Apkopotā statistika liecina, ka pēc oktobra rezultātiem pasaules lielākajā jauno automobiļu noieta tirgū līderpozīciju ieņem Ķīnas BYD, kam seko Volkswagen un Toyota.
Saskaņā ar Ķīnas Pasažieru automobiļu asociācijas (CPCA) datiem, oktobrī pārdoti 2,033 miljoni jaunu transportlīdzekļu, kas ir par 0,7 procentiem vairāk nekā mēnesi iepriekš.
Vislabāk oktobrī veicies pašmāju koncernam BYD, kas realizējis 246 389 transportlīdzekļus, nodrošinot 12,12% tirgus daļu. Otro vietu ieņem Volkswagen ar 198 210 automašīnām un 9,75% tirgus daļu, bet Toyota nodrošināja trešo pozīciju, pārdodot 151 003 automašīnas, kas atbilst 7,43% tirgus daļai.
Nekur tālu nav arī Honda – 130 221 pārdoti auto un ceturtā vieta ar 6,41% tirgus daļu, bet pirmo piecinieku noslēdz vēl viens Ķīnas koncerns – Geely, reģistrējot 92 770 automašīnu ar 4,56% tirgus daļu.
Ja apskata atsevišķu zīmolu veikumu, tad arī šeit pirmajā vietā BYD. Otro un trešo ieņem vēl divi Ķīnas zīmoli: Wuling un Aion, bet ceturto un piekto vietu: Tesla un Volkswagen.
Vislielāko Ķīnas pircēju ievērību oktobrī guvuši BYD Qin Plus, BYD Seagull un BYD Song Plus, ceturto un piekto vietu atstājot Volkswagen Lavida un Nissan Sylphy.
Lietotājs “uupis” (cilvēks kurš vēlas, lai gājēji un velosipēdisti ietu bojā) ir tāda domāšana.
Kad viss iAuto bļāva, ka gājējam pirms došanās pāri gājēju pārejai ir jāpārliecinās par to, vai auto uzsācis bremzēšnu un pamanījis gājēju lietotājs “uupis” braši apgalvoja, ka to nevajag darīt, ir jāduj pāri un pofig, kas notiks, tas notiks.
Viss iAuto protestēja, ka pie auto stūres var būt arī tāds veselības problēmu nomākts cilvēks (kā lietotājs “uupis”), kuram paliek slikti un viņš netīšām nenoreaģē un uzbrauc gājējam. Viss iAuto apgalvoja, ka autovadītājiemiem ir jāskatās laicīgi, kas notiek uz gājēju pārejas. Neviens speciāli neaicina notriekt gājēju uz gājēju pārejas, vai gājēju un velosipēdisti tumsā uz ielas bez atstarojošajiem elementiem un/vai apgaismes ierīcēm. Lietotājs “uupis” savukārt saka, ka velosipēdistiem un gājējiem nav nekādu pienākumu nekur, viss esot autobraucēju atbildība un mudināja ātrāk skriet uz gājēju pārejām nemaz neskatoties, kas notiek apkārt (jo gājēju pāreja ir gājēju pāreja) un vēlams neizmantot nekādus atstarojošos elementus un/vai apgaismes ierīces dienas tumšajā laikā ne gājējiem, ne velosipēdistiem, jo CSN taču nav nekas minēts par to.
Respektīvi mēs šeit nonākam pie slēdziena, ka lietotājs “uupis” vēlas nodarīt kaitējumu gājējiem un velosipēdistiem!
Kad viss iAuto portāls saka, ka vadītājiem riteņbraucējiem un gājējiem jābūt uzmanīgiem, lietotājs “uupis” apgalvo, ka nē, jābūt uzmanīgiem tikai auto vadītājiem, un ja kāds nomirs pie auto stūres, tad vismaz uz gājēja, kapa varēs uzrakstīt “es nebiju vainīgs”…
Šeit, portālā, lielākajai daļai nepatīk arī menti.
Sevišķi, kad viņi uzlika kādam nevainīgam, kurš brauca uz 110 pa apdzīvotu vietu, sodu.
Un kuri tad tie ir?
Uzraksti lietotājvārdus.