Līdz ar modernizāciju, ko piedzīvoja kompaktais Yaris, pie uzlabojumiem ticis arī tā sportiskais satelīts GR Yaris.
Lielākais ieguvums – 19 zirgspēki un 30 ņūtonmetri, kas tiek pievienoti jau tā tirgū spēcīgākajam trīscilindru dzinējam, kas tagad varēs lepoties ar 280 Zs un 390 Nm. Ražotājs sola, ka astoņu pakāpju automātiskā kārba, kas kā alternatīva pieejama manuālajai transmisijai, pakāpes tagad maina vēl ašāk, ir uzlabota piekare un aerodinamikas komplekts, kas četrus metrus garajam pilnpiedziņas automobilim vēl labāk ļaus turēties uz ceļa.
Vadītāja rīcībā no jauna iekārtots kokpits ar nedaudz zemāk novietotu sēdekli, par 15 grādiem vadītāja virzienā pagrieztu priekšējo paneli un 12,3 collu ciparu mērinstrumentiem, kam Normal un Sport (ar sacīkšu specifiku) iestatījumi.
Vizuālo pārmaiņu skaitā jauna apakšējā reste, sānu gaisa pievadi ar lielāku atveri, papildu bremžu lukturis, kas tagad novietots tā, lai ar aizmugures lukturiem atrastos vienā līnijā.
Papildu jau tradicionālajām GR (Gazoo Racing) virsbūves krāsām Emotional Red, Precious Black un Super White/Platinum White Pearlescent tagad pieejams arī jaunais Previous Metal.
Par cenām un tirgus startu ražotājs sola informēt vēlāk.
Priekš kam šhitai kondzervu buņ'džai tādu motoru? Kurš ar to brauks? Vai kārtējie pārkplatzu un/vai rotācijass apļu driftēri?
Priekš tam lai var ātri un veikli šitā izdarīt:
www.youtube.com/watch?v=vFYHovJEUBg