Elektriskais Volkswagen ID.7 apsteidzis visus konkurentus un ieguvis Vācijas Gada auto galveno titulu.
German Car of The Year žūrija, kuras sastāvā darbojās 29 vācu motoru tematikas žurnālisti, kā arī 10 pieaicinātie ārvalstu spalvas brāļi, par uzvarētāju konkursā izvēlējuši Volkswagen ID saimes flagmani un nesen pirmizrādi piedzīvojušo ID.7.
Fināla pieciniekā ID.7 iekļuva kā labākais Premium segmentā un cenu kategorijā līdz 70 000 eiro, uzvarot pārējos konkurentus, ko pārstāvēja MG4 (labākais kompaktklasē un cenu kategorijā līdz 35 000 EUR), KIA EV9 (luksuss klase, virs 70 000 eiro), Hyundai Ioniq 6 (New Energy/ alternatīvā piedziņa) un Porsche 911 T (Performance kategorija).
Ar Volkswagen ID 7 uzvaru Vācijas Gada auto konkursā jau sesto gadu pēc kārtas svin kāds no elektriskās piedziņas transportlīdzekļiem. Jaguar I-Pace uzvarēja 2019. gadā, Porsche Taycan 2020. gadā, Honda e tika izvēlēts GCOTY 2021 un Hyundai Ioniq 5 tika pie uzvaras 2022. gadā. Pagājušajā gadā ID Buzz kļuva par pirmo Volkswagen, kas izcīnīja uzvaru kopvērtējumā un ieguva 2023. gada titulu.
Gudrie vīri, jūs man pastāstiet kāpēc lielākā daļa elektroauto izskatās pēc Wartburg jaunāka modeļa? Visi VW nu točna.
VW un MB jau diezgan sen reprezentē brutālo dizainu: paņem visādus smukus elementus un samontējam virsū. Pofig vai savietojas. Citiem vārdiem - dizaineri nespēj pretoties marketinga dep. , kas teica: lampiņu virtenei starp lampām jābūt. Ovālai / iejūtīgai formai, dinamiskām lampām, utt. Rezultāts kā PSRS - visur safenderētas dizaina idejas, kas neskan ittin nekā. Pēdējais jaunpienācējs - BMW 7er