Visi komentāri - Jau trešā paaudze - prezentēts pilnīgi jaunais Audi Q5 (+ FOTO)

Jau trešā paaudze - prezentēts pilnīgi jaunais Audi Q5 (+ FOTO) 10

 

Foto: Audi

iAuto | 2.septembris 2024 11:55

Jauns dizains, dzinēji ar MHEV tehnoloģiju, trīs ekrānu kokpits: Audi krosoveru saime sagaidījusi trešās paaudzes Q5.

Vācijas autobūves uzņēmums Audi iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Q5. Vizuāli galvenās pārmaiņas ir radiatora reste ar lielacu šūnu režģi, jauni lukturi un slēgts Audi četru riņķu simbols, savukārt aizmugure zīmīga ar gaismas līnijas savienotiem lukturiem un hromētiem trapecveida izplūdes sistēmas izvadiem, kas integrēti bamperī un novietoti flangos.

Salonā tagad trīs apvienoti ekrāni ar 11,9 collu mērinstrumentiem, 14,5 collu centrālo ekrānu un 10,9 collu ekrānu pasažierim. Projekcijas ekrāns pieejams par piemaksu.

Motoru piedāvājumā Eiropas tirgum tikai vieglie hibrīdi (MHEV) ar 48 voltu elektrisko sistēmu, kas nodrošina 24 zirgspēku piedevu un tikai apvienojumā ar septiņu pakāpju S tronic divsajūgu automātisko pārnesumkārbu. Šos agregātus pārstāv 2.0 TFSI benzīna motors ar 204 Zs jaudu un iespēju par piemaksu pasūtīt quattro pilnpiedziņu, 2.0 TDI dīzelis ar tādu pašu jaudu (tikai quattro), kā arī sešcilindru V6 TFSI, kas attīsta 367 Zs.

Vēlāk ražotājs sola Plug-in uzlādējamos hibrīdus ar 299 un 367 Zs jaudu. Abi ar elektrību spēs nobraukt līdz 80 kilometriem. Nav apstiprināts, taču arī netiek izslēgts trīslitru sešcilindru dīzeļdzinējs, ko parasti izvēlas tālo pārbraucienu cienītāji.

 

 
Visi komentāri
 
GTD2 2.septembris 2024 13:51
7 0 Atbildēt

vairāk izskatās nevis pēc jauna modeļa, bet,ka atjaunots esošais modelis

650 2.septembris 2024 15:37
7 2 Atbildēt

Kam īsti ir domāta šī te beidzamlaika massveidīgā LielAcu režģu sērga? Lai putniem un/vai jebkādiem citiem lidojošiem meesliem būtu vieglāk ietriekties radiatorā? Pēc ķēma tas izskatās!

Sergejs 3.septembris 2024 9:46
1 0 Atbildēt

Škoda nez kāpēc māk izveidot to resti tā lai tieši nekas radiātorā neielido, bet nez kāpēc arī tikai augšpusē, bampera režģī jāliek papildus aizsargs. Salīdzinot savus 4 gadu vecus radiātorus ar +- tikpat veciem (kur viss lido iekšā pa tiem lieliem corķiem) starpība manāma uzreiz.

650 3.septembris 2024 22:36
1 0 Atbildēt

Šis ir, jā, audi lietotāji vienmēr ir Ticīgi un Cerīgi.Kam gan citam ticēt, ka ne audi inženieriem.Foršprungs caur tehnik– tā taču ir gadu desmitos pierādīta koncepcija.Jo ikkatru nākamo (kārtējo) "tehnisko atrāvienu" vienmēr dāsni apsamaksā 2-3šo roku audi lietotājs (lohs). Ieskaitot taksi par savu uzticību markai kā tādai un "passaulē vis Zaļākajai" oooo Tdi foršprunga technoloģijai.

Protams, ka restes acu nepiedienīgais izmērs diezin vai traucēs garantijas perioda lietotājiem vai tiem, kuri ikdienā maz brauc ārpusē.Bet citādi katram kaut 5g veca auto lietotājam derētu apskatīt savu to radiatoru pat caur tradicionālajām acīm.Nerunājot par uzkrājušos mēeslu apjomu šķirbā starp kondicioniera un motora dzeses radiatoriem.

Viktors 2.septembris 2024 16:54
0 3 Atbildēt

Prieks, ka Audi gadiem turpina saglabāt glītu praktisku dizainu auto eksterjerā un interjerā! Kādos sīkumos ir nodevas kopējam haosam (piemēram "obligātie caurumi" priekšējā bampera malās), bet kopumā skaisti.

Oriģināls risinājums, sēdekļa atmiņas pogas integrētas auto durvīs pie logu regulēšanas pogām, ļoti praktiski, nebūs jāgrābstās gar sēdekļa apakšējo malu.

Srotkivs 3.septembris 2024 7:44
3 0 Atbildēt

Es neesmu pārliecināts, ka tā TV pults durvīs man patiktu.

Modano 2.septembris 2024 19:05
1 1 Atbildēt

Ir labāk kā esošais. Šī brīža Q5 nav diezko glīts. Kāpēc to stūri vajag dīvainā formā... tikai plakana apakaša bija ļoti labi, bet nejau augša. Kā Pežikam.

wons 2.septembris 2024 23:05
0 1 Atbildēt

he he, VW Touareg sveicināts brālēn

GTD2 3.septembris 2024 7:56
4 0 Atbildēt

nevis tuareg bet tiguan, līdz tuaregam šim vēl japaugās

Onsis 4.septembris 2024 12:26
1 0 Atbildēt

nesaprotu tik kapēc tos letos televizorus sabāž kur vajag un kur nevajag?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rekords: Opel Sports Tourer Hybrid nobrauc 1200 km reālos apstākļos 4

Ar hibrīda iekārtu aprīkotais universālis uz 100 km patērēja vidēji 4,3 litrus degvielas, turklāt 345 kilometrus no kopējiem 1200 kilometriem nobrauca ar elektrību. Lasīt vairāk

 

Visas NATO dalībvalstis šogad aizsardzībai beidzot atvēlēs 2% no IKP 1

Šogad visas NATO dalībvalstis sasniegs jau sen izvirzīto mērķi aizsardzībai atvēlēt vismaz 2% no iekšzemes kopprodukta (IKP), taču tikai trīs, tajā skaitā Latvija, šobrīd sasniedz jaunizvirzīto mērķi - 3,5% no IKP, teikts kārtējā alianses ziņojumā. Lasīt vairāk

 

Pēdējais “Godzilla” jeb Nissan R35 GT-R nobrauc no konveijera; vai tās ir stāsta beigas? (+ FOTO) 3

Pēc saražotiem 48 000 eksemplāru, šonedēļ no Nissan rūpnīcas konveijera Točigi nobraucis pēdējais R35 GT-R eksemplārs, noslēdzot dzīves cikla posmu 18 gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Man patīk kā tas brauc! Eko rallija dalībnieks Caune vērtē jauno Škoda Enyaq (+ VIDEO)

Jaunais Škoda Enyaq patiesībā ir vērienīgi uzlabots iepriekšējais. Šodien braucam ar Enyaq 85, kam ir 82 kWh (bruto) baterija un 286 ZS elektromotors. Elektromobilis ir ļoti izskatīgs, taču pajautāsim FIA Eco Rally dalībniekam Krišjānim Caunem, kā jābrauc un jāizskatās kārtīgam elektromobilim. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti