Visi komentāri - No 36 000 eiro - Ar Volvo cieši saistītais Lynk & Co 02 sāk ceļu pie Eiropas pircējiem (+ FOTO)

No 36 000 eiro - Ar Volvo cieši saistītais Lynk & Co 02 sāk ceļu pie Eiropas pircējiem (+ FOTO) 9

 

Foto: Lynk & Co

iAuto | 14.oktobris 2024 4:50

Ķīniešu krosovers ir lielāks un jau pamata versijā dinamiskāks, labāk aprīkots un brauc tālāk kā par līdzīgu cenu piedāvātais Volkswagen ID.3.

Lynk & Co ir automobiļu ražotājs, kas pieder Ķīnas Geely un arī Volvo pieder šiem pašiem uzņēmējiem. Nav noslēpums, ka zviedru tehnoloģijas tiek izmantotas arī Ķīnas zīmolu modeļiem, tādēļ ikviens jaunums no šiem ražotājiem piesaista interesi, it sevišķi tad, kad tas kļūst pieejams arī Eiropā.

Lynk & Co 02 ir 4,46 m garš, 1,84 m plats un 1,57 m augsts, riteņu bāzei sasniedzot 2,75 metrus. Salonā sēdekļi no pārstrādātiem materiāliem (tas tagad modē), ovāla stūre, 15,4 collu HD skārienekrāns multividei un navigācijai, 10,2 collu ekrāns vadītājam, bezvadu uzlāde viedtālrunim un atbalsts 5G internetam. Bez papildu maksas arī 19 collu riteņu diski un elektriski regulējami priekšējie sēdekļi.

Elektronisko palīgu skaitā tādas sistēmas kā ceļa zīmju atpazīšana, aklo zonu noteikšana, adaptīvā kruīzkontrole, joslas saglabāšanas palīgsistēma un šķērssatiksmes brīdinājums.

Pamatversijai būs aizmugurējo riteņu piedziņa, 272 Zs elektromotors, 66 kilovatstundu akumulators un 445 kilometru sniedzamība, bet cena, kas minēta medijos šādam modelim sākas no atzīmes 36 000 eiro.

Volkswagen ID.3 tiek pārdots par salīdzināmu cenu, taču tas ir kompaktāks (4,26 metri), aprīkots ar mazāku akumulatoru (59 kWh), un sākotnējā konfigurācija ir daudz vienkāršāka.

Dinamikas ziņā Lynk & Co 02 ir salīdzināms ar Volkswagen ID.3 sportisko modoifikāciju GTX, tas ir, paātrinājums no 0 līdz 100 aizņem tikai 5,5 sekundes. Ķīniešu krosovers izceļas ar ātru uzlādi: izmantojot 150 kW avotu, 10% līdz 80% uzlāde jāsasniedz pusstundas laikā.

Informācijas plašumam piebildīsim, ka uz šīs pašas platformas tiek ražoti arī elektriskie Volvo EX30 vai Smart #1.

Vācu žurnālisti, kas "nulle divi" jau izmēģinājuši, atzīmē ērtus un viegli noregulējamus sēdekļus ar virsmu, kam nedaudz tendence izraisīt svīšanu (ekoāda), lielisku komforta apgaismojumu ar noderīgām funkcijām (piemēram, ataino virzienrādītāju darbību), pietiekoši ietilpīgu bagāžnieku un plašu telpu aizmugures pasažieriem, gandrīz vai sportisku gaitu un patēriņu (15 kWh/100 km), kas atbilst ražotāja norādēm. No sliktās puses: spēcīga smarža (smārds) salonā, funkciju kontrole tikai skārienekrānā vai no stūres (varot ātri pierast), nedaudz grabošs sīklietu box starp sēdekļiem (ražotājs to veidojis izņemamu).

 

 
Visi komentāri
 
BMW 14.oktobris 2024 8:14
4 0 Atbildēt

Jāteic, ka simpātiskāks par VW ID3.

0pis 14.oktobris 2024 9:04
1 0 Atbildēt

Tas jau nebija grūti!

Lietotājs 14.oktobris 2024 9:32
0 0 Atbildēt

Durvju rokturi izskatās labi.

Bet kā ar ceļa izgaismojumu? Tie divi,viens virs otra, apakšā ir galvenie lukturi? Šķiet ka augšējās, šaurās svītriņas ir tikai dienas gaismas.

Lai nu kas, bet ID.3 gaismas ir labas.

iAutolv 14.oktobris 2024 9:57
2 0 Atbildēt

Raksta beigās pievienojam vācu žurnālistu stsauksmes

:-) 14.oktobris 2024 10:35
3 1 Atbildēt

Viss jauki, tik viena liela neprecizitāte! Nevis Volvo tehnoloģijas ķiniešu auto, bet gan ķiniešu tehnoloģijas iekš VOLVO.

:):) 14.oktobris 2024 11:54
2 0 Atbildēt

Pats jau zini, ka šobrīd melo, bet nu jā - ķīnieši malači - skatījās, kopēja, izmantoja rietumnieku tehnoloģijas, un, re - nu jau gabalā, mēģini nu panākt.

BMW 14.oktobris 2024 13:23
2 0 Atbildēt

Kaut kur lasīju, ka Lynk & Co sanāk lētāks iegādē, jo viņu aplikācija ļauj kāršērot savu auto! Sanāk, ka tie kaimiņi kas brauc ar manu auto, kamēr es to nelietoju, apmaksā auto iegādi!

masteryx 14.oktobris 2024 19:19
0 0 Atbildēt

Kam naudas nav kur likt ,protams lai pērk tos ķīniešus .Un pēc pāris gadiem dzīvojas pa autoservisiem . Zīmēties arī vajag ! Es tos 36000 ieguldīšu nekustamajā . Bet pa ceļiem braukšu ar veco labo klasiku = dīzeli no 2000 -šajiem .

mp2 15.oktobris 2024 7:22
0 0 Atbildēt

Nākamājās lielvaru ietekmes sfēru dalīšanas laikā, nekustamais ïpadums daļāmajās teritorijās,   būs tikai lieks apgrūtinājums.  Ja nu vienīgi zemi, kur nav ko sagraut.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas, ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību‼️ 1 400 km & Pandas (+ VIDEO) 1

Pandas? Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas jau pēc pāris dienām - ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību 1 400 km. Mēs gatavojamies doties vienā no iespaidīgākajiem auto testiem, kas tiks veikts ar vienu no lielajiem Ķīnas autoražotājiem. Pēc pāris dienām sākas brauciens 1 400 km distancē. Lasīt vairāk

 

Kāpēc Dreiliņu rotācijas aplis kļuvis par vienu no satiksmes "melnajiem punktiem"? (+ VIDEO) 18

Rīgā, Dreiliņos, ir rotācijas aplis, ko sauc par “Sievasmātes apli”, jo kādreiz tur blakus bijusi kafejnīca ar nosaukumu "Pie sievasmātes". Dreiliņu aplis ir izveidojies par vienu no tā dēvētajiem “melnajiem punktiem”, kur ik gadu notiek ļoti daudz satiksmes negadījumu. Lasīt vairāk

 

Nissan Tekton – gandrīz Dacia Duster, bet – Indijas tirgum

Japānas autobūves uzņēmums Nissan piesaka jaunu SUV, kas izstrādāts uz mums labi zināmā Dacia Duster bāzes. Lasīt vairāk

 

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 25

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti