Vienā no Ķīnas ostām uz trīspadsmit gadiem aizmirsti trīs jauni Tesla Roadster. Automašīnas gatavi pirkt arābi, solot par tām 1,9 miljonus eiro.
Interesants atradums vienā no Ķīnas ostām, kur jūras konteineros uzieti trīs jauni 2010.gada ražojuma Tesla rodsteri. Tie ir pilnīgi jauni spēkrati, kas daļēji ietīti aizsargplēvē. Saskaņā ar mediju informāciju, automašīnas savulaik sūtītas kādam Ķīnas uzņēmumam, kas tās gribējis izjaukt un izpētīt Reverse Engineering ietvaros, taču nesagaidot savu sūtījumu, uzņēmums bankrotējis un elektriskie spēkrati mērķi nesasniedza.
Tagad kļuvis zināms, ka automašīnas nonākušas amerikāņu uzņēmuma Gruber Motors īpašumā, kas specializējas Tesla automobiļu apkalpošanā un remontā, uzsvaru liekot uz Roadster modeli. Daļa no Gruber Motors biznesa ir Tesla automobiļu pārdošana, tādēļ uzņēmuma mājaslapā atrodams plašs rodsteru piedāvājums no visas pasaules. Atkarībā no tirgus, modeļa un nobraukuma cenu diapazons svārstās no 100 000 ASV dolāru par regulāri lietotiem eksemplāriem līdz praktiski nekad nebrauktām jaunām automašīnām par vairāk nekā vienu miljonu ASV dolāru.
Nesen trīs Ķīnā uzietos rodsterus (divi "Very Orange" krāsā, viens "Radiant Red"), kopā ar vēl vienu konteineru, kas piepildīts ar rezerves daļām, Gruber Motors izlika interneta izsolē. Interese bija milzīga, neraugoties uz to, ka par automašīnu patieso tehnisko stāvokli neviens pārliecināties nevarēja. Maija beigās cena sasniedza 2 miljonus ASV dolāru (1,9 miljoni eiro), un Gruber Motors nolēma automobiļus pārvest uz Dubaiju, kur potenciālie pircēji varētu tos aplūkot savām acīm.
Būs interesanti paskatīties, vai 2 miljoni dolāru paliks galīgā cena vai kāds šo summu vēl pārsitīs.
Tesla Roadster bija amerikāņu elektroautomobiļu ražotāja pirmais modelis, kas uz konveijera nonāca 2008.gadā. Līdz 2012.gadam uzņēmums saražoja un pārdeva 2500 šādas automašīnas.
Teslas darbinātājs Īlens Mauks nupat atbalstījis (tālāk izplatījis) viedokli, ka aizsprosta sagraušanā vainojami paši ukraiņi. Kad (un vai) sava saimnieka nostāju komentēs teslas izplatītāji.Hm.
Cerams, ka sekos (pozitīvi/detalizētas) ziņas arī par to, kas tika atrasts applūdušajos ukraiņu pagrabos un/vai šķūņos pēc ūdenslīmeņa krišanās.Varbūt ka trekni arrābijas šeihi (un/vai pūpolu ielas melno mercēdesu turētāji) "būs gatavi" kādu daļu no tur atrastā "iegādāties".
Viedokļi arī pie mums ir tādi, ka neticētu, ja pats nebūtu dzirdējis/lasījis. Kā tev I.Kalniņš, K.Dimiters, Bartsaševičs, Elksniņš? vai tepat anonīms darbonis zem dažādiem nikiem, piemēram, vate. Pats esmu ar daudziem putinistiem runājis un vēl šodien nesaprotu, kā to, ko RU dara UA var pieņemt. Visvienkāršākā kaluma ļautiņi skaidro, ka nevajadzējis ukraiņiem donbasu 8 gadus bombardēt, citi visā vaino ASV, jo tiem šis karš esot izdevīgs, vēl citi saka, ka putins esot draudzīgs, visiem palīdzot, visus atbrīvojot un atbalstot, bet vislabāk man patika kādas latviski nerunājošas Rīgas tantiņas skaidrojums Latvijas radio. pie mums viss esot slikti un nepareizi, jo pie varas ir fašisti: LV premjerministrs ir kas? (Kariņš), nu, pareixzi - amerikānis, tātad fašists. LV prezidents ir kas? (Levits), nu, pareizi, ebrejs no Izraēlas, tātad fašists. Un nobeidza: krugom odņi fašisti
Principā jau būtu jābūt tā, ka jebkurai daudzmaz atpazīstamai personai savi izteikumi (vai izkaarnījumi) būtu jo rūpīgāk jākontrolē. Man šī te elektrobarona nostāja liekas tāda samērā smirdīga, turklāt viņs neba jau pirmoreiz spekulē uz savas visatļautības rēķina.
Nu cearms, ka viņa ģimenes mīļoto mājcūku vai ceturtās civilsievas klēpja sanbernāru nepiemeklēs aizrīšanās ar ūdens/mazuta maisījumu un ka viņa piektā ārlaulības kindera guļamistabā nakts visū neielidos kāds krievu kultūras atribūts.
Kaŗš ir izdevīgs daudziem,jā.Atklājas arvien jaunas iespējas.Tai skaitā, arī visuesošajiem eirobirokrātijas priekšstāvjiem, kuri steidz pieņemt arvien jaunus apgrūtinājumus, lai attaisnotu savu esamību un nelaimē cietušajiem taptu arvien grūtāk saņemt jebkura veida palīdzību- ieskaitot specifiski iepriekš plānotu un labi sirsnīgi domātu.Absurdam nav robežu.