Honda e pēcteča nebūs - iAuto

Honda e pēcteča nebūs 17

 

Honda e Foto: iAuto.lv

iAuto | 31.jūlijs 2023 14:07

Mazais retro izskata elektroautomobilis klientiem īsti pie sirds neiet, tādēļ pēctecis tam netiek plānots.

Honda e, kas 2021.gadā ieguva Latvijas Gada auto “Dizaina balvu”, nākošo paaudzi nepiedzīvos, ziņo Auto-Motor-Und-Sport. Automašīna, kas Honda modeļu piedāvājumā tika uzņemta 2020.gadā, daudziem varbūt arī šķita simpātiska ar savu piemīlīgo retro stila veidolu, taču klienti nebija gatavi maksāt vismaz 40 000 eiro par tikai 3,89 m garo elektroautomobili ar tikai 210 km solīto sniedzamību. To pierāda arī noieta statistika, kas liecina, ka Eiropas lielākajā automobiļu tirgū Vācijā kopš modeļa ieviešanas pārdoti vien 3142 eksemplāri, bet šogad – vien 82.

Tas nav palicis nepamanīts arī no Honda tirgus izpētes un attīstības centra ekspertu puses, tādēļ ražotāja lēmums ir skarbs – vairs nekādu elektroautomobiļu mazauto segmentā.

Tā vietā Honda pievērsīsies elektrisko krosoveru ražošanai, sākot ar kompaktklases modeli e:Ny1, kas jau pieejams pasūtīšanai. 

Tas gan nenozīmē, ka mazauto Honda e uzreiz pazudīs no tirgus – ražotāja piedāvājumā tas ir joprojām, līdz ar to Eiropas pircējam šobrīd pieejami divi pilnībā elektriski Honda transportlīdzekļi.

Honda e:Ny1 tehniskie raksturlielumi ir krietni nopietnāki – piedziņai 150 kW motors, kas 100 km/h ļauj sasniegt 7,6 sekundēs, un 68,8 kWh baterija līdz pat 400 km sniedzamībai.  

 

 

Honda e:Ny1

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
0pis 31.jūlijs 2023 14:32
4 1 Atbildēt

Mazais retro bija smuks auto, īsts smukulis uz tagadējo kropļu fona. Tas kas ir vienā ar abreviēto nosaukumu, ir tipisks kroplīgs krosovers ar atmiņā nepaliekošu izskatu....

nomiks 31.jūlijs 2023 19:34
4 1 Atbildēt

Pirms 2020. gadauato testu ietvaros stundu sanāca patestēt. Jau toreiz rakstīju, ka mans favorīts no sajūtu gūšanas viedokļa. Bet cena 40 keur un range zem 200 km galīgi neiet kopā. Pie lielāka range es 100% būtu šo izskatījis kā potenciālo EV un salīdzinātu ar savu Mokka e, kuru iegādājos.

Žēl, ka Honda nevis analizē iemeslu nepopularitātei, bet uzreiz nocērt saknē. Nu neko darīt

 EV segmentā jau tagad ir pietiekama konkurence, kas kļūst arvien lielāka.

Kk 1.augusts 2023 8:08
2 1 Atbildēt

Tas jau bija zināms sākumā, kad tāds būs viens vienīgs...jo tādu dizaina auto ir pārāk ekskluzīvs, lai agonijā ražotu entās paaudzes kā to ierasts dara vācieši....bet, lai tā ražotu, tad dizainam ir jābūt stipri viduvējam, lai katra nākamā paaudze daudz neatšķiras un ir viduvēja.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sankcijas un rietumu auto – krievi kaut kā tos pērk, bet dominē Ķīnas autobūve 17

Pret Krieviju ieviestas sankcijas, taču Eiropā, ASV un Korejā ražoto automobiļu noiets ne tikai nav apstājies, bet tieši otrādi - uzrāda pieaugumu. Par to raksta izdevums Motor, kas atsaucas uz JatoDynamics speciālista apkopoto statistiku. Lasīt vairāk

 

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 16

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Dārgi, bet vajag - Tērvetē atklāta pirmā biometāna rūpnīca Latvijā (+ VIDEO) 15

Tērvetē šodien atklāta pirmā Latvijā bioloģiskās sašķidrinātās dabasgāzes rūpnīca. Tas ir nozīmīgs solis Latvijas enerģētiskās neatkarības virzienā, jo ļaus lauksaimniecības blakusproduktus un biomasu pārvērst par tīru un klimatneitrālu enerģijas resursu. Lasīt vairāk

 

Cik svarīga ir auto pārbaude pirms tehniskās apskates? (+ VIDEO) 10

Pat pilnīgi jauna auto mūžā reiz pienāk kārta doties uz obligāto tehnisko apskati. Tiem, kas tur nekad dzīvē nav bijuši, pastāstīsim,kas tur īsti notiek. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti