Visi komentāri - Nepilni 45 000 eiro – Tesla Model 3 700 kilometru versija kļūs pieejama arī Eiropā

Nepilni 45 000 eiro – Tesla Model 3 700 kilometru versija kļūs pieejama arī Eiropā 61

 

Foto: Tesla

iAuto | 10.oktobris 2024 4:11

Amerikāņu elektroautomobiļu ražotājs Tesla solījis piegādāt savu tālās sniedzamības Model 3, kas ar vienu uzlādi spēj nobraukt līdz 702 km pēc WLTP cikla.

Tesla palielinās Eiropā nopērkamo Model 3 versiju skaitu līdz četrām izvēlēm, aptverot cenu spektru no 39 990 līdz 58 490 eiro.

Jaunākā versija tiek pasniegta kā “Maksimālais diapazons ar aizmugurējo riteņu piedziņu”, nosakot tai cenu 44 990 eiro (Vācijā). Tesla norāda, ka elektroenerģijas patēriņš ir 12,5 kilovatstundas uz 100 kilometriem, bet sniedzamība ar vienu uzlādi ir 702 km - par 189 km vairāk salīdzinājumā ar standarta modeli (513 km). Par lielāko diapazonu gan nāksies maksāt par 5000 eiro vairāk.

Pēc sniedzamības iespējām jaunā versija būs pārāka arī par augstākās cenas variantiem “Maksimālais diapazons ar visu riteņu piedziņu” (629 km) un “Performance augstas veiktspējas modeli ar visu riteņu piedziņu” (528 km).

 
Visi komentāri
 
BMW 10.oktobris 2024 9:02
2 0 Atbildēt

Latvietis praktiskais paņems mazlietotu, bet uz pusi lētāk, kad Latvijā būs oficiālais serviss!

Xo 10.oktobris 2024 9:30
17 1 Atbildēt

Kamēr EV nebūs vienā cenu kategorijā ar ICE, tikmēr arī stagnēs pārdošana ( pagaišgad 12% no EU plānotā apjoma pārdots EV ) . Paņem pa 35K jaunu piemēram Tiguan un 10K vēl zupai paliek ... jeb 100K nobraukumam ... neredzu nekādās EV priekšrocības šobrīd ...

Krotow 10.oktobris 2024 15:11
0 0 Atbildēt

Pie esošās EV un ICE cenu starpības tā arī ir. Drīzāk novērojama pretējā tendence - ICE auto cena pēdējā laikā nesmuki kāpj.

hue 11.oktobris 2024 11:10
2 0 Atbildēt

Drīz būs līdzīgas cenas, jo ICE cenā būs CO2 sodi par sliktajiem EV pārdošanas rezultātiem.

ZZZZ 10.oktobris 2024 10:37
1 0 Atbildēt

Ar promo kodu jau 38,900...

Sergejs 10.oktobris 2024 10:50
3 0 Atbildēt

Un pēc gada tāds pats jau 33900 (par jaunu domāts), pateicoties gan cenu kariem starp ražotājiem gan economy of scale efektam. Un bonuša pie tā jau iespējams krietni labāka SSB baterija (vai, iespējams, Al-graphene jau pēc dažiem gadiem). Līdz ar to iemesls skriet un grābt tieši šodien sarūk, būtībā tamdēļ autonomas arī kratās nost no EV parkiem.

ZZZZ 10.oktobris 2024 10:56
1 0 Atbildēt

Tu nejauši dzīvo šodien. Ir jāpriecājas, ka tādas inflācijas laikā, cena paliek uz vietas, kur nu vēl ja krīt lejā!

Sergejs 10.oktobris 2024 13:28
0 0 Atbildēt

Nu par to ka cenas iet lejup es, kā potenciāls pircējs, nebēdāju, tas gan. Galvenais lai, kā pieņemts, neiebrauc pretējā grāvī kad cena ir ļoti zema un patīkama, bet tas no kā jāizvēlās ir nekāds - 3 grabažas kas pamatā tik ar krāsu atšķiras.

 Esmu piekritējs tam ka patiesība ir kaut kur tur, pa vidam.

Juris 10.oktobris 2024 15:42
3 0 Atbildēt

Sergej, nevajag liekuļot par to, ka esi piekritējs, ka patiesība ir kaut kur pa vidu... nu pārlasi tak savus komentārus. Pat šajā it kā priecājies, ja cenas iet uz leju, bet atkal jau bažas, ka tik nav par daudz zema... katrā, praktiski katrā Tavā komentārā ir kaut kas negatīvs un bažas. Vēlreiz, kādēļ vecs cilvēks spiežas komentēt par tehnoloģiju attīstību, kad ir skaidrs, ka apriori esi pret to. Varbūt veselīgāk ir apmeklēt lapu Harmonija Mājai un Dārzam

Sergejs 11.oktobris 2024 12:41
1 0 Atbildēt

Kādās kompānijās jaunie un  advancētie karstie tehnoloģiju piekritēji un jūsmiņi ir investējuši savus līdzekļus lai pietuvinātu to nākotnes ienākšanu?

David9900 10.oktobris 2024 13:57
0 0 Atbildēt

Nebus jauns 33900 ipaši long range ja tā bus tad ice masinam ar cenam jāiet uz leju

Mes esam tuvu tam ka elektroauto beidzot ir izdevīgi

Ja bus octavia pa 27000 un tesla pa 33000 neticu

Sergejs 11.oktobris 2024 12:42
0 0 Atbildēt

Nu Octavia ir gan pa 27000 un arī pa 32000, tā kā jau esam pusceļā😊

Lietotājs 10.oktobris 2024 11:15
1 0 Atbildēt

Tu esi gatavs pirkt auto ar SSB, tūlīt kā tas tiks palaists ražošanā, vai tomēr pagaidīt vēl dažus gadus, kamēr to izmēģina pirmie "testētāji"?

Sergejs 10.oktobris 2024 13:17
0 0 Atbildēt

Otrs variants, protams, bet pēc maksājumu sakārtošanas pie publiskās uzlādes (ja braucu atpūsties tad gribu atpūsties nevis galvu lauzīt) šī ir nākamā lieta ko gaidu.  Testu līmenī SSB ir daudzsološi (kam labāk un kam vēl labāk), bet reālā dzīve ir reālā dzīve.

 Katram jau ir savādāk, man parasti nav tā ka deg vot tieši šodien un tūlīt to auto pirkt, parasti varu gadu ātrāk (ja ir labs piedāvājums) vai pāris gadus vēlāk.

 Te aptuveni tas pats jautājums kad tad īsti būtu jāsūta kosmosa kuģis pie zvaigznēm lai ieņemtu labākās planētas, tiklīdz ka tehnoloģijas to atļauj, jeb nogaidīt jo ik X gadus kuģa ātrums dubultosies.

Krotow 10.oktobris 2024 15:15
0 0 Atbildēt

Ir variants - aizsūtīt vienu kosmosa kuģi un tad otru ātrāko, kurš to pirmo pa ceļam paķer līdz 😄

Sergejs 11.oktobris 2024 12:45
1 0 Atbildēt

Un tad trešo kas tos abus pavelk lai secinātu ka galapunktā jau sen gaida piektais, kas tur nonācis ar nesenatklātas hiperlēciena tehnoloģijas palīdzību, kamēr ceturtais kaut kur pusceļā jau 20 gadus lido😁

BA 10.oktobris 2024 11:39
10 9 Atbildēt

EV jau ir vienā cenā ar ICE vai pat bieži lētāks. Šī Tesla par 45 000 ir pilna,  ar 300zs un 5 sekundēs līdz simtam. Par šo cenu ar šādu dinamiku un komplektāciju ir tikai Škoda Octavia RS un Superb ar jaudīgāko dzinēju. Pēc jaudas un aprīkojuma Tesla ir salīdzināma ar Tiguan R kas maksā 70k.

:-) 10.oktobris 2024 11:52
2 1 Atbildēt

Te nu ir kaudze BET! Ekspluatācijas izmaksas EV lielākas, izņēmums, ja lādējas mājās. Braukt prieks gandrīz nekāds. EV norādītais nobraukums, faktiski ir 60% no uzrādītā, ideālos apstāķlos, ziemā, vasarā 40 %, tas ievērojot uzlādes ieteikumus. Un tt. Ja vēlas rotaļlietu, tad ok, ja mobilitāti, tad, diemžēl garām.

msh 10.oktobris 2024 12:43
11 1 Atbildēt

Man patīk šitādi īso čibriku argumenti. Jauda? Kur tu to jaudu vari izmantot? Par aprīkojumu sasmīdināji - tai teslai pat normālu sēdekļu materiālu nevar izvēlēties.

Sergejs 10.oktobris 2024 13:24
1 1 Atbildēt

Tā juda vajadzīga lai varētu pēc tā paatrinājuma novemties un tad braukt meklēt ko tik dikti pēc ampēriem ož salonā.Tiesa gan tas ir ne no pieredzes bet blogeru atsauksmēm par Plaid

Lietotājs 10.oktobris 2024 13:36
3 0 Atbildēt

Pie labā ātri pierod. Jauda ir vajadzīga, lai, apdzenot nav ilgi jāatrodās pretējā joslā. Savukārt sēdekļi jau nu gan ir pēdējais, par ko Teslā žēloties. Tie vienmēr ir elektriski regulējami, ar atmiņu un arī ērti. Par tādām lietām citi ražotāji prasa piemaksāt un diezgan daudz. Tajā sarakstā ir visādi asistenti, apsildāma stūre un sēdekļi, elektriski verams bagāžnieka vāks un arī stikla jumts. Pēdējais varbūt nav ļoti nepieciešams, bet Matrix gaismas ir forša lieta.

Kanibaals 10.oktobris 2024 16:08
1 0 Atbildēt

Materiāls ātri nodriskājas. Ne velti Tesla taxi ilgi netur.

Lietotājs 10.oktobris 2024 18:47
0 0 Atbildēt

Varbūt, bet pagaidām nekādu simptomu. Ja kaut kas "nodriskājas", tad tā ir piekare.

msh 10.oktobris 2024 21:59
1 1 Atbildēt

Elektriskā mašīnīte jau nav domāta braukšanai pa šoseju bet sēdēšanai sastrēgumā Bet par apdzīšanu tev taisnība - biju piemirsis ka nožēlojamās griezes momenta līknes dēļ elektriskajām mašīnītēm vajag daudz jaudas lai saglabātu spēju paātrināties lielākos ātrumos; es nemaz nejustos pārsteigts ja šitentajā rakstā pieminētā Tesla apdzīšanas manevru izveiktu švakāk nekā mans golfs. Ķebļi elektriski regulējami un ar atmiņu? Un kāda no tā jēga? Jā, es savulaik, 20 gadu vecumā, savam audī arī gribēju tādus ķebļus - 15 gadus vēlāk vajag tikai lai tos var normāli noregulēt.Un jā, redzot kā Plaidam stūre sadriskājas, kaut kā nav ticība par to ķebļu materiālu Asistenti? Tās papildu funkcijas dažiem datoriem, kas mēdz būt nedaceptas un kas mēdz griezties uz dzežiem kas nav piemēroti tādām funkcijām - kā, piemēram, fiasko ar Sentry režīmu? Par LED Matrix lukturiem, paldies ka pieminēji, jo tas ir kliedzošs piemērs kāpēc Tesla ir draņķis - tas ir traģikomiski ka tos lukturus sāka likt iekš M3 kaut kādā deviņpadsmitajā vai divdesmitajā gadā, bet funkcionalitāti tiem uztaisīja tikai šopavasar... 😂

Lietotājs 11.oktobris 2024 9:36
1 1 Atbildēt

Negribās būt rupjam, bet, ja kāds "Tavs golfiņš" izdomā apdzīt, tad tas riktīgi "maisās pa kājām" Teslai.

Regulējamiem sēdekļiem ar atmiņu ir tāda jēga: iekāpj cits auto lietotājs, kurš automātiski tiek pazīts (telefons ir arī atslēga), un tam automātiski tiek iestādīts sēdeklis. Arī katru reizi, iekāpjot sēdeklis tiek atbīdīts lai iekāpšana būtu ērtāka.

Pukstēt par to, ka Matrix bija iebūvēti, bet palaisti vēlāk, protams vari, bet šo auto nepārdeva ar fīču "Matrix", šo funkciju cilvēki dabūja bez piemaksas. Rakstā minētajam auto, Matrix ir jau no paša sākuma.

Jau no bērnības ir pierasts ka, lai brauktu ar auto, ir vajadzīga "atslēga", un droši vien kliegsi ka tā Tev patīk, bet tad, kad telefons dzīvē ir obligāta piedeva, šķiet stulbi staipīt līdzi vēl auto atslēgu. Kuram auto vēl telefons ir izmantojams kā atslēga? BMW, pašiem jaunākajiem un šķiet ka tikai ar Ābolfonu.

msh 11.oktobris 2024 13:05
1 2 Atbildēt

Ja kāds kādam varētu maisīties pa kājām, tad tikai Tesla man, un nevis otrādi Man tomēr ir mašīna ar normālu piekari, klīrensu, riepām, un iekšdedzes dzinēju. Pēdējais nozīmē ka man ir pieejams stabils griezes moments; tā salīdzinājumam - man apdzenot vienu vieglo mašīnu gala ātrums reti ir zem 130, jo - ceturtajā robā starp 80 un 140 griezes moments mainās nedaudz - pieņemsim ka ne vairāk par 20% - salīdzinājumam šitentādai Teslai kā šajā rakstā tajā diapazonā griezes moments nokrīt TRĪS REIZES 😂 Pie tā ka šitāda tesla simtu labākajā gadījumā sasniegtu kripatu ātrāk par manu golfu, un tikai tāpēc, ka nav robi jāpārslēdz, es nemaz nešaubos ka virs simta tur ir bēdu ieleja 😂 - pie 80 vēl liekas ka var apdzīt, bet īstās varēšanas nemaz nav. Nē nu protams - ja Teslā ieliek vismaz 500 zirgus, tad var mēģināt aprūsējušam otrajam golfam ar 200 zs turēt līdzi...

Vajadzība pēc sēdekļa atmiņas ir izdomāta problēma. Nebaidies - šāda funkcionalitāte - atmiņas piesaiste atslēgai - ir ļoti veca, fofāgena grupai vismaz 25 gadus. Par to bīdīšanu - tai kastei ir tik sūdīga ergonomika ka ķeblis jābīda?

"šo funkciju dabūja bez piemaksas" - labs joks. Nē nu protams - tā kā Tesla ir lēts ķīniešu mēsls, tur var izlikties ka kaut ko dod pa velti, bet realitātē nekā par velti nav.

Ja telefons dzīvē ir obligāta piedeva, tad kaut kas ar dzīvi nav kārtībā. Par atslēgu - jā, es tiešām nesaprotu muļķus kas izvēlas mašīnas, kurām ir kaut kas cits, nevis pagriežama atslēga. Vakardien, piemēram, dabūju pajāties ar B8 audī, kam ir iespraužamais puļķis - ļoti jāmāk panākt to, ko ar pagriežamu atslēgu var ļoti viegli. Jā, es labi zinu kādus atslēgas surogātus Tesla lieto - kārtējais piemērs kur Tesla uztaisījuši lētu draņķi lai iepistu kapeiku , bet pasniedz to kā kaut ko superīgu - kā to vēl nosaukt kur vienīgais ko šie ir uzražojuši ir lēta kartiņa, bet parasto atslēgu mašīnas īpašnieks pērk atsevišķi?

Lietotājs 11.oktobris 2024 14:43
0 0 Atbildēt

Ja negribi smērēt savu dibenu ar sūdaino Teslu, iesaku iepētīt interneta dzīlēs 0-200km/h laiku Tesla 3 LR dual motor v.s. VW Golf GTI 245 hp.

Lietotājs 11.oktobris 2024 14:06
0 0 Atbildēt

Tā arī neesi paziņojis: esi vai neesi pats braucis ar Teslu?

Apceres par "griezes momentiem" ir bezjēdzīgas, ja Tu neņem vērā motora apgriezienu skaitu laika vienībā. Pa starpu ir reduktors, Tavā gadījumā maināma pārnesuma reduktors.

Salīdzināt varētu griezes momentu vārpstai, kura griež riteni, pie dažādiem ātrumiem, jo riteņu diametri ir aptuveni vienādi.

msh 11.oktobris 2024 18:37
0 0 Atbildēt

Raksts jau nav par dual motor, bet par parasto, vājo Par dual motor nešaubos - bet tad atkal jāsmejas par tāda salīdzinājumu ar GTI golfu - ne tikai jaudas dēļ, bet arī dēļ tā, ka divritenis tiek salīdzināts ar pilnpiedziņu Arī diezgan zīmīgi ka tikai līdz 200 km/h - es jau zinu kāpēc...

Kur lai es dabonu to teslu? Manos platuma grādos cilvēkiem vajag lietojamu mašīnu, nevis rotaļļietu. Bet esmu pietiekami paskatījies viģikus, jaudas stendu izdrukas, un pats elektromobīļa mīnusus izteiktā formā "izbaudu" ar elektrovelosipēdu. Diezgan zīmīgi ka netālajā Palangā, kur redzu pa kādai teslai, neesmu vēl redzējis tādu braucam ar smagu kāju...

Lietotājs 11.oktobris 2024 19:30
0 0 Atbildēt

Cita starpā atcerējos, kur Tu savā tuvumā vari varbūt dabūt pabraukt ar Teslu: Grobiņā, T-serviss, viņiem ir kaudze ar visādām. Pats arī tur iegādājos, ne jau jaunu.

Lietotājs 11.oktobris 2024 19:20
0 0 Atbildēt

Tādēļ ka braucu ar "dual motor" un ir pieredze. Šis ir visai izplatīts. Savukārt Golf GTI ir drusku virs vidējā, kurš "maisās pa kājām". Lielos ātrumos piedziņas veidam nav nozīmes, ja vien nav 1000 hp. Nākošais salīdzinājums varētu būt Tesla 3 Performance v.s. Golf R, bet tas jau tīrais "krānu" pasākums.

Rakstā pieminētais ir īpaši tizls: liels svars un mazākā iespējamā jauda ar mērķi sasniegt lielāku nobraukumu.

Tu gribi teikt, ka mopēds Gauja ir labāks par elektrovelosipēdu?😄

msh 12.oktobris 2024 8:20
0 0 Atbildēt

Kas jau kuram liels ātrums. Mana golfa priekšas riepas visu otrā roba griezes momentu spēj nolikt uz ceļa tikai tad, ja paātrināšanās notiek taisni uz ideāla asfalta seguma. Un vienam pazīstamam cilvēkam ir jaudīgāka B3 kvatra - kad tur vēl bija tikai 520 zs, tad vēl bija normāli, bet tagad,ar papildus 200 zs tā mašīna paātrinoties velk uz vienu sānu - gan otrajā robā, gan trešajā, vai tik nebija ari ceturtajā [neesmu ar to mašīnu stiepis ceturtajā] - bet trešais tur beidzas pie 160.

Rakstā pieminētais modelis ir tuvāks reālajai dzīvei kā citi. Tas ka elektriskā piedziņa ir tik draņķīga ka vajag lielu jaudu ir cits stāsts.

Konkrētais mopēds sūdīgs salīdzinājums, par cik tur motors ir sūds uz puļķīša - bet kaut kāds japāņu izstrādājums lielākos ātrumos noteikti ir spējīgāks.

Sergejs 11.oktobris 2024 13:04
0 0 Atbildēt

Bezatslēgas tehnoloģija bija tikai Megane II 2003g izlaiduma, tur tā atslēga bija kredītkartes izmērā un 2x tik bieza, dzīvoja makā, reāli ērti. Visiem pārējiem tāpat ir jāstaipa līdzi kaut kāds bumbieris, tā kā par bezatslēgas to nesauktu.

 Par sēdekli taisnība ja neesi vienīgais lietotājs un bieži jāparregulē tad labi noder, citādi nu tā, var būt var arī nebūt.

 Matrix ir kruta lieta, labi izgaismo. Bet labāk lai neizdeg, it sevišķi ja esi taupīgs 5g veca auto pircējs, tam kas var to jaunu no salona nopirkt tā nebūtu problēma. 

 Kā ar to Model 3 stikla jumtu bakstoties korķos saulainā jūlija dienā?

Lietotājs 11.oktobris 2024 13:56
0 0 Atbildēt

Nevienu brīdi stikla jumts nav bijusi problēma saulainā laikā.

Teslas 3 problēmas ir: stulbie durvju rokturi, pārāk biežie piekares remonti, līniju asistenta piesaiste ātrumu ierobežojumiem (Īlona izdomātiem). Tomēr labās lietas atsver šīs problēmas.

p.s. galīgi neesmu trakais Teslu fans.

Sergejs 11.oktobris 2024 14:56
0 0 Atbildēt

Par jumtu jautājums bija jo ir daudz kur apskatos redzēts sasvīdis pauris apskatniekam kad brauc ar tādu kur nav aizsega. Par Model 3 konkrēti te viens uz 33:03 par tā niansi stāsta:

 www.youtube.com/watch?v=xfd1s-x8hts

Priekš sevis tajā jumtā nevienu plusu nesaskatu, potenciālos mīnusus gan. Saskarsme cik bija tad izpaudās ka papildus pucēšanai no ārpuses nācās arī no iekšpuses to baigi tīrīt, veicot vaskošanu paziņas automobīlim. Nu un lieki atspīdumi no visām lakotām un hromētām virsmām salonā.

 Katram par to savi uzskati, man vairāk pēc marketinga trika izskatās nekā labuma

Sergejs 11.oktobris 2024 12:52
0 0 Atbildēt

Priekš apdzīšanas ir vajadzīgas prasmes, pareiza tehnika un galva uz pleciem un vismazāk tā jauda (līdz zināmai robežai, protams ka ar 30zs jebkurā gadijumā būs švaki). Karāties 5m aiz fūres lai izlecot spiestu grīdā savus 500zs nav tā pareizā metode.

 Rekomendēju ziedot 20 minūtes savas dzīves un noskatīties video par apdzīšanas tēmu, tur ir piemēri kā bez problēmām to dara ar retro VAZ-2102

www.youtube.com/watch?v=kkaYhrLB8_o

Lietotājs 11.oktobris 2024 14:57
0 0 Atbildēt

Tā kā esmu savā dzīvē lielus gabalus ar dažādiem VAZ, arī ar vasaras riepām (tolaik citādu nebija) pa ledu, zinu ka katrai situācijai un auto veidam apdzīšanas metode ir sava. Galvenais: nedarīt to ar domu "varbūt paspēšu".

Amg 63 10.oktobris 2024 13:11
5 0 Atbildēt

Bet Tu esi sēdējis un braucis ar šīm budžeta Teslaam? Normāla jau ir tikai S... Pārējām ir pretīgs plastmasas panelis ar lētu planšeti pa vidu un sēdekļi kas ļurkājas... Un pārdot tos pēc gadiem 4 ir ļoti grūti.

Kanibaals 10.oktobris 2024 16:12
3 0 Atbildēt

Sajūta tajā kā Mazdā 323 iesēdies, bet pat tajā mazāk plastmasīga sajūta.

Robote 14.oktobris 2024 21:33
0 0 Atbildēt

Par kādu komplektāciju iet runa vispār? Visprostākais un negaumīgākais auto kārds ir, iekāp iekšā un pliks un nabags, viens liels ekrāns un viss, nekad mūžā netērētu naudu tādai misenei. Jūs cilvēki esiet idioti un man jūsu ir žēl

Arvils 10.oktobris 2024 13:18
2 1 Atbildēt

Bet man interesē arī zīmols. Es nedalu auto tikai iekšdedzes vai elektro! Man patīk kvalitatīvs, labs, ar braukt prieku! BMW, Mersis, daži Volvo, daži Lexusi, daži Roveri. Es netaisos braukt ar Kia, Nissan vai citu sūdu tikai tāpēc, ka - elektro!

David9900 10.oktobris 2024 13:37
1 3 Atbildēt

Izbrauc ar tiguan un izbrauc ar tesla un tad vairs muļķības nerunāsi.

Es paņēmu no carguru tesla un esmu braucis ar visiem t cross tiguan utml

Nu citas sajūtas diena pret nakti

Ok pietiks tiem pirmajiem 100k starpība zupai un tad

? Neviens nepērk auto priekš 100k

Minimums viņš būs pēc tiem 100k jāpārdod

Pārdošanas vērtība teslai procentuāli būs lielāka. Plus būsi braucis kaifā. Plus ieekonomējis tuvu 10k

Ja ņem līzingā tad mēneša maksājums plus degviela jau būs līdzīgi īpaši pie ap 30k nobraukuma

Krotow 10.oktobris 2024 15:14
2 0 Atbildēt

Ja pērk auto lai izgāztu pa dārgo tad jā. Latvijas iedzīvotajam parastajam ar viņa ienākumiem tas ir nesasniedzams tālums. Viņš varēja tikt pie jauna auto pirms kovida kad vidēja izmēra ICE maksāja līdz 20 k€. Tagad vairākums var tikai skatīties kā daži pērk auto pa 50K€+.

Kanibaals 10.oktobris 2024 17:58
3 0 Atbildēt

Izbraucu ar abiem, Tiguan tad pat labāka klabarkaste.

Arvils 10.oktobris 2024 21:38
3 0 Atbildēt

Ja tu to par manu komentu, tad - mani neinteresē Tiguan, tas ir sūds, Un ar Teslu esmu nobraucis ap 20k km. Jā, paātrinās, bet tas arī viss! Slikti vadāms, nesmuka, kā no vecām nākotnes filmām iekšpuse, nenormāls cenas kritums ar premium zīmoliem salīdzinot, sintētiska sajūta un sēdekļi šūpojas...

msh 10.oktobris 2024 22:04
2 0 Atbildēt

"Pārdošanas vērtība teslai procentuāli būs lielāka. Plus būsi braucis kaifā. Plus ieekonomējis tuvu 10k" - šis bija labs joks, sevišķi par to vērtību.Vērtība tai kastei būs stipri mazāka - es gan skatos ka pie mums kosmonauti prasa neadekvātus ciparus - rietumos tikmēr elektriskajām kastēm vērtība izkrīt cauri grīdai. Braukt kaifā? Aha, riktīgā kaifā - cik dzirdēts no tiem, kas ar to mēslu ir izbraukuši, tur zobi grab dēļ šausmīgi cietās piekares - es pieņemu ka pa Rīgu ar tādu braukt ir riktīgs kaifs 😂 Par ietaupījumu - lai veicas - zinot ka ja kaut kas Teslai notiek, tas vienmēr izmaksā neadekvātu kosmosou.. 😁

Sergejs 11.oktobris 2024 13:12
1 0 Atbildēt

Un skaņas izolācia pat Daciai ir labāka.

Kanibaals 10.oktobris 2024 16:09
5 0 Atbildēt

>3 700 kilometru versija

Jau sapriecājos par acīmredzamo neticamo.

Vagdročers 10.oktobris 2024 20:39
0 0 Atbildēt

Nu, protams, gribētos vēl kādi 10 tūkšķi lētāku jaunauto, taču paskatāmies, ko par šādu naudu var nopirkt no klimatgandējošā flanga. Nekas diži lētāks jū nebūs. Vairums auto pērk krītā, jāskatās ikmēneša izmakasas. Degviela parasti izmaksā ap 10 eur uz 100 km, šeit 2-4 eur atkarībā no lādavota. Adekvāti.

Ždanoka 10.oktobris 2024 20:52
5 1 Atbildēt

Visi šie lielie īauto dirsēj- estēri: kanibāls, msh, serjoga utt. Ir  noplukuši bomži. Kadas vel teslas viņiem. viņi mašīnu par 5 k nevar nopirkt, kads vēl 50k par mašīnu. Tapec nevajag klausīties to lohu viedokli, viņiem aktuali ir roltoni un humpalas.

msh 10.oktobris 2024 22:01
2 1 Atbildēt

Pareizi - kādas vēl teslas, nah tādus sūdus

Gaļina 10.oktobris 2024 22:11
0 0 Atbildēt

30+ gadīgs tēviņš vēljoprojām pļepina šķūnī divriteni kā mazs bērns. jebal. zeme atveries...

Lietotājs 11.oktobris 2024 9:49
0 0 Atbildēt

Tas skaidrs, kur Tev tā Tesla karājas, bet pastāsti godīgi, vai esi vispār ar to braucis? Spriedelējumi par slikto apdzīšanu rāda ka neesi...

Sergejs 11.oktobris 2024 13:22
0 0 Atbildēt

Kas attiecas uz Serjogu tad tas jau kopš 2003g brauc ar jauniem automobīļiem, ar kuru 3 gadus nobraucot un ar kuru 7 gadus. Tukšpļūtis laikam gadus 20 ir krājis lai Model 3 grabažbundžu nopirktu (vai tam tā vispār ir mēs jau arī nevaram zināt, iespējams ka tā pati tukša muldēšana) un tagad pašam sevis priekšā justos lielkungam😁

Guntars 10.oktobris 2024 21:06
1 1 Atbildēt

Braucu ar Ioniq 5. Esmu nobraucis 110 000. Iekšdedzes dzinējus vairs negribu redzēt. Parēķiniet cik maksā 100 km un citus argumentus varam pat neskart.

msh 10.oktobris 2024 23:25
3 1 Atbildēt

Pagaidām, kamēr tev neviens nav ierubījis akcīzi - vai obligātu publisko lādētāju lietošanu. Bet par to kilometru izmaksu - tāda tukša liekuība - ja tevi tas rūpētu, tu nopirktu kādu 25 gadus vecu VAGmobīli ar 1.9 TDI - ar tādu simts kilometrus nobaukt izmaksā stipri lētāk nekā ar tavu elektrisko hujdaju...

ZZZZ 11.oktobris 2024 9:54
0 1 Atbildēt

Stipri nav taisnība, bet netaisos neko te un Tev pierādīt. Pakāpies augstāk un paskaties no cita skatu punkta pat ne LV. Piem DE pie veikalinga nedrīksti P darbināt savu 1.9d ne 1,4ī ne GTI! Un nekrata tur nevienu karsts vai auksts, dzinējs off! Ja nu kādam tur jāpasēž iekš tās savas kastes, tad EV vari gan sildīties gan dzesēties. Tad vēl, publiskās P ar e lādēšanu ir daudz kur free un vari vienk iestatīt lādēšanu uz 5kWh lēni lādēt un brīvi staigāties kur vajag. Ar citu ice maksāsi par P ka maz neliksies...

Amg 63 11.oktobris 2024 18:10
0 1 Atbildēt

Vecīt, vasarā biju Minhenē, Augsburgā un daudz mazpilsētās - visur visu varēja darbināt! Nevajag dezinformēt!

Bundesamt 12.oktobris 2024 19:18
1 0 Atbildēt

Tas, ka Tu darbināji, un Tevi nenoķēra, nenozīmē ka to drīkst darīt. Vācijā ir aizliegts "sildīt motoru" - iedarbini un brauc.

Sods 80 EUR un vairāk.

Amg 63 11.oktobris 2024 18:07
1 1 Atbildēt

Nu kāda starpība cik maksā 100km, ja runā par auto cenās ap 50k + ? Tavs auto ir interesants no ārpuses un šausmīgs no iekšpuses. Briesmīgs tas tukšais vidus pie kājām, nesmukais panelis utt , troleibusa sajūtu, piedod.

Robote 14.oktobris 2024 21:42
0 0 Atbildēt

Drīz varēsi doties uz servisu un sākt raudāt 😄😄

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv no Ķīnas: ātrgaitas maksas šoseja Pekinā - atļauts 120 km/h + 20 km/h tolerance! Mācos ceļa zīmes (+ VIDEO) 1

Kā brauc ķīnieši - iAuto.lv pārliecinās par satiksmi uz Ķīnas ātrgaitas šosejām. Lasīt vairāk

 

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu 2

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Jauni modeļi, jauni zīmoli un rekordi – sāksies ‘Latvijas Gada auto 2026’ aktīvā vērtēšanas sezona (+ VIDEO) 2

Konkurss “Latvijas Gada auto 2026” tuvojas noslēgumam – oktobra beigās noslēgsies jaunu dalībnieku pieteikšana un uzreiz sāksies automobiļu vērtēšana 4 dienu garumā. Jau gada vidū bija sasniegts rekordliels dalībnieku skaits, ar kuriem konkursa žūrijas biedri jau paspēja izbraukt un iepazīties, un dalīties iespaidos. Lasīt vairāk

 

Vēl patīkamākas degvielas cenas, taču - ne Latvijā 8.10.2025. (+ FOTO) 15

Nedēļas laikā degvielas cenas ir nokritušās vēl vairāk. Īsti pārliecinoša skaidrojuma no mūsu amatpersonām un ekspertiem nav - ir dzirdēta atsaukšanās uz citādāku stratēģiju un cenu kariem tirgotāju starpā, taču viens ir skaidrs - septembrī Igaunijā saskaņā ar LR1 ziņoto fiksēts lielākais patēriņa cenu kritums kopš 2022. gada oktobra. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti