Visi komentāri - Nepilni 60 000 eiro - elektrisks universāls Eiropas tirgum - Nio prezentē ET5 Touring (+ FOTO)

Nepilni 60 000 eiro - elektrisks universāls Eiropas tirgum - Nio prezentē ET5 Touring (+ FOTO) 16

 

Foto: Nio

iAuto | 16.jūnijs 2023 15:15

Ķīnas autoražotājs Nio Vācijas iepazīstinājis ar ET5 Touring, ko paši pasniedz kā “pirmo Premium klases elektrisko universālu”.

Ķīnā ražotais universāls ir 4,77 m garš un apveltīts ar 2,89 m riteņu garenbāzi. Priekšpuses dizains neatšķiras no jau piedāvājumā iekļautā Nio ET5 sedana, ko nevar teikt par bagāžas nodalījumu – sedanam tas ir tikai 386 litri, kamēr universāla rīcībā ir krietni apjomīgāka telpa 492 – 1300 litru apmērā. Universālam tiek solīts par 17 mm vairāk vietas virs aizmugures pasažieru galvām, sēdekli var nolocīt proporcijās 40:20:40. Patīkams bonuss – bagāžnieku izgaismo integrēts lukturītis, ko var izņemt un izmantot, piemēram, izgaismojot teritoriju apkārt mašīnai.

Panorāmas jumts sniedzas 1,32 m garumā, bet gaismas caurlaidību regulē automātika vai pasažieri - nospiežot elektropievada pogu.

Ražotājs norādījis, ka universāls apveltīts ar aerodinamiku, kas atbilst 0,25 cW, piekari, ko priekšā un aizmugurē veido visai sarežģīts piecsviru mehānisms, kā arī drošības kompleksu no 23 (maksimālais skaits) dažādām sistēmām, kas paļaujas uz datiem no 33 sensoriem. Lai šīs tehnoloģijas nenovecotu, atjauninājumi pienāks “pa gaisu”. Starp citu, automašīnas drošību apliecina arī septiņi pamata komplektā iekļautie gaisa spilveni un EuroNCAP testos iegūtais 5 zvaigžņu novērtējums.

Piedziņu nodrošina jau zināmā pilnpiedziņas sistēma, kas sastāv no asinhronā motora ar 150 kW priekšpusē un pastāvīgā magnēta motora ar 210 kW  jaudu aizmugurē. Tāpat kā sedanam, kopējā jauda sasniedz 360 kW. Universāls sprints līdz 100 km/h aizņem 4,0 sekundes.

Pasūtījumu grāmata Vācijas tirgum tiks atvērta 1.augustā, piedāvājot divas iespējas. Pirmā: pircējs var iegādāties universālu bez baterijas (47 500 eiro), bet bateriju iznomāt mēnesī maksājot 169 vai 289 eiro attiecīgi par 75 kWh vai 100 kWh komplektu un sniedzamību līdz pat 560 km. Otrā: universālu var iegādāties “pilnā komplektā”, maksājot 59 500 līdz 68 500 eiro atkarībā no komplektācijas.

Foto: Nio

 
Visi komentāri
 
GTD2 16.jūnijs 2023 15:31
10 0 Atbildēt

Varēja trirgot arī bez elektromotoriem, sēdekļiem un riteņiem tad sanāktu vēl lētāk, jo pārējo taču var izīrēt

Hansens 17.jūnijs 2023 1:30
0 1 Atbildēt

Bateriju vares nomat un 5 min laika apmainit robotizeta mainas punkta. Tapec butiba sava baterija nav vajadziga.

0pis 16.jūnijs 2023 15:42
3 1 Atbildēt

Pilnīgi slimi? Ķīniešu elektropajūgs par 60 pakām 😍

Sipo 16.jūnijs 2023 15:57
0 0 Atbildēt

manuprāt, bija arī ķīnas/britu MG e-universāls, kas lētāks, bet par cik?

John 24.jūnijs 2023 0:41
0 0 Atbildēt

Ja Tu nebūtu tik aprobežots savā izglitība- un mazliet sekotu līdz auto industrijai- tad zinātu kas ir NIO un ka Ķīna ir ļoti gājusi uz priekšu kvalitātē un tehnoloģijās. Un bieži vien Ķīnā ir tā kas nosaka trendu. Tu tikai to sēžot savā ladā nezini

R(8) 16.jūnijs 2023 16:03
1 0 Atbildēt
BMW 16.jūnijs 2023 16:38
1 0 Atbildēt

Niro HEV maksā 30k, kāpēc būtu jāpērk EV sūdu par 60K?

imzz 16.jūnijs 2023 16:40
0 0 Atbildēt

Norvēģijā, ko var uzskatīt par e-auto poligonu Eiropā, ķīniešu auto ir visai vārgi rādītāji šogad. Diez vai ķīniešiem izdosies iestāstīt eiropiešiem, ka viņu auto ir "premium". Labāk būtu konkurējuši lētajā galā.

srt 16.jūnijs 2023 17:36
1 3 Atbildēt

Ja viņā var iekrāmēt 10x40kg cementa maisus, tad ir ok.

ZZZZ 17.jūnijs 2023 6:32
1 0 Atbildēt

Tu esi aizķēries laikā. Patreiz bagāžnieka ietilpību vairs nemēra cementa vai kartupeļu maisos, bet gan tv monitora collās kuru tur guļus, plakaniski ielikt var.

srt 17.jūnijs 2023 7:03
0 2 Atbildēt

Manā skatījumā, universālim ir jāspēj 2 lietas - ielikt otro riepu komplektu un 10 cementa maisus (vai 400-500 kg).

ZZZZ 17.jūnijs 2023 8:30
0 0 Atbildēt

Toč laikā aizķēries, te tak Iautofans apskaidroja ko vadā tačkās pa 60k+...Negribu atkārtoties.

0pis 17.jūnijs 2023 9:30
0 0 Atbildēt

iautofana lāsti debesīs nekāpj.

martinslusis 16.jūnijs 2023 19:55
1 0 Atbildēt

Tiem, kas nezina – Nio vispār skaitās diezgan high end ražotājs. Jā, tie ir ķinieši, bet tik un tā.

Tajā pašā laikā arī man, protams, būtu grūti saņemties tādu naudu maksāt par ķīniešu automobili.

0pis 17.jūnijs 2023 9:32
1 0 Atbildēt

Skaitās. Nu viņi sevi tā pozicionē. Xiaomi ir telefoni par 100 eirām, un ir tādi ko šie fīrē kā high end, bet vai tāpēc tie ir 10x labāki par lētajiem?

Nevajag ticēt visam, ko stāsta ražotāji un viņu iebarotie mēēēdiji.

Arnis 16.jūnijs 2023 22:15
5 1 Atbildēt

Oooo! Tikai nepilni 60 000€ Jāņem ciet!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 7

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Dzīve ir izaicinājums. Cupra draugiem ikgadējā ballīte (+ VIDEO) 1

6. septembrī Cupra zīmola fani pulcējās ikgadējā Cupra Summit ballītē. Lasīt vairāk

 

Volvo pazaudē riteni (+ VIDEO) 14

Komentārā teikts, ka Volvo tikko izbraucis uz ātrgaitas maģistrāles, tādēļ ātrums bija neliels un nekas nopietns nenotika. Lasīt vairāk

 

Kādus draudus Latvijai rada militārās mācības "Zapad 2025"? (+ VIDEO) 7

12. septembra agresorvalstīs Krievijā un Baltkrievijā sāksies militārās mācības “Zapad 2025”. Šo mācību laikā abas agresorvalstis ik reizi trenējušas karaspēku iebrukumam Baltijas valstīs ar sekojošu okupāciju. Šo mācību neatņemama sastāvdaļa ir kodolšantāža un kodolieroču izmantošanas procedūru simulācija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti