Vācijas sportisko luksuss automobiļu ražotājs uzlabojis elektriskā Taycan sniedzamību, ko pierādījis praksē, sarīkojot testa braucienu žurnālistiem.
Testa brauciens tika sarīkots ASV, piedaloties četriem dažādu modifikāciju Taycan pirmssērijas prototipiem un 12 žurnālistiem, kas devās maršrutā no Losandželosas uz Sandjego un atpakaļ. Visi automobiļi brauca ar atļauto ātrumu 75 jūdzes stundā, kas ir aptuveni 120 km/h, piedzīvojot gan 26 grādu karstumu, gan lietu, visi bija aprīkoti ar lielāko Performance Battery Plus akumulatoru (papildaprīkojums)
Rezultātā Taycan Cross Turismo 4 ar 21 collu riteņiem bez papildu uzlādes nobrauca 512 kilometrus, Taycan Turbo ar tāda paša formāta riteņiem nobrauca 555 kilometrus, Taycan 4S ar 20 collu riteņiem – 552 kilometrus, bet aizmugurējo riteņu piedziņas bāzes modelis, kas bija aprīkots ar 19 collu riteņiem, tika vistālāk, apstājoties pēc 587 kilometriem.
Ražotājs spējis samazināt arī uzlādes laiku - pieslēdzoties pie iekārtas ar vairāk nekā 300 kW uzlādēšanas jaudu, pietiks ar nepilnām 20 minūtēm, lai atjaunotu enerģijas krājumus no desmit līdz 80 procentiem.
587 km - vajadzīgi vien ideāli braukšanas apstākļi un kādi nieka 100 000 eiro tādam Porsche.