Visi komentāri - Līdz pat 27 procentiem - Vācijā lielas atlaides jauniem auto

Līdz pat 27 procentiem - Vācijā lielas atlaides jauniem auto 13

 
iAuto | 21.jūlijs 2023 5:20

Vācijā šobrīd vērojamas lielas atlaides jaunajai autobūves produkcijai, nereti sasniedzot 20 un vairāk procentu.

Par to raksta izdevums Focus, atsaucoties uz pētījumu, ko veicis laikraksts „Auto Straßenverkehr“. Minētais izdevums aplūkojis piedāvājumu tirgū, vairāk koncentrējoties uz automašīnām segmentā līdz 25 000 eiro. Elektromobiļi šajā cenu kategorijā praktiski neiekļaujas, tādēļ runa ir par automašīnām ar iekšdedzes dzinējiem.

Laikraksts minējis vairākus piemērus. Tā Volkswagen Polo, kas bāzes versijā ar 80 Zs motoru maksā vismaz 20 830 eiro, resursā meinauto.de atrodams ar 17% atlaidi, kas sastāda 3500 eiro, savukārt populārais SUV T-Roc tiek piedāvāts ar 18% atlaidi (5700 eiro). 

Škoda mazauto Fabia bāzes versija ar 66 Zs motoru Easy komplektācijā par 14 540 eiro vairs nav pieejama, taču tā vietā tiek piedāvāta versija Essence ar 80 Zs motoru par 18 300 eiro, ko daži dīleri gatavi atdot ar atlaidi līdz 19% (3500 eiro).

Kompaktais Opel Crossland krosovers tagad nopērkams par 22 900 eiro, pateicoties atlaidēm, kas var sasniegt arī 22% un arī Mokka var atrast par cenu, kas 10-20 procentus izdevīgāka nekā iepriekš.

Ford lielāko atlaidi sola modelim Focus (līdz 27%), taču jāņem vērā, ka bāzes versijas vietā tagad cenu ziņā izdevīgākais ir variants ar 100 Zs motoru Titanium komplektācijā par 31 100 eiro. Pateicoties šā brīža atlaidei pircējs var ietaupīt līdz 8400 eiro un pie šāda Focus tikt maksājot vien 22 700 eiro.

Citroen šā brīža atlaides atkarīgas no izvēlētā modeļa un dīlera, svārstoties no nepilniem 21 (C3) līdz gandrīz 25 % (C4).

Eksperti skaidro, ka pēdējo trīs gadu problēmas, kas saistījās ar korona vīrusu, piegāžu ķēžu sarāvumiem un materiālu trūkumu autoražotāji ir pārvarējuši un tiecas uz jauniem ražošanas rekordiem, tomēr lielais pieprasījumu skaits, kas bija sakrājies krīzes laikā ir tikpat kā apgūts un gada otrajā pusē pastāv riski noieta lejupslīdei, it īpaši komerciālajā sektorā.

Tieši tādēļ dīleri neskopojas ar atlaidēm, kas pēc ekspertu vērtējuma agri vai vēlu sasniegs arī elektriskā transporta sektoru, vēl jo vairāk tādēļ, ka elektromobiļus nevar atstāt nekustīgus laukumā un mēnešiem ilgi atstāt akumulatorus bez aprūpes.

Tā ir laba ziņa pircējam, taču jāpatur prātā viena lieta: pēdējos gados ražotājiem un dīleriem ērtajā situācijā piedāvājuma un pieprasījuma ziņā gandrīz visu jauno automašīnu cenas ir pieaugušas, tādēļ pat trekna divciparu atlaide var tikai kompensēt cenas starpību starp veco un jauno transportlīdzekļa cenu. Pirms pirkšanas vajadzētu pārbaudīt, cik tieši noskatītais automobilis maksāja pirms diviem vai trim gadiem un vai kopš tā laika nav ticis uzlabots feislifta gaitā. Pēdējais apstāklis var attaisnot pielikto cenu, jo līdz ar to pircējs iegūst modernāku auto ar labāku aprīkojumu.  

 
Visi komentāri
 
Chalenger 21.jūlijs 2023 6:13
2 2 Atbildēt

Jā jā bet kā var pārbaudīt divus gadus vecu cenu?

GTD2 21.jūlijs 2023 7:35
4 6 Atbildēt

Atlaides ir tikai mārketinga triks, kam nav nekā kopējs ar auto vērtību, te var redzēt cik dīlleri-perekupi  cerot uz mega peļņu ir pirms tam pārcemojuši šos auto. Normāls tirgotājs varētu iedot max 5 proc atlaidi, bet ja atdod ar 25 proc atlaidi tad adod to auto ar zaudējumiem bez nekādas peļņas.

GB12 21.jūlijs 2023 13:15
3 1 Atbildēt

Ne vienmēr. Ja importētājs iedod labu atlaidi uz konkrēto auto, tad labu var iedot arī dīleris. Dažreiz tā mēdz būt, īpaši īsi pirms jaunās paaudzes modeļa iznākšanas. Es gan neesmu dzirdējis par 25%, bet 15-20 ir diezgan pat reāli.

Vēl 21.jūlijs 2023 7:42
0 0 Atbildēt

der paskatīties un salīdzināt ilgtermiņa nomas cenas LV un DE.

Vācijā 200 līdz 300 € mēnesī ir norma pie neliela nobraukuma,  pie mums par to var tikai sapņot

Davidich 21.jūlijs 2023 15:33
0 1 Atbildēt

Kā man teica viens galdnieks, tad var pārdod 10 durvis par 100 EUR un vienas par 1000. Peļņa tā pati, darbs 10x mazāks.

Ka 21.jūlijs 2023 7:53
1 0 Atbildēt

cilvēkiem 2-3 gados ir sagrozītas smadzenes  !

Brīnās par 25% atlaidēm.  Vēl pirms pāris gadiem tā bija norma sezonas beigās, tagad visiem normāli šķiet PLus 25% katru gadu.

ekonomikas sildiishana 21.jūlijs 2023 8:30
3 0 Atbildēt

Gaidam 50% atlaidi!

EXPERT 21.jūlijs 2023 9:30
0 2 Atbildēt

Ka saprast - DIVCIPARU ATLAIDE , jaruna iet par 4 ?

BMW 21.jūlijs 2023 10:30
0 1 Atbildēt

Uzpūta cenas, lai piekarinātu atlaides!

seller 21.jūlijs 2023 11:59
4 1 Atbildēt

Nu nav jau brīnums, jo jauniem braucamajiem cenas ievērojami pieauga pēdējā laikā, un visdrīzāk par tādām iepriekš lētos neEV tagad nepērk, piemēram LV lētākā Škoda  Octavia TDI pirmas kāda 1,5 g bija ap 22 tk, tagad ap 30tk. Tā ka ar visu atlaidi, būs tupat vien atpakaļ +/-  pie iepriekšējās cenas, kas protams ir labāk nekā pirkt par dārgo. Redzēsim vai LV izplatītāji arī kaut ko piedāvās, vai turpinās stabulēt par "pasaules cenu" palielinājumu un turēs esošās paaugstinātās cenas

650 21.jūlijs 2023 13:18
1 1 Atbildēt

Kur diez palika tie (simti/tūkstošu) tamlīdzīgo jaunizgatavoto hlamu, kuri vēl pirms dažiem gadiem jau pirms kovida puva zem klajas debess dažādās ostu teritorijās un puspamestos lidlaukos? Un kā šis te "uzglabāšanās" process ietekmēja tā dēvēto apkakārtējo Vidi? 

Priekš kam tie hlami vispār būtur jāražo,kamēr vēl iepriekš saražotie nav izpirkti un esošie/vecie nav utilizēti?

RG 25.jūlijs 2023 9:00
0 0 Atbildēt

Un kādēļ tu ražo sīkos pirms tavi vecāki nav utilizēti.

felix65 22.jūlijs 2023 8:07
1 0 Atbildēt

Aizrijās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sankcijas un rietumu auto – krievi kaut kā tos pērk, bet dominē Ķīnas autobūve 17

Pret Krieviju ieviestas sankcijas, taču Eiropā, ASV un Korejā ražoto automobiļu noiets ne tikai nav apstājies, bet tieši otrādi - uzrāda pieaugumu. Par to raksta izdevums Motor, kas atsaucas uz JatoDynamics speciālista apkopoto statistiku. Lasīt vairāk

 

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 16

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Dārgi, bet vajag - Tērvetē atklāta pirmā biometāna rūpnīca Latvijā (+ VIDEO) 15

Tērvetē šodien atklāta pirmā Latvijā bioloģiskās sašķidrinātās dabasgāzes rūpnīca. Tas ir nozīmīgs solis Latvijas enerģētiskās neatkarības virzienā, jo ļaus lauksaimniecības blakusproduktus un biomasu pārvērst par tīru un klimatneitrālu enerģijas resursu. Lasīt vairāk

 

Cik svarīga ir auto pārbaude pirms tehniskās apskates? (+ VIDEO) 10

Pat pilnīgi jauna auto mūžā reiz pienāk kārta doties uz obligāto tehnisko apskati. Tiem, kas tur nekad dzīvē nav bijuši, pastāstīsim,kas tur īsti notiek. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti