Aizdegšanās riska dēļ atsaukums visiem elektriskajiem Mini - iAuto

Aizdegšanās riska dēļ atsaukums visiem elektriskajiem Mini 3

 

Foto: MINI

iAuto | 1.septembris 2024 12:56

Aizdegšanās riska dēļ ražotājs atsauc pilnīgi visus Mini Cooper SE eksemplārus, kas ražoti no 2018. gada novembra līdz 2024. gada janvārim.

Mini brīdina, ka “potenciāli ietekmēto transportlīdzekļu augstsprieguma akumulatora baterijas korpuss var izrādīties nepietiekami hermētisks, kā rezultātā mitrums iekļūst akumulatorā un izraisīt izolācijas bojājumus.

Ja tas notiek, vadītājs redz paziņojumu par kļūdu un informāciju: “Braucienu var turpināt. Augstsprieguma sistēma.” Iespējami arī citi traucējumu varianti, piemēram, augstsprieguma akumulators var atslēgties un transportlīdzeklis varētu lēnām apstāties pat braukšanas laikā. Bīstamākais, ka transportlīdzekļa aizdegšanos nevar izslēgt pat tad, kad tas netiek izmantots un ir novietots stāvvietā.

Mini lūdz Mini Cooper SE īpašniekus ļoti nopietni uztvert šo atsaukumu, jo divi transportlīdzekļu aizdegšanās gadījumi jau ir fiksēti.

Fiziskā remonta vietā BMW paļaujas uz programmatūras atjauninājumu. Šī programmatūra ietver diagnostikas funkciju, kas droši nosaka izolācijas defektus augstsprieguma sistēmā un pēc tam izlādē akumulatoru līdz mazāk nekā 30 procentiem, lai ugunsgrēks nebūtu iespējams.

Ražotājs ziņo, ka atsaukumam visā pasaulē pakļauti 150 000 elektrisko Mini, no kurām 39 000 pārdoti Vācijā.

 
Visi komentāri
 
Po 1.septembris 2024 19:00
0 0 Atbildēt

Klimpiņ jūrā! Vēlies piestāt, uzņemt pasažieri, bet auto ekrānā paziņojums : augstspriegums! 

Nu neko, nekādu pasažieru, pedalē līdz metālam un tērē strāvu nost. Ja paspēsi, tad nāksies vien tik remontēt bateriju, ugunsgrēka vietā...

Rexx 3.septembris 2024 6:34
0 0 Atbildēt

Kaut kā....vienā šajā lapā veseli 3 raksti par elektroauto degšanu. Nez kā tiem norvēģiem tur klājas ar savu elektroauto pirkšanas rekordu?

No Norvēģijas 3.septembris 2024 18:44
0 0 Atbildēt

Mums te viss bez problēmām. Cilvēki brauc, automašīnu degšanas gadījumi ir ļoti reti-biežāk deg iekšdedzes automašīnas salīdzinājumā ar EV. Ja nepērk Angļu mašīnas, tad nedeg. 😁 ne visi jaunie EV ražotāji sajēdz salikt elektroniku ar baterijas paku mašīnas grīdā, tur arī ir tā problēma.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rekords: Opel Sports Tourer Hybrid nobrauc 1200 km reālos apstākļos 4

Ar hibrīda iekārtu aprīkotais universālis uz 100 km patērēja vidēji 4,3 litrus degvielas, turklāt 345 kilometrus no kopējiem 1200 kilometriem nobrauca ar elektrību. Lasīt vairāk

 

Visas NATO dalībvalstis šogad aizsardzībai beidzot atvēlēs 2% no IKP 1

Šogad visas NATO dalībvalstis sasniegs jau sen izvirzīto mērķi aizsardzībai atvēlēt vismaz 2% no iekšzemes kopprodukta (IKP), taču tikai trīs, tajā skaitā Latvija, šobrīd sasniedz jaunizvirzīto mērķi - 3,5% no IKP, teikts kārtējā alianses ziņojumā. Lasīt vairāk

 

Pēdējais “Godzilla” jeb Nissan R35 GT-R nobrauc no konveijera; vai tās ir stāsta beigas? (+ FOTO) 3

Pēc saražotiem 48 000 eksemplāru, šonedēļ no Nissan rūpnīcas konveijera Točigi nobraucis pēdējais R35 GT-R eksemplārs, noslēdzot dzīves cikla posmu 18 gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Man patīk kā tas brauc! Eko rallija dalībnieks Caune vērtē jauno Škoda Enyaq (+ VIDEO)

Jaunais Škoda Enyaq patiesībā ir vērienīgi uzlabots iepriekšējais. Šodien braucam ar Enyaq 85, kam ir 82 kWh (bruto) baterija un 286 ZS elektromotors. Elektromobilis ir ļoti izskatīgs, taču pajautāsim FIA Eco Rally dalībniekam Krišjānim Caunem, kā jābrauc un jāizskatās kārtīgam elektromobilim. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti