Nirburgringas trasē Vācijā šonedēļ noticis traģisks nelaimes gadījums, kurā gāja bojā divi riepu ražotāja Goodyear darbinieki.
Nirburgringas trase tiek izmantota ne tikai ātruma rekordu uzstādīšanai un amatieru izbraucieniem, bet arī citiem nolūkiem, tostarp komponenšu, detaļu un riepu testēšanai. Trase skaitās droša, nodrošinājums un palīdzības sniegšana ir augstā līmenī, taču laiku pa laikam atgadās arī nepatīkami notikumi.
Viens no tādiem noticis šonedēļ, Goodyear riepu testu izmēģinājumos, dzīvību zaudējot diviem vīriešiem.
Policijas ziņojumā teikts, ka abi Luksemburgas pilsoņi devušies trasē ar Porsche 911 Carrera S un avāriju piedzīvojuši taisnā trases posmā, kur tiek sasniegts lielākais ātrums. Aculiecinieki apgalvo, ka Porsche vairākas reizes uzmetis kūleni, bet vadītājs un pasažieris esot izmesti no kabīnes.
Trasē devās vairāki glābēju automobiļi, tika iesaistīti divi helikopteri, taču 39 un 44 gadus veco vīriešu dzīvību neizdevās glābt.
Policija apstiprinājusi abu nāvi un paziņojusi, ka uzsākta izmeklēšana, kas noskaidros vai avārijas izraisīšanā nav vainojama kāda trešā persona. Trase tika slēgta uz divām dienām.
2022.gada Nirburgringas trasē reģistrētas 77 avārijas, viens cilvēks gājis bojā.
galvenais, ka nevajag piesprādzēties
Tur visi piesprādzējyšies un ar ķiverēm, versija bija par to uzrāvās uz kaut kādām cita auto atlūzām, strauji zaudēja spiedienu vienā vai vairākās riepās, un nepaspēja pat sākt bremzēt pirms yzmeta kūleni pie ārtruma virs 200km/h. (je ne pat tuvu 300)
Problēma tā ka šis auto nav "trasei specifiska versija un tajā noteikti nebija daudzpunktu drošības jostas, kas varētu sēdošos noturēt krēslos .... un arī krēsli it tipa "parastie" nevis sporta "kausveida" ...
t.i.sorry iespējams ka kļūdos par ķiverēm, jo nezinu vai riepu testa procedūra ietver šādu prasību pēc drošības fīčām, jo tas atšķiras no tā kāda "sesija" tā bija, atvērtā, slēgtā testu vai kas cits ...
Imho 3 punktu jostas porsche sēdeklī jānotur vienalga pie kāda ātruma, izlidot no salona var tikai pa daļām.
Vienīgi traumas no 3punktu būs smagākas
Ja sāniska kūleņošana pie 200+ - maz ticams ka noturēs ...
Pirotehniskie jostu spriegotāji un 120 gaisa spilveni - vajadzētu labi iespiest ķeblī, it sevišķi abi divi izmesti...
Pie tam ko dara līdzbraucējs, leģenda nav jālasa
Pirotehnika nostrādā tikai uz pirmo triecienu. Nākamos tu uzņem pats. Un tie var būt daudz smagāki.
Ja vien paspēja nostrādāt pirms uzlidoja gaisā, jo tur nav bijusi pat raksturīgā bremzēšana, bet cik saprotu praktiski kūlenis lidojumā, bet nu tad jau varbūt kaut kad būs vairāk info, kas un kā ...
99% ka noturēs pie visiem 300km/h.
Tur būs kāda cita vaina.