Visi komentāri - Volkswagen Golf ar pēdējiem uzlabojumiem pirms elektriskās nākotnes (+ FOTO)

Volkswagen Golf ar pēdējiem uzlabojumiem pirms elektriskās nākotnes (+ FOTO) 12

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 24.janvāris 2024 12:12

Volkswagen Golf, kas savas dzīves kopējā cikla laikā pārdots 37 miljonu eksemplāru skaitā, saņēmis pēdējos uzlabojumus pirms pāriešanas uz pilnībā elektrisku piedziņu kaut kad tuvākajā nākotnē.

Modernizācijas gaitā Golf 8 ticis pie nelieliem vizuāliem uzlabojumiem, kuru skaitā izgaismots Volkswagen logotips, lukturus vienojoša diožu līnija, nedaudz pamainīts pašu lukturu izskats, aizmugures optika ar 3D grafiku trīs dažādos variantos pēc izvēles. Pēc izvēles arī jaunie IQ Light priekšējie lukturi, kas izgaismo ceļu 500 m attālumā, jauna dizaina riteņu diski 16-19 collu izmērā, multivides iekārta ar Chat GPT un 10,4 vai 12,9 collu atkarībā no izvēlētā varianta.  

Daudz kritizēto skārienvirsmu vietā uz stūres tagad pogas, bet klimatkontroles slīdņi zem multimediju iekārtas izgaismoti. Multivides ekrāns „neuzkaras”, strādā ātrāk, funkcijas izkārtotas loģiskāk, iespējas paplašina integrētā balss vadība ar jau pieminēto Chat GPT. Projekcijas displejs tāpat kā iepriekš – par piemaksu.

Motoru izvēle sākas ar 115 Zs 1,5 litru četrcilindru agregātu (iepriekš vienlitra 3-cilindru) , kas savienots ar manuālo sešpakāpju pārnesumkārbu. Virs šī ir variants ar 150 Zs arī ar 6MK. Divlitru 204 Zs benzīnnieks apvienots ar 7DSG un 4Motion pilnpiedziņu, 265 Zs GTI modelis apvieno priekšpieziņu un 7DSG.

Ir divi divlitru dīzeļi ar priekšpiedziņu, vienā gadījumā 115 Zs ar 6MK, otrā – 150 Zs ar 7DSG. Pilnpiedziņas apvienojumā ar dīzeļdzinējiem vairs nebūs.

Vieglais hibrīds ar 48 voltu tehnoloģiju apvieno versiju 1,5 eTSI ar 7 pakāpju DSG un automātisko cilindru vadību (ACTplus), 115 ZS vai 150 Zs jaudas versijās. Elektrifikācija tiek darbināta ar litija jonu akumulatoru un ar siksnu darbināmu startera ģeneratoru, tā nodrošinot papildu 20 ZS jaudu un 25 Nm griezes momentu, kā arī samazinot patēriņu par 0,5 litriem/100 km saskaņā ar WLTP.

Piedāvājumā arī divi plug-in hibrīdi. Tā dēvētā eHybrid piedziņa apvieno 150 ZS un 250 Nm 1,5 TSI evo2 benzīna dzinēju ar mainīgu turbīnu ģeometriju (VTG), ko atbalsta 115 ZS elektromotors, kas integrēts 6 pakāpju DSG. Sistēmas kopējā jauda ir 204 ZS, griezes moments ir 350 Nm.

Golf GTE apvieno 1,5 TSI benzīna dzinēju ar 115 ZS elektromotoru, kā rezultātā kopējā jauda ir 272 ZS un kopējais griezes moments 400 Nm. Pateicoties jaunajai 19,7 kWh baterijai (iepriekš 10,6 kWh) ar elektrību iespējams nobraukt līdz 100 km.

Jaudīgākais no Golf – ekskluzīvais GTI Clubsport ar 300 Zs un priekšējo riteņu piedziņu un pilnpiedziņas Golf R ar jaudu virs 300 Zs

  

 
Visi komentāri
 
Motorolers 24.janvāris 2024 12:24
9 0 Atbildēt

Kas tur var būt - 300Zs un priekšpiedziņa? Spolējamais aparāts?

0pis 24.janvāris 2024 12:38
0 1 Atbildēt

300zs iespējamie. Tas kā štoks var saceļoties pagarināties, bet 99% laika tas pavada sarāvies par 2/3 īsāks.

msh 24.janvāris 2024 12:41
3 3 Atbildēt

Nē, mašīna ar mazliet piezemētu uzrāvienu pirmajos pāris robos. Ja esi palaidis garām, tad šāda konfigurācija fofāgenam nav nekas jauns - savulaik pēdējajam širokam bija tikpat jaudīgs motors kā mk6 R, tie paši 300 zirgi, bet divritenis, un Seat pilnīgi normālā kārtā tirgoja mašīnas ar 276 vai cik tur zirgiem un divriteni. Nekas jau tur TĀDS nav, nav jau tā mašīna arī sevišķi viegla.

difs 24.janvāris 2024 14:55
4 1 Atbildēt

MSH tu ar šiem autiņiem esi braucis?

Piemēram priekšpiedziņas audi A5 190zs DSG versija spolē knapi pieskaroties gāzes pedālim, nu cik tur spolē "pretspole" vnk rausta auto. Tas pats stāsts ar Q2 150zs DSG versiju. Uz sausa ir ok, ja līst lietus, neceri, ka varēsi kaut normāli pabraukt/paātrināties. Šis protams gadījumos kur tas nepieciešams, protams tā lielākoties ir RĪga un tās apkaime, visur citur Latvijā būs maz vietas kur nepieciešams iekļauties satiksmē, jo auto plūsmas praktiski nav.

khe 25.janvāris 2024 10:26
0 0 Atbildēt

GTI ir bloķis un gudrāka vadība.

Esmu braucis vasarā. GTI ar 300zs uz sausa asfalta nemaz tā nespolē - atšķirībā no tā paša a5 177zs (Multitronika), kas to dara krietni vairāk. Tā kā inžinieri ir par to domājuši.

Slapjš un slidens laiks - tur laikam tikai 4x4 var palīdzēt...

Protams, lielākais ieguvums tādai jaudai ir ātrumos virs 100kmh...

feciic 24.janvāris 2024 19:40
1 1 Atbildēt

Nav jau pirmais auto kam šāda jauda komplektā ar priekšpiedziņu no rūpnīcas. Pieliks gudri vadāmu diferenciāli, saregulēs piekari un būs labi.

Golf-istiem 24.janvāris 2024 15:07
0 1 Atbildēt

Mans tagadējais zobsiksnas komplekts (LV mainīts 1x) kalpo jau 112 000 km. Kurš zina,  jāmaina tuvākā laikā vai vārētu vēl braukt? Ja pareizi atceros pēc grāmatas - varēja braukt 160 vai pat 210 tk. Motors 1,6 TDI 105 Zs, 2012.gads

golf jusers 24.janvāris 2024 20:32
1 0 Atbildēt

Orgjinaalais komplekts kalpo 210 kkm, neorgjinaalais 120 kkm. Kaut gan pats nobraucu ar svilpojoshu ruliiti piecus gadus, liidz tomeer samainiiju visu komplektu, izraadaas, ka uudens pumpis arii teceeja. Vareeja jau it kaa nemainiit!

Jo 24.janvāris 2024 20:37
1 0 Atbildēt

Ja tika mainīts arī dzeses sūknis, tad vari vēl braukt! Labāk jau gan palūkot kāda izskatās šobrīd tā zobsiksna un vai pareizs tās novietojums uz zobrata.

Uzmanība jāpievērš drīzāk agregātsiksnām, tās mēdz būt plaisās.

Onsis 25.janvāris 2024 10:58
0 0 Atbildēt

tam golfam nomainīt zobsiksnu sanāk dārgāk kā tads vispār maksā, un tas vēl ar tukšu bāku.

Jumu 24.janvāris 2024 17:48
2 4 Atbildēt

Volksvāgens veic pēdējos uzlabojumus, lai ražotni pārceltu uz Ķīnu vai ASV pēc Mersedesa piemēra. 👹 Paliec sveika grobanā Eiropa.

Onsis 24.janvāris 2024 18:03
4 2 Atbildēt

šrots ar iebūvētu krāsu televizoru

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 11

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Analītiķi prognozē naftas cenu kritumu rudenī

Dažādi analītiķi uzskata, ka septembris nesīs vairākus faktorus, kas pazeminās jēlnaftas cenu pasaules tirgū. Lai gan augusta izskaņā naftas cena pieauga salīdzinājumā ar mēneša vidu un tika tirgota par 68 ASV dolāriem par barelu, nākotnē sagaidāms īstermiņa cenu kritums. Lasīt vairāk

 

Latvijas radītā taktiskā platforma Mosphera izpelnījusies pasaules mediju uzmanību 2

Starptautiski atzītā biznesa ziņu platforma Business Insider publicējusi rakstu par Latvijas inovāciju – taktisko mobilitātes platformu Mosphera, ko Ukrainas bruņotie spēki izmanto frontes apstākļos. Lasīt vairāk

 

Mazie – izlūkam, lielie – uzbrukumam. Kādi ir Krievijas izmantotie "Shahed" un "Gerber" tipa droni? (+ video)

Uzbrūkot Ukrainai, Krievija visbiežāk izmanto divu tipu dronus. Nāvējošos “Geran” jeb “Shahed” tipa dronus, kā arī aptuveni divas reizes mazākos “Gerber”. Kādi ir šie droni, kā tie vadāmi un kādu postu var nodarīt? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti