Visi komentāri - Ar Stellantis atbalstu - Leapmotor uzkrauj pirmos elektromobiļus Eiropas tirgum

Ar Stellantis atbalstu - Leapmotor uzkrauj pirmos elektromobiļus Eiropas tirgum 6

 

Foto: Stellantis

iAuto | 31.jūlijs 2024 15:18

Leapmotor International Šanhajā uzpildījis transportkuģi ar elektriskās piedziņas automobiļiem, kas paredzēti Eiropas tirgum.

Ķīnas autobūves uzņēmums Leapmotor sūta pirmās automašīnas uz Eiropas ostām. Tie ir modeļi C10 un T03, kas tiks izplatīti, izmantojot partnera Stellantis atbalsta punktus.

Autobūves koncernam Stellantis pieder 51% Ķīnas elektromobiļu ražotāja akciju, un Leapmotor transportlīdzekļus tas piedāvās savos pārdošanas kanālos, līdz gada beigām visā Eiropā izveidojot 200 tirdzniecības vietu, bet turpmākajos divos gados to skaitu palielinot vairāk nekā divas reizes.

Leapmotor C10 ir D segmenta apvidus auto ar WLTP diapazonu līdz 420 km, savukārt T03 ir mazs piecu durvju pilsētas auto, un ar vienu uzlādi būtu jānobrauc aptuveni 265 kilometri.

Leapmotor ir 2015. gadā dibināts elektrisko transportlīdzekļu ražošanas uzņēmums, kas piedāvā modeļus C16, C10, C11, C01 un T03.

2024. gada maijā Stellantis un Leapmotor nodibināja kopuzņēmumu Leapmotor International BV, lai attīstītu piedāvājumu starptautiskajam tirgum.

 

 
Visi komentāri
 
Krotow 31.jūlijs 2024 19:03
1 1 Atbildēt

Jāliek derības uz aizbrauks-nodegs.

spriidiic 31.jūlijs 2024 19:43
6 5 Atbildēt

Tak vairs nepērk tos elektro. Īss mūžs, tālāk nepārdodas, smagi, dārgi. Cirks ir beidzies.

Viencexpercs 31.jūlijs 2024 21:28
5 2 Atbildēt

tūlīt visi sazvērestību teoriju piekritēji sāks dziedāt, ka nepārdot tāpēc, ka naftas kompānijas neļauj...

Oilinieki noraka visus elektromobīļus.

Daudzi vēl tagad bļauj, ka reiz, senos laikos jau taisīja elektroauto ( bez li-ion baterejām) un tos noraka.

ZZZZ 1.augusts 2024 8:48
1 1 Atbildēt

Jā tā tur bija ar to Tesla vs Edison. Bija un kam izrādījās taisnība? Kur pats Tesla palika? Trakāk kā ar pašu prezi dentu notika ne?

Onsis 2.augusts 2024 9:49
0 0 Atbildēt

Viens raksts ka elektroauto pērk mazāk, blakus, ka tos ved uz eiropu, tad jau būs eiropā atkritumu izgāztuve?

Genau 2.augusts 2024 11:45
0 0 Atbildēt

Tas acīmredzot būs trešais raksts

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notverts, tas bez izredzēm (+ VIDEO) 7

Lai aizturētu bēgošu auto zagli, policija ASV pielieto "automašīnu satvērēju". Lasīt vairāk

 

Brīdina par risku Eiropai kļūt aizvien atkarīgākai no Ķīnas elektroauto akumulatoru jomā 3

Eiropas atkarība no Ķīnā ražotiem akumulatoriem elektriskajiem automobiļiem rada riskus gan piegāžu drošībai, gan tehnoloģiskajai neatkarībai, teikts konsultāciju kompānijas "Deloitte" pārskatā. Lasīt vairāk

 

Korejietis ar elektrisko Hyundai Ioniq 5 nobrauc 666 255 km, turklāt tikai 3 gados! 12

Tikai trīs gadi bija nepieciešami kādam Dienvidkorejas iedzīvotājam, lai ar elektrisko Hyundai Ioniq 5 nobrauktu vairāk par 600 000 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Zog mazāk, bet autozagļi par dārzniekiem nav kļuvuši(+ VIDEO) 4

“Es teiktu, ka šobrīd ir novērojams autozādzību skaita kritums. Nav tā, ka nezog vispār, bet nezog daudz. Šogad jaunākā nozagtā automašīna ir 2023. gada VW Touareg un viens Lexus.” Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti