Francijas autoražotājs Renault uzsāks mazauto Clio pārdošanu Eiropas tirgū. Vācijā par bāzes versiju prasīs vismaz 18 350 eiro.
Par šo cenu pircējs iegūs 67 Zs jaudīgu benzīna variantu, kas jau būs komplektēts ar 7 collu ciparu mērinstrumentu bloku, tāda paša izmēra Easy Link informācijas un izklaides sistēmu un bezvadu viedtālruņa integrāciju. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš šim motoram – 5,2 litri uz 100 km.
Pavisam būs pieejamas trīs aprīkojuma komplektācijas, bet motoru izvēlē bez 67 Zs benzīna versijas arī 90 zirgspēku turbo variants, sašķidrinātās gāzes modifikācija TCe 100 LPG un top modelis Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 145 ar 143 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu par 26 700 eiro un vidējo degvielas patēriņu 4,3 litri uz 100 km.
Pieteikšanās jaunā Renault Clio iegādei jau ir atklāta.
''Par šo cenu pircējs iegūs 67 Zs jaudīgu benzīna variantu, kas jau būs komplektēts ar 7 collu ciparu mērinstrumentu bloku, tāda paša izmēra Easy Link informācijas un izklaides sistēmu un bezvadu viedtālruņa integrāciju.''
Tagad izskatās, ka kāda ātrumkārba vispār nav saistoši, galvenais cik liels displejs radio. cik collas par tik tūkstošiem dārgāks. Varbūtās to mazo braucošo kastīti var iegādāties bez multi radio? neredzu tādam mazam pljerdakam jēgu no kaut kādas multimēdijas, ja viss parējais bez jebkādām ērtībām un konforta
nesaki vis - jaunākai paaudzei tas ekrāns ir ļoti svarīgs, vēl vajadzētu selfiju kameru, bet tu vari pievērst uzmanību degv.patēriņam un cenai, kas vēl nepārsniedz 20tk.
Stāsts ir par to, ka šis it ,kā skaitās auto portāls, bet raksts uzrakstīts ,kā prieķš mājsaimniecēm
Mājsaimnieces ar tādiem mēsliem nebrauc. Drīzāk kautkādu kantoru izplatītājiem, kam liels ekrāns vajadzīgs navigācijai un batoniņu uzskaitei veikalos.
Nav jau teikts, ka ražotāja PR rakstīšanai nedrīkst piesaistīt mājsaimnieces.
tas ir nopietni ?! Auto industrija degradē?
Vai arī tiek īstenots projekts maksimāli attālināt dažādus auto lietotāju slāņus? Vieniem EV ar 300zs, otram ZAZi ar 60zs ?
Sausais atlikums - tiem, kam jābrauc arī gabals ārā no pilsētas (vai uz pilsētu), atliek vai nu dārgais gals vai pārdot lauku īpašumu un tīties... kaut kur. Jo auto viņu vajadzībām būs neaizsniedzams. Tāpat kā adekvāts sabiedriskais transports tur ārpus pilsētas.
Pārēķini zs/kg, liela starpība nebūs.