Volkswagen sarīkojis tikšanos ar jauno Passat, kas pirmizrādi piedzīvos septembra sākumā. Tagad šis vidējās klases modelis būs pieejams vienīgi universāla modifikācijā.
Volkswagen pamazām sāk iepazīstināt ar jaunās paaudzes Passat, ļaujot to iemēģināt auto nozarē strādājošiem vācu žurnālistiem.
Devītās paaudzes modelis pieaudzis izmēros un garumā sasniedz 4,92 metrus – par krietniem 15 centimetriem vairāk nekā priekštecim. Riteņu bāzei pielikti 5 centimetriem, bagāžas nodalījumam 40 litri (tagad 690).
Jaunais Passat, kas tiks ražots uzņēmuma rūpnīcā kopā ar jauno Škoda Superb, iepriecina ne tikai ar plašo telpu, bet arī ar citām izmaiņām, kuru skaitā ciparu mērinstrumenti un multimediji (ekrāna izmērs līdz 15 collām), jauni apdares materiāli, kas vairs nekaitina ar Golf un ID saimes pirmajiem modeļiem līdzīgo “lēto plastmasu”, pārdomāta funkcionalitāte.
Jā, visas funkcijas, kas vadītājam visvairāk nepieciešamas, tagad ir viegli pieejamas un skārienjutīgajā ekrānā izsaucamais ar viena taustiņa nospiešanu. To skaitā gaisa kondicionētājs, ventilators, sēdekļu apsilde un vadītāja definētās funkcijas. Radio skaļuma slīdnis ir izgaismots, uz stūres īstas pogas.
Motoru piedāvājumā būs TDI un TFSI dīzeļa un benzīna agregāti, kā arī uzlādējamie hibrīdi ar sniedzamību elektriskā režīmā virs 100 kilometriem.
Žurnālisti atzīmē stūres iekārtas un piekares darbību, kas izmēros pieaugušo Passat ļauj pārvaldīt tikpat viegli, kā klasi mazāko Golf. Īpaši efektīvi strādā modernā DCC Pro (piemaksa) piekare, kas individuālā režīmā paredz pat 15 regulēšanas pakāpes – no īpaši sportiska iestatījuma, kad vadītājs “sajutīs katru akmentiņu uz ceļa” līdz īpaši komfortablam līmenim, kas Passat padara par “mini Phaeton”.
Cena droši vien arī kā “mini Phaeton”?