Visi komentāri - Tesla Model Y – veiksmīgākais 2023.gadā visā pasaulē

Tesla Model Y – veiksmīgākais 2023.gadā visā pasaulē 16

 

Foto: Ekrānbilde no facebook.com/carnewschina/

iAuto | 26.janvāris 2024 11:56

Noskaidrots, kas bijis globālā tirgus visvairāk pirktais transportlīdzeklis 2023. gadā.

Saskaitot visus (vai gandrīz visus) datus no pasaules galvenajiem autobūves tirgiem noskaidrots, ka Tesla Model Y ir apsteidzis visus citus autobūves ražojumus un kļuvis par pasaulē visvairāk pirkto transportlīdzekli 2023. gadā.

JATO Dynamics un Car Industry Analysis apkopotie provizoriskie dati liecina, ka Tesla Model Y pārdots 1,23 miljonus eksemplāru skaitā, kas ir pieaugums par 64 procentiem salīdzinājumā ar 2022. gadu. Lai gan tas ir mazāk nekā 2022. gadā, kad salīdzinājumā ar 2021. gadu tika reģistrēts pluss 91% apmērā, apjomu ziņā pērnā gada rezultāts ir lielisks.

Modelis Y ir ļoti labi darbojies gan Eiropā, gan Ķīnā – divos lielākajos elektrisko automobiļu tirgos pasaulē. Ķīnā piegādāti vairāk nekā 456 000 Model Y, kas nozīmē pieaugumu par 45 procentiem, bet Eiropā Tesla krosovers apsteidzis tādus bestsellerus kā Dacia Sandero, Peugeot 208 un Volkswagen T-Roc. Skaitļi par 30 tirgiem liecina, ka Model Y reģistrēts vairāk nekā 255 000 eksemplāru skaitā, kas ir par vairāk nekā 19 000 vienību vairāk nekā otrajam populārākajam automobilim – Dacia Sandero.

Arī pasaulē Model Y izdevies gāzt no troņa ilggadējos līderus Toyota RAV4 un Toyota Corolla, ko eksperti skaidro ar amerikāņu veiksmīgāko izvēli par labu elektriskajai piedziņai, kamēr Toyota ar saviem hibrīdmodeļiem nespēj līdzvērtīgi konkurēt tādos tirgos kā Ķīna un Eiropa.

JATO Dynamics and Car Industry Analysis dati liecina, ka Toyota RAV4 (citur arī kā Toyota Wildlander) ieņem otro vietu ar 1,07 miljoniem vienību, trešo vietu atstājot Toyota Corolla (citur arī Toyota Levin) ar 1,01 miljonu pārdoto transportlīdzekļu.

 
Visi komentāri
 
VAldis 26.janvāris 2024 14:17
2 0 Atbildēt

Bet kas šiem ar servisu?

Cik saprotu tad LV tā ir problēma.

Ja ir redzēts ka uz ielas notiek kaut kadi labojumi īres mašīnas nodrošinātājiem!?

msh 27.janvāris 2024 0:09
2 0 Atbildēt

Kas kas - tuvākie servisa centri ir Stokholmā, Helsinkos vai Varšavā, un jāved par savu naudu.

Lietotājs 27.janvāris 2024 11:50
0 1 Atbildēt

Kamēr auto brauc, var jau aizlaist līdz Helsinkiem vai Varšavai. Dažreiz brauciens no kādiem laukiem uz Rīgas "oficiālajiem" servisiem izvēršās līdzigs - aizbrauc ar cerību ka sataisīs, dienas beigās saka: nesanāca, atnāc rīt.

Draņķīgāk ir ja šis vairs nekustās.

imzz 27.janvāris 2024 11:10
0 0 Atbildēt

Tesla Baltic kaut kā viltīgi pieiet: Servisa un apkopes priekšrocības: Servisa apkope nav nepieciešama!

TESLA a/m neparedz specialas apkopes; Pirmā “nopietna” vizīte servisa ir vidēji pie 150 000 km, kad pienāk laiks mainīt automašīnas bremžu klučus; Diagnostika tiešsaistes režīmā ar ražotāju: Primāri servisa situācija tiek efektīvi risināta attālināti - automašīnas tiešsaistes režīmā ar ražotāju!

Dīleris uzmanīgi apiet situāciju, kad auto var tikt, piemēram,  nedaudz apdauzīts, un to attālināti izriktēt nekādi nevarēs.

Skals 27.janvāris 2024 11:34
2 1 Atbildēt

Paņēmu reizes 5 teslu uz nomu, no tā 4 reizes nevērās ciet aizmugurejas durvis un vislaiku piksteja borta dators sakot, ka ir kaut kāda kļūda. Ārā bija diezgan vēss, un teslām nolaižas stikls kad durvis vaļā, attīcīgi arī salonā bija diezgan pavēsi, un vel durvis kadam ar roku jātur lai pagrieizienā neatlec pavisam vaļā.

Beidzot braucienu arī nekas nevērās ciet, nācās atstāt ar vaļā durvīm.

Nav jau serviss kur aizdzīt tādā gadījumā, meistari brauca aukstumā uz ielas kaut ko tur čakarējās.

Granulu mīlis 26.janvāris 2024 14:38
1 0 Atbildēt

Opi, pasūc bambuku.

SkapisKlubs 27.janvāris 2024 11:37
0 0 Atbildēt

Saki kā ir ka esi citas vietas mīlis.

Sabāzīsim tev tur granulas.

Brauc uz mūsu klubu gaidam tevi tur.

msh 27.janvāris 2024 0:13
1 0 Atbildēt

Statistika parāda to, kas bija sagaidāms - laiki paliek trūcīgāki, attiecīgi tie, kas var atļauties tikai lētākas jaunas tačkas, tās pērk mazāk, kamēr tie, kas var atļauties dārgākas, tiem pajāt - tas ka Teslas dižpārdoklis ir Y nevis 3, par to ļoti uzskatāmi liecina; pircēji piemaksā dažas pakas lai brauktu ar rijīgāku un kroplīgāku elektriskās mašīnītes izstrādājumu - jo ja 3 un S vismaz ir formās kaut kāda elegance, tad X un Y kroplajiem bulkuvāģiem nav nekā - jā, tie nav nekādi pseidodžipi, klīrensa tur nav un wannabedžipa formas arī tur nav; vienkārši Teslas pieeja elektriskam bulku vāģim

Teslists 27.janvāris 2024 10:22
0 0 Atbildēt

Plukata, beidz murgot.

ZZZZ 27.janvāris 2024 11:38
0 0 Atbildēt

msh daļēji tā ir, bet ko teiksi par blakus tēmā Porsche? Atbildēšu tavā vietā. Kas var tas ņem ko grib un viss pilnāko krutāko kas ir. Tas nekas ka tur maz praktiska noderīga ikdienā. Brauc ar savu un jūties pārāks. Tev varbūt sieviete labāka kā tam tur...

msh 27.janvāris 2024 15:44
0 0 Atbildēt

Porka ražo elektriskas porkas - Tesla tikmēr izceļas ar to, ka viņu īberīgie ērmi ir īberīgi un neparasti, lai arī patiesībā ir lēti sūdi. Ir tomēr bišķi starpība, piemaksāt par porku, vai piemaksāt par kroplīgu virsbūves formu...

Lietotājs 27.janvāris 2024 16:29
0 0 Atbildēt

Tas, ka Tesla ir lēta, ir skaidrs. Vai sūds? Sūds ir Teslu durvju rokturi - nav skaidrs kādēļ tos turpina ražot. Iepriekšējais komentārs par durvju problēmām visticamāk ka saistīts ar to.

Ja Tev jāpiemaksā pāris štukas par Y pret 3, tas nav ne tuvu tam ka no 90k jāpārceļas uz 140k Porsche gadījumā, lai dabūtu to pašu Teslas momentāno jaudu un divus motorus.

Lietotājs2 28.janvāris 2024 8:31
0 0 Atbildēt

Kādēļ tu tērē laiku un kaut ko skaidro neizglītotam tūtiņbiksim no dziliem laukiem, kurš nevar atļauties nopirkt degvielu un iziet tehnisko apskati, tādēļ ir spiests pārvietoties ar velosipēdu. Nav vērts tērēt laiku diskusijām ar šo demagogu.

Lietotājs 28.janvāris 2024 11:23
0 0 Atbildēt

Nav nemaz tik neizglītots, zina daudz ko, bet ir ar "pārliecību". Pieņemu ka diskusijas lasa arī citi. Kādēļ gan nerakstīt par savu pieredzi? Bez pārlieku emocijām un apvainojumiem.

Model3 28.janvāris 2024 17:24
0 0 Atbildēt

Kūtspakaļā izglītību iegūst no kaimiņiem un dzeltenās avīzes.

Lietotājs 27.janvāris 2024 11:45
0 0 Atbildēt

Tajā Y vienkārši ir vieglāk iekāpt un vairāk var iekraut. Bet arī 3, ja pierod un satrenē attiecīgos pietupiena muskuļus, var tīri labi ierausties. Vecākiem ļaudīm ir problēmas ar ielocīšanos. Kad jau esi ticis sēdeklī, ir ļoti ērti.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 11

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Analītiķi prognozē naftas cenu kritumu rudenī

Dažādi analītiķi uzskata, ka septembris nesīs vairākus faktorus, kas pazeminās jēlnaftas cenu pasaules tirgū. Lai gan augusta izskaņā naftas cena pieauga salīdzinājumā ar mēneša vidu un tika tirgota par 68 ASV dolāriem par barelu, nākotnē sagaidāms īstermiņa cenu kritums. Lasīt vairāk

 

Latvijas radītā taktiskā platforma Mosphera izpelnījusies pasaules mediju uzmanību 2

Starptautiski atzītā biznesa ziņu platforma Business Insider publicējusi rakstu par Latvijas inovāciju – taktisko mobilitātes platformu Mosphera, ko Ukrainas bruņotie spēki izmanto frontes apstākļos. Lasīt vairāk

 

Mazie – izlūkam, lielie – uzbrukumam. Kādi ir Krievijas izmantotie "Shahed" un "Gerber" tipa droni? (+ video)

Uzbrūkot Ukrainai, Krievija visbiežāk izmanto divu tipu dronus. Nāvējošos “Geran” jeb “Shahed” tipa dronus, kā arī aptuveni divas reizes mazākos “Gerber”. Kādi ir šie droni, kā tie vadāmi un kādu postu var nodarīt? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti