Jaunā 5.sērijas (G60) paaudze Eiropā debitēja maijā, bet tagad BMW parādījis pagarināto modeli, kas tiks ražots Ķīnā un paredzēts šīs valsts tirgum.
No globālās versijas Ķīnas variants atšķiras ar garāku riteņu bāzi (+13 cm iepriekšējās paaudzes modelim) un izgaismotu ciparu „5” uz virsbūves aizmugures balsta atšķirīgas krāsas laukumā. Šī detaļa ir visiem ķīniešu "pieciniekiem", un no tās var saprast, kādu spēkstaciju automašīna izmanto: elektriskajam i5 cipars mirgo zilā krāsā, iekšdedzes motoru versijām tas ir balts.
Ķīnas versijas četrdurvju komplektācija ietver izliekto BMW Curved Display multivides displeju, četru zonu klimata kontroli, divu toņu interjera dizaina shēmu un no 7. sērijas aizgūto 31,3 collu panorāmas displeju BMW Theater Screen aizmugures pasažieriem.
Pagarinātais sedans tiks ražots BMW Brilliance Automotive rūpnīcā Šenjanā, piedāvājumā ietverot iekšdedzes motoru modeli un elektrisko i5.
Iepriekšējās paaudzes modelis Ķīnā bija labi pieprasīts, no 2022. līdz 2022.gadam vācu autobūves uzņēmumam pārdodot 530 000 eksemplāru.
Ar vissu pagarinājumu, vizuāli vismaz izskatās ,ka vienalga aizmugurējiem mazāk vietas kā superbā
Škodai viss ir strādnieciski plāns, gan apšuvums, gan sēdekļi. Tādēļ arī vairāk vietas, lai strādnieku robā varētu braukt.
Blins vot šito sviestu atlikt!
Tas ir tā pat kā ar octavia, esi sēdējis aizmugurē tajos sūda auto? Tas krēsls ir maksimālu zemu, dirsa bļa jāiezpiež kaut kur tur iekšā, rezultātā rodas tā mega brīvā vieta kājām, tik pasēdi tur tajā krēslā nedauz tālāku gabalu, tur cilvēks sēž bļa teju 45 grādu leņķī, tas kārtējais vag grupas sūds uz kociņa tā pat, kā viņu mega ekoloģiskie tdi…