā joprojām. Kkas neiedomājams vācu autobūvē

Tev tak stāsta, ka cilvēki kā izdzird dual clutch, tā met krustu. Tas pateicoties DSG, korejiešiem risinājums ir nostrādāts un mazāk slimo ar visādām kaitēm. Skutelis, piemēram, ar savu Ioniq hibrīdu ļoti apmierināts. Te tak nav nekādas ātrumsacīkstes, bet ikdienas autiņi. Jā, un bāzītē viņi saliek visādas fīčas, kas citiem ir par papildus maksu.

ChainTowns 18.maijs 2023 21:21
3 0 Atbildēt

15gadīgs kia ceed? Tiešām korejiešu fani ir tik neaptēsti, jeb kas jums tajā galvās darās?

Ceed ir kaste uz riteņiem, kas tieši tur varētu saplīst? Kā jau teicu, tā neplīšana ir uz primitīvo mezglu rēķina, tur vienkārši nav kam saplīst! Visi mezgli ir vienkārši par kaut kādām braukšanas sajūtām, vai atsaucību tur neviens nedomāja, kaste ar stūri un riteņiem, še ņem brauc! Un tas nav slikti, ka ir šādi uzticami auto, bet nevajag sākt salīdzināt pimpi ar pirkstu, nu ja vien tas pirmais nav tāds diktiņ maziņš, tad droši vari salīdzināt…

Kas attiecas uz dualcluch tad, kādēļ vācu parastais zf hidriķis ir ātrāks un izturīgāks par to tavu korejas duālu? Tas pats ar bmw dualcluch, tu kaut kā vienmēr un visur piemini tikai vw brāķi, bet nepaskaties kas darās apkārt. Tas pats stinger, kur viņš ir tagad? Cilvēku pabrauca un saprata tas nav nekāds “vācu auto kulleris” tas ir opel insignia killeris 😁

Šeit nav runa par sacīkšu trasi, bet to ka tādi cilvēki, kā tu maldina pārējos, nav tie auto pat līdzīgi, tas pats stāst ar dažādiem reņiem, utt., opel crosland, renault arcana utt., un tu saproti, ka tur inženieri ir bastojuši fiziku, kaut salīdzinot ar tādu kroplīti, kā audi q2, vai q3, kuram vismaz iemanījušies to visu salikt kopā tā, lai vismaz kaut kas būtu saprotams, ziemā vispār šausmas, es nebrīnos ka tos sūdus visi gāž riņķī, vai gluzi pretēji cilvēki velkās uz šosejām, uz slidenas virsmas visi tie mēsli ir bīstami neatkarīgi no riepām, kā jūs vispār brauciet? Uz čuju? Jeb vnk -50km/h?

Arča 22.maijs 2023 12:40
0 0 Atbildēt

Pateicoties Korejiešu elektroauto jau otro gadu braucu apmierināts ar to. Sveiciens no nākotnes!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 15

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Zemkopības ministrija steidz izmaiņas koku ciršanas noteikumos, ignorējot Satversmes tiesas lemto (+ VIDEO) 8

Birokrātijas likvidēšanas un budžeta gatavošanas aizsegā Zemkopības ministrija lielā ātrumā dzen cauri iespēju cirst jaunākus kokus un arī veidot lielākas kailcirtes. Lasīt vairāk

 

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 16

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Dārgi, bet vajag - Tērvetē atklāta pirmā biometāna rūpnīca Latvijā (+ VIDEO) 17

Tērvetē šodien atklāta pirmā Latvijā bioloģiskās sašķidrinātās dabasgāzes rūpnīca. Tas ir nozīmīgs solis Latvijas enerģētiskās neatkarības virzienā, jo ļaus lauksaimniecības blakusproduktus un biomasu pārvērst par tīru un klimatneitrālu enerģijas resursu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti