Visi komentāri - Ķīnas BYD piesaka elektrisko krosoveru Yuan UP; labi aprīkots tas maksās aptuveni 13 000 eiro

Ķīnas BYD piesaka elektrisko krosoveru Yuan UP; labi aprīkots tas maksās aptuveni 13 000 eiro 19

 

Foto: Ekrānbilde no facebook.com/carnewschina/

iAuto | 5.februāris 2024 9:41

Ķīnas autobūves uzņēmuma BYD mazākais krosovers jau ir ceļā uz pašmāju dīleru centriem. Oficiālais iepriekšpārdošanas starts plānots martā.

BYD pašlaik ir veiksmīgākais Ķīnas autobūves uzņēmums, kas ar vairākiem modeļiem pārstāvēts arī Eiropas tirgū. Jaunākais BYD modelis, 4,31 m garais un ar 2,62 m riteņu garenbāzi apveltītais krosovers Yuan UP, varētu kļūt par bestselleru Ķīnas tirgū, pateicoties pievilcīgajai cenai un labam aprīkojumam.

Tiek ziņots, ka piecvietīgais krosovers Ķīnā varētu maksāt aptuveni 80-100 tūkstoši juaņu (10-13 tūkstoši eiro, dārgākajai versijai izceļoties ar augstvērtīgu aprīkojumu, kurā iekļauts projekcijas displejs, 8,8 collu ciparu mērinstrumenti, multimediju iekārta ar, tostarp vertikāli pagriežamu 12,8 collu ekrānu, stikla jumta lūka, bezvadu uzlādes paliktnis viedtālrunim. Pretēji vairumam jaunāko Ķīnas autobūves ražojumu, Yuan UP salonā redzamas arī fiziskas vadības pogas, turklāt ne tikai viduskonsolē, bet arī uz stūres.

Sagaidāms, ka BYD Yuan EP piedāvās ar 95 vai 177 Zs elektromotoriem un 32 vai 45 kilovatstundu CATL akumulatoriem, kas nodrošinās mobilitāti no 301 līdz 401 kilometru attālumam (CLTC ciklā).

Janvāra beigās BYD apstiprināja, ka cels automobiļu ražošanas rūpnīcu Ungārijā, kļūstot par pirmo Ķīnas kompāniju, kas vieglos automobiļus ražos Eiropā. Plānots, ka darbu tā sāks trīs gadu laikā.

Piebildīsim, ka 2023.gadā BYD kļuva par pirmo autoražotāju pasaulē, kas kopumā saražojis piecus miljonus elektrisko transportlīdzekļu.

 

 
Visi komentāri
 
0pis 5.februāris 2024 10:03
2 1 Atbildēt

Pa gabalu izskatās pēc Poijotas, daudzi uz šito uzķersies.

Onsis 5.februāris 2024 10:27
3 3 Atbildēt

Diez tas ķīnas brīnums kalpos ilgāk kā prezervatīvs?

Viencexpercs 5.februāris 2024 10:05
3 3 Atbildēt

iauto nepiemin, ka Ķīna ražo tik pat auto, kā ASV, Dienvidkoreja, Japāna, Vācija, Francija un Spānija kopā ņemtas.

Ķīnā 27 milj

ASV - 10

Japāna - 7.8

D-koreja - 3.7

Vācija - 3.6

Spānija 2,2

 Francija - 1.4

imzz 5.februāris 2024 11:09
3 1 Atbildēt

Tikai vērts papildināt, ka, kaut gan Ķīnā ir "tikai" 2x vairāk iedzīvotāju kā tevis nosauktajās valstīs kopā, Ķīna ir 97 vietā pasaulē pēc auto skaita uz 1000 iedzīvotājiem.

Un citās nosauktajās valstīs pēc auto skaita uz 1000 iedzīvotājiem vieta pasaulē: ASV 7, Francija 21, Japāna 23, Vācija 30, Spānija 31, Dienvidkoreja 49

Un Latvija starp citu 67. 394 uz 1000 iedz, Ķīna 97, attiecīgi 221

en.wikipedia.org/wiki/List_of_...les_per_capita

Viencexpercs 5.februāris 2024 10:09
2 6 Atbildēt

2022. gada dati.

2023.gadā Ķīna jau 30 miljonus

Viencexpercs 5.februāris 2024 10:19
17 14 Atbildēt

Rūpnīcu cels Ungārijā, nevis Latvijā, jo:

1) Ungārijā ir labāka infrastruktūra 

2)  ķīniešu speciālistiem Ungārijā nevajadzēs mācīties latviešu valodu, lai viņus neizpistu valodas inspekcija.

3) Rūpnīcu ceļ reģionā, Šegedas pilsētā ( parasti rūpnīcas tā būvē), bet latvijā reģioni mērķtiecīgi tiek iznīcināti.

Viencexpercs 5.februāris 2024 10:28
4 5 Atbildēt

Infografika.

Ungārijas "lauki" pie Serbijas robežas, kur būvēs BYD rūpnīcu. 

Latvijas "lauki" pie Lietuvas robežas. Trešā lielākā pilsēta.

0pis 5.februāris 2024 10:32
14 11 Atbildēt

Nu, pietiek demagoģijas.....pirmkārt, mums vienkārši nav darbaspēka. Nu tā, lai varētu izvēlēties un pēc tam tie uz darbu brauktu 10-50km, nevis 10-200km.

imzz 5.februāris 2024 11:25
14 7 Atbildēt

3) Rūpnīcu ceļ reģionā, Šegedas pilsētā ( parasti rūpnīcas tā būvē), bet latvijā reģioni mērķtiecīgi tiek iznīcināti.

Latvijā reģioni netiek "mērķtiecīgi iznīcināti", tie iznīkst pamatā ekonomisku iemeslu un maza iedzīvotāju skaita dēļ.

Bez tam, der atcerēties, ka vietējie paši labāk grib zaļo ilgtspēju, nevis kaut kādas fabrikas:

Celulozes fabriku negribam, sacūkos Daugavas ūdeni, Minerālvates fabriku negribam, sabojās mūsu labā guļamrajona Ogres gaisu.

0pis 5.februāris 2024 11:32
2 0 Atbildēt

Šveiks augsti vērtēja Segedas gulašu.

Krotow 5.februāris 2024 11:36
2 0 Atbildēt

Bet sapieris Vodička ungārus ienīda.

imzz 5.februāris 2024 12:28
2 1 Atbildēt

Savukārt, kapteinis Zāgners kvalifikācijas kursos Ungārijā nedarīja nekā cita, kā tikai gulēja ar ungārietēm.

Viencexpercs 5.februāris 2024 13:43
3 2 Atbildēt

2.daļa pilnīgi piekrītu. 😂👍

Tāda BYD rūpnīca stipri bojātu ekoloģiju ar saviem akumulatoriem. 

Bet pirmo daļu nepiekrītu. Latvijas visa politika kopš 1992 gada ir izveidot Rīgu, kā Baltijas centru. Tāpēc viss no reģioniem "centralizējas"uz Rīgu. It kā daudz kas nevar centralizēties kaut kur citur.

Bet latvijas taktika apdirsās, tāpēc esam aizmugurē visām Baltijas valstīm, un aiz Viļņas, Kauņas un Tallinas. Un nebūs pārsteigums, ja tas rails baltija arī nemaz nepiestās rīgā.

imzz 5.februāris 2024 17:07
0 2 Atbildēt

Kaut kas attīstās vislabāk tur, kur ir darbaspēks un loģistikas iespējas, šosejas, dzelzceļš, ostas. Tātad, Rīga, Ventspils, Liepāja, mazāk Daugavpils. Un valdība un pašvaldības jau taču "nāca pretī", kā nekā Latvijā visas lielās ostas ir "brīvostas". Vēl tak ir Liepājas SEZ.

 "It kā daudz kas nevar centralizēties kaut kur citur". Bet ka nevar. Ja investors grib "investēt tieši Rīgā, nevis citur.

Pieņemsim, tu esi valdība un gribi attīstīt Cesvaini. Pastāsti, kā tu to izdarītu.

... 6.februāris 2024 10:30
0 1 Atbildēt

Rušistu daunis dirš pat bikses nenovelkot. Brauc tak uz savu mīļo paRašu, tur arī būvē rūpnīcas kur ķīniešu autiņiem maina uzrakstus, lai būtu vietējais ražojums...

ZZZZ 5.februāris 2024 10:59
3 2 Atbildēt

ĶTR auto lielākā problēma patreiz ir programatūras update piekļuve. Tā kā viņi tur tos modeļus maina un uz labo ik pēc 6 mēn, var rasties neparedzētas nianses. Arī vilkmes dzinējos ir dažādas nepilnības, kur maiņas gadījumā tā aizvietotājs būs jāsūta no turienes. Tas varētu nebūt ātri...🍋

Bl*d 5.februāris 2024 14:06
4 0 Atbildēt

Jā, un krievijā viena mačka nolauza pedāli, kas izrādījās no platmasas un -50 grādus neiztur

Es 6.februāris 2024 13:32
0 0 Atbildēt

Re kā! Meklējām lēto darbaspēku ķīnā, grūdām ražot tehnaloģiskus projektus. Un tagad ķīna attīstijusies un mēs esam viņiem lētais darbaspēks.

Jancis 9.februāris 2024 1:44
0 0 Atbildēt

Orbāns labi pārdevis Ķīnai Ungāriju. Krievu gāze, Ķīnas ražotnes, zbis. Žēl ka mums ir mugurkauls un zinām ka Krievija smird.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 11

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Digitālais "Chat Control" - grib lasīt visus ziņojumus WhatsApp, Signal, FB tērzētavā utt. Eiropas Parlamentā par to balsos pēc 4 dienām 33

Eiropas Parlamentā jau pēc dažām dienām (12.septembrī) var tikt pieņemts strīdīgs priekšlikums, kas paredz plašu digitālo kontroli un privāto ziņu uzraudzību. Lasīt vairāk

 

Līdz 604 km - Nissan Leaf sasniedz trešo paaudzi 9

IAA Mobility autoizstādē Nissan demonstrē jauno Leaf – elektroauto ar krosoveram līdzīgu dizainu un līdz pat 600 km nobraukumu. Lasīt vairāk

 

Latvija par pērn importēto elektroenerģiju citām valstīm samaksājusi vairāk nekā 90 miljonus eiro 15

Latvija pērn importēja 1 074 319 megavatstundas (MWh) jeb 1074 gigavatstundas (GWh) elektroenerģijas, tātad atbilstoši pērnā gada vidējai tirgus cenai kopumā citām valstīm par elektroenerģiju samaksājusi 93,92 miljonus eiro, AS "Latvenergo" Elektroenerģijas tirgus apskatā norāda uzņēmuma ietekmes uz vidi daļas projektu vadītāja Kristīne Eglīte. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti