Visi komentāri - Jeep Avenger versijām pievienojas pilnpiedziņas 4xe

Jeep Avenger versijām pievienojas pilnpiedziņas 4xe

 

Foto: Jeep

Nozare.lv | 26.februāris 2024 15:21

Pēc elektriskā Avenger milzu panākumiem Jeep zīmols tagad piedāvā pilnīgi jaunu modeļa versiju - Jeep Avenger 4xe. Pilnībā elektriskā versija kļuva par 2023.gada Eiropas Gada auto, bet tagad zīmols savā klāstā ievieš inovatīvo 4xe ar vieglā hibrīda tehnoloģiju. Šī sistēma piedāvā vairāk nekā tikai samazinātus izmešus; tā nodrošina elektrizējošu braukšanas pieredzi visos apvidus apstākļos.

Ēriks Laforžs, Jeep zīmola vadītājs Eiropā: "Jaunais Jeep Avenger 4xe ir pagrieziena punkts zīmola attīstībā. Mūsu veiksmīgā modeļa jaunākā versija apvieno Avenger kompaktos izmērus un daudzpusību ar pilnpiedziņas sistēmas veiktspēju. Rezultāts ir nepārspējamas spējas dinamiskākai braukšanas pieredzei. Jaunais Avenger 4xe vainago zīmola 4x4 SUV piedāvājumu visos segmentos."

Izmantojot elektrifikācijas jaudu, jaunais Avenger 4xe nodrošina nepārspējamu vilci un veiktspēju bezceļa apstākļos. Automobilis apvieno 136 ZS (100 kW) iekšdedzes dzinēju ar diviem 21 kW elektromotoriem, kas piedzen abas asis un aizmugurējiem riteņiem novada 190 Nm griezes momentu.

Pateicoties "power looping" tehnoloģijai, jaunais Avenger 4xe garantē visu riteņu piedziņas vilci neatkarīgi no akumulatora uzlādes stāvokļa, lai nodrošinātu nevainojamu un pārliecinošu braukšanas pieredzi visdažādākajos apvidos.

Nelielos ātrumos jaunā Avenger 48V Mild Hybrid sistēma ļauj braukt arī pilnībā elektriskā režīmā, šo iespēju nodrošinot elektromotoram, kas iebūvēts automātiskajā sešpakāpju e-DCS6 divsajūgu pārnesumkārbā.

Avenger variantu klāsts apliecina zīmola apņemšanos sniegt klientiem izvēles brīvību, kā arī apņēmību veicināt elektrificētu transportlīdzekļu pieejamību. Piedāvājot daudzveidīgu spēka agregātu klāstu, divu veidu pārnesumkārbas (automātisko un manuālo), kā arī divus priekšpiedziņas variantus un pilnpiedziņu, Avenger ir piemērots visdažādāko automobilistu vajadzībām un vēlmēm. Vai izvēle kristu uz progresīvo BEV tehnoloģiju, elektrificēto 48V vieglā hibrīda sistēmu vai tradicionālo benzīna dzinēju, autovadītāji var iegādāties tādu Avenger, kas atbilst viņu vērtībām un braukšanas prasībām.

48V vieglā hibrīda tehnoloģijas un pilnpiedziņas apvienojums Avenger 4xe modelī atspoguļo Jeep zīmola nodomu piedāvāt ilgtspējīgu 4x4 braukšanas pieredzi, vienlaikus saglabājot atvērtību un pieejamību Eiropas klientiem. Jeep zīmols vienmēr ir tiecies uz mērķi atvērt sevi cilvēkiem un piedāvāt pilnu 4x4 automobiļu klāstu, kas pielāgots ikviena klienta vajadzībām.

Jeep Avenger 4xe pasūtījumu pieņemšana sāksies līdz 2024.gada beigām.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 5

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Mercedes galvenais dizaineris kritizē konkurentu jaunākos darbus 7

Mercedes-Benz galvenajam dizainerim Gordonam Vageneram īsti neiet pie sirds nedz Audi jaunākais koncents “Concept C”, nedz BMW pirmais “Neue Klasse” modelis iX3. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Jauns auto par 17 tūkst. eiro! Kas ir MG3?(+ VIDEO) 1

Ķīniešu zīmols ar britu saknēm MG pie mums ieradies uz palikšanu. Kas ir vislētākais MG modelis? Tas ir mazās klases hečbeks MG3, - sākot ar 17 tūkstošiem eiro. Šo mazuli pilnā vārdā gan sauc MG3 Hybrid+, jo tas, gluži kā, piemēram, Toyota Yaris, ir pilnvērtīgs pašuzlādes hibrīds. Lasīt vairāk

 

Čehijā notverts “fantoms” ar F1 sacīkšu automašīnu (+ VIDEO) 11

Ziņojumi pat Pirmās formulas automašīnu, kas pārvietojas pa Čehijas koplietošanas ceļiem pirmoreiz parādījās jau pirms sešiem gadiem, taču visi mēģinājumi aizturēt pārgalvīgo braucēju izrādījās velti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti