Visi komentāri - Volkswagen paaugstinājis cenu visai Golf modeļu gammai

Volkswagen paaugstinājis cenu visai Golf modeļu gammai 12

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 24.septembris 2024 9:39

Par vācu dižpārdokli turpmāk nāksies maksāt vairāk, turklāt ar papildu izmaksām jārēķinās visos gadījumos – sākot ar bāzes modeli u beidzot ar augstas veiktspējas R modeli.

Autobild.de uzskata, ka cenu paaugstinājums ir būtisks, norādot, ka zem 30 000 eiro atzīmes paliek vien bāzes modelis, bet par jaudīgo Golf R turpmāk būs vajadzīgi gandrīz 55 000 eiro.

Pats vienkāršākais golfiņš ar 116 Zs benzīna motoru līdz šim maksāja 27 180 eiro, taču tagad pircējam jāgatavo 28 330 eiro, savukārt tiem, kas vēlas universālu jārēķinās ar 29 430 eiro agrāko 28 230 eiro vietā.

Cenu ziņā izdevīgākā dīzeļversija ar 116 Zs tagad maksās 31 930 eiro, uzlādējamais hibrīds – 44 390 eiro, sportiskais GTI – 45 655 eiro, vēl niknākais Clubsport – 49 225 eiro, bet visjaudīgākā kompaktā hečbeka modifikācija Golf R – 54 945 eiro.

Līdz ar to visi Volkswagen Golf modeļi Vācijā maksā par 1150 eiro vairāk nekā līdz šim.

 
Visi komentāri
 
0pis 24.septembris 2024 10:00
4 4 Atbildēt

Nu, visi tak zin ka Golf ir kvalitatīvi auto no respektabla vācu ražotāja, protams, ka pirks arī pēc cenas palielināšanas 😊

Jūrmalnieks 24.septembris 2024 11:34
22 3 Atbildēt

Golf BIJA vienkārši un lēti remontā modeļi. Ta teikt parastās tautas vāģis, jo varēja atlauties jebkurš, ekspluatācijā ejošās detaļas maksāja faktiski kilogramos...

Bet paņem tagad kādu piem 8 Golfu, kurs nu jau ir passat izmērā un grūti ar tādu lielo pilsetu centros izgrozīties vai šaurajās vietiņās ieparkoties... (kā to var izadrīt ar 3..4 vai 5 golfu)

 

Kā arī uztaisi tādam modernajam parastu apkopīti- visu šķidrumu un bremžu apkopi.

 Bez četrciparu skaitļa neieraskstīsies, jo dēļ pārgudrajām sistēmām arī vairs pats pie mājas tā īsti neko neizdarīsi... Visu pārgudro sistēmu apkope būs iespējama tik normālos servisos kam ir 'kompis' un tas viss maksās....😉

 JĀ, Pat bremžu klučus vairs pats nevari nomainīt, jo lai atlaistu suporta cilindru ir jāsaslēdzas ar auto datoru un cilindru programmā ir 'jaatlaiž' lai iespiestu iekšā, pēctam, jaiziet ir cauri kalibrācijas programmai, lai kompis saprot ka jauns klucis un kurā pozīcijā ir...

msh 24.septembris 2024 23:15
0 0 Atbildēt

It kā jā, bet īsti tomēr nē... Lētākais oriģinālais VCDS kabelis, ar programmu kas darbojas ar trīs šasijas numuriem, maksā 200 dolārus - tā kā oriģinālais, tātad visjaunākā versija, un ja kaut kas nesaiet ar mašīnu mašīnas jaunuma dēļ, var prasīt atbalstu ross tech forumā. Abet par roceni - nezinu kā tas ir ar jaunākām mašīnām, 15 gadus vecām mašīnām var nākties roceņu motorus darbināt ar diviem vadiem no aķa pat tad, ja ir adekvāts VCDS pieejams, jo tas vadības bloks ir cimperlīgs...

BMW 24.septembris 2024 10:31
12 6 Atbildēt

Vēl viens iemesls nepirkt VW.

Teslists 24.septembris 2024 10:41
0 0 Atbildēt

Sīkums bet patīkami

Hmm 24.septembris 2024 10:55
3 1 Atbildēt

Arodbiedrības prasa līgumā ierakstīto algas pacelšanu par 7% - līdzekļus kaut kur vajadzēs ņemt.

Kanibaals 24.septembris 2024 12:04
4 3 Atbildēt

No grabažas par kulta auto 😂

Krotow 24.septembris 2024 14:35
18 0 Atbildēt

"Tautasvāģim" steigšus jāmaina firmas nosaukums. Jo tauta jaunus pēdējos golfus vairs nevarēja atļauties. Un pēc šai ziņā minētās cenu celšanas VW ražojumi paceļas premium kategorijā. Par remonta iespējām un izmaksām Jūrmalnieks jau rakstīja. T.i. tas vairs nekādi nav tautas auto un nav ko mānīties ar nosaukumu.

msh 24.septembris 2024 18:29
0 0 Atbildēt

"Pats vienkāršākais golfiņš ar 116 Zs benzīna motoru līdz šim maksāja 27 180 eiro, taču tagad pircējam jāgatavo 28 330 eiro, savukārt tiem, kas vēlas universālu jārēķinās ar 29 430 eiro agrāko 28 230 eiro vietā." - 1.0 turbo ir atgriezies, tikai ar kosmisku cenu? Minos ka pirms pāris gadiem 20ke vērto 1.0 turbo golfu nometa, lai lētākais būtu 22ke vērtais tu-roc...

Krotow 24.septembris 2024 19:20
7 1 Atbildēt

Lai attaisnotu "tautas auto" nosaukumu, parasta golfa cenai jābūt zem 20 k€. Var atstāt elektriskos logus un par papildus piemaksu priekšējā stikla apsildi. Televizoru panelī, LED lukturus un citu jaunmodīgo sviestu nevajag.

core 25.septembris 2024 18:25
1 0 Atbildēt

Spēcīga "loģika", mūsu mēslus švaki pērk, tāpēc piemetīsim pie cenas, lai visi domā ka nav mēsls.

GTD2 26.septembris 2024 8:30
0 0 Atbildēt

domāju ka standarta golpus ,gan dīzeli ,gan bendzīnu labi pirks. droši vien hibrīdus dēļ cenas tik daudz nepirks. P{riekš kompaktklases tā cena nav tik liela golfs nekad nav bijis lētākais savā klasēs, tomēr viņš skaitās viens no kvalitātīvākajiem abi kopā ar corollu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vēl viens Ķīnas autoražotājs ienāks Latvijas tirgū - "Chery" 10

Chery ir Ķīnas automobiļu ražotājs, valsts uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā un atrodas Vuhu pilsētā, Ķīnas Anhui provincē. Tas ir viens no lielākajiem Ķīnas autoeksportētājiem un ir pazīstams ar savu pieaugošo klātbūtni starptautiskajos tirgos. Lasīt vairāk

 

LRTK: Ceļu satiksmes likuma grozījumos nav risinājuma ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudei 1

Satiksmes ministrijas (SM) rosinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā par stingrāku vecuma pārbaudi, vadītāja apliecības esamību un alkohola vai citu apreibinošu vielu testu koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanai nerisina jautājumu par ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudi, teikts Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētāja Jāņa Endziņa vēstulē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai. Lasīt vairāk

 

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu 2

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Jauni modeļi, jauni zīmoli un rekordi – sāksies ‘Latvijas Gada auto 2026’ aktīvā vērtēšanas sezona (+ VIDEO) 2

Konkurss “Latvijas Gada auto 2026” tuvojas noslēgumam – oktobra beigās noslēgsies jaunu dalībnieku pieteikšana un uzreiz sāksies automobiļu vērtēšana 4 dienu garumā. Jau gada vidū bija sasniegts rekordliels dalībnieku skaits, ar kuriem konkursa žūrijas biedri jau paspēja izbraukt un iepazīties, un dalīties iespaidos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti