Kompaktais SUV no Indijas Mahindra maksā nedaudz vairāk par 16 000 eiro.
Itālijā ļaudis ar lieluma māniju neslimo, iespējams tādēļ tikai 3,7 m garais Mahindra KUV100 tika pieņemts arī tik tālu no savas dzimtenes. Ar saviem kompaktajiem izmēriem un nelielo degvielas patēriņu KUV100 nav tā sliktākā izvēle blīvajai Apenīnu pussalas valsts pilsētu satiksmei, turklāt arī cena nav tas pēdējais arguments.
Mahindra KUV100 tika ražots no 2016. līdz 2023.gadam, taču ražotāja Itālijas mājaslapa darbojas un automašīnas vēl ir piedāvājumā. Zināms, ka Mahindra KUV100 pieskaita pie Mini-Sport-Utility transportlīdzekļiem – nedaudz paaugstinātiem mazauto, kas Indijā konkurē ar Renault Kwid vai Maruti Swift. Itālijā KUV100 cena sākas no atzīmes 16 150 eiro. Šāds auto aprīkots ar 1,2 litru trīscilindru benzīna motoru, kas attīsta 83 Zs (115 Nm) un uz 100 kilometriem patērē 5,5 litrus. Līdz 2020.gadam tika ražota versija ar trīscilindru 1,2 litru 77 Zs turbodīzeli, kas Eco režīmā iztika ar 3,95 litriem uz 100 km. Agregāti darbojās apvienojumā ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. KUV100 bija komplektēts ar elektrisko stūres pastiprinātāju, disku bremzēm priekšā un trumuļu bremzēm aizmugurē.
Kopš februāra Mahindra reklamē jauno modeli - KUV100 NXT, kas pamata versijā ar benzīna motoru maksās 15 145 eiro.
Latvijci drīzāk brauks ar busu, nekā mazauto ar trīscilindru motoru. Kaimiņš tā smiesies ka izkritīs caur sava ierūsējušā bemba grīdu 😄
Igaunijā brauc, esmu redzējis Veru.
Laikam jāpaskaidro - ne jau šādi indiešu, bet tie citi - mazie, jocīgie, plastmasīgie, pie tam arī citās pilsētās.
Cena smieklīga. Viņš nav 16k vērts. Pat ne tagadējā devalvētā eiro vērtībā. Durvis izskaitīji ? Eiropas ražotāja tāda tipa auto būtu jābūt kādus 13k cenā, indietim ne vairāk par 10k.
Sada tipa durvis ir Toyotai CHR un jaunajam Yaris, Citroën DS3 un DS4 , ka ari korejietim Tivoli , ievedmuitas nodoklis ES sadam auto ir 3 500€ + kuga izdevumi + dilera pelna + valsts nodoklis 21% un luk gala cena 16tk